Topp 15

DeletedUser

Guest
Okej men ni är ganska löjliga också, 32 :D Vi har 80 och medel över 500 ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan ju tillägga att jag har rätt bra koll på varenda medlem i vår stam utan att läsa i några papper eller kolla presentationer. Det tycker jag är mycket värt i längden :)
 

DeletedUser

Guest
Skillnaden är att vi är mycket bättre.

Spelare absolut ingen roll hur bra ni är om man kollar hur pass utspridda ni är. :rolleyes:

EDIT: Kolla precis in både mAd och Epic's OB total och vad ska man säga? Inget att skryta om direkt.

mAd = 13.651 med 80 pers

Epic = 7.111 med 32 pers.

Pinsamt tbh.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nyss var det bra att vara lite utspridd, jag förstår inte detta forum. Men om ni vill dömma oss efter OB gör det ^^ (Våran OBA kurva har dock gått väldigt brant uppåt senaste 1-2 dagarna) Bra att slå underifrån :) För om jag förstår det rätt är vi än massinvite och är poänggalen.
Kanske är en nackdel att ligga etta så här i början, men vi kan inte hjälpa att vi växer snabbast xD Och om OB är så viktigt att ha, varför ligger vi etta? Jag tycker OB är viktigare när stammarna börjar komma upp i poäng, men jag är ju som sagt Galen :D
Ni tar inte in vem som helst, vi gör det inte heller. Det finns nämligen seriösa spelare som väljer att inte gå med i Epic, hade alla gått till er hade ni haft 20 systerstammar.
För att gå med i Epic ska man vara 18 år och logga in och vara aktiv. (Åldergränsen kanske har med stamfesten att göra?)
I eran profil förstår jag det som att nästan ingen under 18 kan stava. Under 18 betyder inte blöjor och 1+1 (Kan dock göra det :O). Svenska B är ganska svår kurs faktiskt :eek:
Är man stolpskott så är man och lär sig aldrig stava, hur gammal man än blir. Det måste alltså vara stamfesten som drar upp åldergränsen. Frågan är ju om ni söker ni skicklighet eller ålder? :confused: Har spelaren vad som krävs tycker jag inte ålder ska behöva spela in.
Ska bli roligt och följa och se när ni vinner V6! Egot finns där, men finns skillzen?

"There is no great genius without some touch of madness"
 

DeletedUser

Guest
Om det är åldern som gör spelaren?
Vad gör då taktiken och allt arbete bakom varje spelare för roll då?
 

DeletedUser

Guest
Det här forumet är bland det värsta jag stötit på i alla spel jag lirat under åren.

I all meningslöshet ska jag göra ett försök att bemöta kritiken. Ni har uppenbarligen hängt upp er mycket på ålder. Att vara 18+ eller 30+ är en förutsättning i många fall för att gå vidare i processen hos oss, inte en egenskap som gör att man automatiskt får en inbjudan.

Känns som att ni missuppfattat den biten rätt rejält, med flit dessutom?

Visst finns det äldre spelare som inte kan stava och bete sig, se bara på alla forumtroll här som hackar ner på precis allt. Åter igen, ålder är långt ifrån allt, det är dock en bra början.

TW-Stats är något annat vi använder för att se om denna erfarenhet 99% av ansökningarna säger sig ha faktiskt finns där. Mest sker rekryteringen genom kontakter, folk som känner folk.

Erfarenhet och skills då? Ja det är ju svårt att veta innan man sett mer. Har iaf några med lite poäng i andra världar vilket även det är en bra start men ingen garanti, givetvis. Antar att jag måste skriva ut det explicit för att inte forumtrollen ska citerasönder det också.

Känner ni hur meningslöst det är att försöka driva något seriöst i detta forum? Alla gör sitt bästa för att misstolka och snedvrida allt. Kan droppa några namn i Epic som har lite erfarenhet men det kommer väl också citeras sönder och jämföras mot någon som har ännu mer.

Ex. Canza, banankillen, aminoff23, SuperNova, Orvarthenaat, Kevork, dumle
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Okej av 32 :) Bara för att ni heter Epic har ni nog inte fler erfarna spelare än andra stammar. Bara så du vet. Orkar inte rada upp alla i -mAd?-, tar på tok för lång tid :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tycker faktiskt det sista Sprain skrev lät väldigt smart.
Det finns så många på det här forumet som inte har en aning om vad TW innebär, ibland undrar jag till och med om de ens spelare TW eller om de bara sitter på forumet? Jag tror egentligen inte något spec alls när de gäller MAD och Epic, stammarna kommer förr eller senare merga, splittas eller bli bortadlade. Dock sitter jag inte och snackar en massa skit. Visst den här tråden är till för att diskutera Top15, lägg då märke till att det står diskutera och inte kasta skit på stammarna i Top15.

Over and out, Amfeta
 

DeletedUser

Guest
@Sprain.

De som har följt värld 6's forum de senaste dagarna kan inte ha undgått hur du och har skrutit om din stam, hur erfarna ni är, vilket bra genomsnittspoäng ni har, hur ni kommer att dominera värld 6 totalt med "bara" 32 spelare.
etc.

Du borde veta (iaf om ni spelar under nya nick, vilket jag inte vet om ni gör eller inte...), annars får du nu iaf veta:

Det är bara Wallin016 som får skryta och hålla på på forumet;)

Och om du är ny till de svenska servrarna så borde du veta att alla överdrivet kaxiga stammar gangbangas. - Så är det bara :)

Men det är ändå kul att någon vågar bete sig som de vore bäst iaf, lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Clones, ser ut att gå bra synd bara att man inte vet vilka det är:eek:

WANK, kommer lyckas om de inte spelar allt för hårt.

SVIT, kommer ligga top 10 det vet jag, men senare kommer det att falla tillslut.

För er som spelat på värld 2 och minns "legend of 20" så måste jag säga att CLONES påminner starkt om dessa. Deras profiler e i stort sett samma som det var i legend of 20 som t.ex "The fourth clone" osv.

Och vem var ledaren då ???? Jo Legenden Elohim !

Tror starkt på att detta stämmer !!
 

DeletedUser

Guest
För er som spelat på värld 2 och minns "legend of 20" så måste jag säga att CLONES påminner starkt om dessa. Deras profiler e i stort sett samma som det var i legend of 20 som t.ex "The fourth clone" osv.

Och vem var ledaren då ???? Jo Legenden Elohim !

Tror starkt på att detta stämmer !!

Elohim spelar på v6, ja. Däremot inte i Clones. ;)

@Sprain.

De som har följt värld 6's forum de senaste dagarna kan inte ha undgått hur du och har skrutit om din stam, hur erfarna ni är, vilket bra genomsnittspoäng ni har, hur ni kommer att dominera värld 6 totalt med "bara" 32 spelare.
etc.

Du borde veta (iaf om ni spelar under nya nick, vilket jag inte vet om ni gör eller inte...), annars får du nu iaf veta:

Det är bara Wallin016 som får skryta och hålla på på forumet;)

Och om du är ny till de svenska servrarna så borde du veta att alla överdrivet kaxiga stammar gangbangas. - Så är det bara :)

Men det är ändå kul att någon vågar bete sig som de vore bäst iaf, lycka till.

Var inget nytt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
För er som spelat på värld 2 och minns "legend of 20" så måste jag säga att CLONES påminner starkt om dessa. Deras profiler e i stort sett samma som det var i legend of 20 som t.ex "The fourth clone" osv.

Och vem var ledaren då ???? Jo Legenden Elohim !

Tror starkt på att detta stämmer !!

Hahaha, det är hedrande att bli jämförd med 20, och med självaste Elohim, fast måste göra dig besvikna och säga att din teori är helt fel.
 

DeletedUser

Guest
Ja att Elohim är "skyddad" på V6 sticker ju lite i ögat men det får bli en annan värld istället men nog spelar han på 6an också.
 

DeletedUser

Guest
@Sprain.

De som har följt värld 6's forum de senaste dagarna kan inte ha undgått hur du och har skrutit om din stam, hur erfarna ni är, vilket bra genomsnittspoäng ni har, hur ni kommer att dominera värld 6 totalt med "bara" 32 spelare.
etc.

Du borde veta (iaf om ni spelar under nya nick, vilket jag inte vet om ni gör eller inte...), annars får du nu iaf veta:

Det är bara Wallin016 som får skryta och hålla på på forumet;)

Och om du är ny till de svenska servrarna så borde du veta att alla överdrivet kaxiga stammar gangbangas. - Så är det bara :)

Men det är ändå kul att någon vågar bete sig som de vore bäst iaf, lycka till.
Aha, det är där skon klämmer. Jag kan vara rätt provocerande med glimten i ögat och ni ska inte ta allting jag säger så himla allvarligt, som att Epic skulle vara bättre än alla andra.

Klart vi strävar efter det, men givetvis finns det andra bra spelare runt omkring... som kanske till och med kan vara bättre? Nää det vore faktiskt otänkbart.. :D
 

DeletedUser

Guest
1 -mAd?- 26.018 42.793
2 TMNT 24.653 37.099
3 TQON 24.323 37.541
4 Elite 23.368 30.300
5 CLONES 23.356 24.076
6 SVIT 22.854 36.030
7 1337 22.712 34.533
8 LEGO 22.156 32.196
9 Tempel 21.148 29.207
10 DC 20.969 31.898
11 Outlaw 20.885 31.156
12 SPQR 20.766 25.375
13 DW 20.578 32.661
14 Swcw 20.481 24.157
15 DaDs 20.418 31.430


Opponenter besegrade (Stammar)
Som anfallare Som försvarare Total
Rank Namn Besegrad
1 The Clones 24.096
2 SVITJOD/MR 24.051
3 We are noobs, k? 23.818
4 Stål Stammen 18.439
5 Are you mAd? 17.018
6 Cafeet 16.277
7 TheQueensOfNature 15.722
8 Legionärerna 13.949
9 Gabriels Söner 13.836
10 Outlaws 13.006
11 Dont delete us! 11.659
12 South West Coast Warriors 10.803
13 Horden 9.741
14 Dragon Clan 9.306
15 Empire rules 9.235
 
Topp