Topp 15

DeletedUser

Guest
Här har ni topp 15 den 25/11 kl 01.00

1 CLONES 11.698
2 Elite 11.559
3 TQON 11.516
4 -mAd?- 11.419
5 TMNT 11.192
6 SVIT 11.070
7 SPQR 10.732
8 G/S 10.707
9 DaDs 10.557
10 LCN 10.441
11 Swcw 10.438
12 1337 10.427
13 LCN-B 10.368
14 DW 10.360
15 E-R 10.297
 

DeletedUser

Guest
Ser max 4-5 stammar där som kommer ligga på top10 om 2-3 månader så precis som acidclown säger så känns den irrelevant, speciellt som WANK inte ens har hunnit bli "styva i korken"(modifierar det lite för forumets skull) och klättrat upp till toppen. Finns 2-3 stammar till längre bak som ännu inte har börjat klättra men som snart kommer rassla till och bosätta sig på top10.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser 5 kanske upp till 8 som stannar.


Clones så mycket plannering och intagning av de bästa har grymm kontakt och kommer gå längt.

TQON min stam. en del nya annars så kommer vi i från v.5 där vi växte ute i syd ost just nu.

TMNT vet inte varför men har en kännsla att de kan klara sig bland top 20-30 iaf.

Dads ja även de en bra stamm från v.5

Swcw om de inte har för mycket att göra i v.5 så kan det gå bra för dessa i v.6 med.

ja dessa tror jag kanske några till kommer vara hack i häl men ändå.
 

DeletedUser

Guest
Jag ser 5 kanske upp till 8 som stannar.


Clones så mycket plannering och intagning av de bästa har grymm kontakt och kommer gå längt.

TQON min stam. en del nya annars så kommer vi i från v.5 där vi växte ute i syd ost just nu.

TMNT vet inte varför men har en kännsla att de kan klara sig bland top 20-30 iaf.

Dads ja även de en bra stamm från v.5

Swcw om de inte har för mycket att göra i v.5 så kan det gå bra för dessa i v.6 med.

ja dessa tror jag kanske några till kommer vara hack i häl men ändå.

Hur insatt är du i CLONES uppbyggnad Ofol? Bara ren nyfikenhet. Danskarna kommer som du säger säkerligen gå långt! ;)

De andra stammarna du nämner har jag ingen koll på, Swcw har jag hört talas om och DADS kanske är samma som DADS i V1 eller V2 eller när det nu var jag mötte dem senast?

Turtlarna hoppas jag ändå lite på, trots allt lite av barndomsidoler.
 

extinct

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag ser 5 kanske upp till 8 som stannar.

TQON min stam. en del nya annars så kommer vi i från v.5 där vi växte ute i syd ost just nu.


Dads ja även de en bra stamm från v.5


ja dessa tror jag kanske några till kommer vara hack i häl men ändå.


TQON, vart tusan växer ni någonstans i Sydost?...

DaDs: Där har du något om bakfoten, är det folket från V.5 så klarar de sig inte i toppen allt för länge.
 

Tomjon

New Member
Reaktionspoäng
0
intreserad ;P

Jag är lite intreserad hur ni tror det kommer gå för så som Elite ,SVIT och WANK
 

DeletedUser

Guest
Jag är lite intreserad hur ni tror det kommer gå för så som Elite ,SVIT och WANK

Elite kmr ju vinna hela skiten med sina familjestammar :rolleyes:

Nejdå, men SVIT lär ligga i toppen i flera månader och WANK kommer troligen faila hårt. Det är vad jag tror iaf :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Clones, ser ut att gå bra synd bara att man inte vet vilka det är:eek:

WANK, kommer lyckas om de inte spelar allt för hårt.

SVIT, kommer ligga top 10 det vet jag, men senare kommer det att falla tillslut.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det ser ut som det går rätt bra för mad med...
 

DeletedUser

Guest
Elite kollar falla när adeln kommer
SVIT kommer finnas i toppen ett bra tag framöver
WANK kommer lyckas bra ifall man inte gör likadant som Spank och får hela världen mot sig
 

DeletedUser

Guest
Spank var ju hatade redan innan världen hade öppnats.. Finns många lite mindre stammar som kommer att avancera om någon vecka..
 

DeletedUser

Guest
Jo, jag räknar med att RAW! och LEGO snart är på frammarsch och då hettar det nog till i k 55 :D
 

DeletedUser

Guest
Hur insatt är du i CLONES uppbyggnad Ofol? Bara ren nyfikenhet. Danskarna kommer som du säger säkerligen gå långt! ;)

De andra stammarna du nämner har jag ingen koll på, Swcw har jag hört talas om och DADS kanske är samma som DADS i V1 eller V2 eller när det nu var jag mötte dem senast?

Turtlarna hoppas jag ändå lite på, trots allt lite av barndomsidoler.

Är inte de flesta (Eller iallafall en del) i CLONES norrmän? :rolleyes:
 

megamök

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag lovar er, -mAd?- kommer gå riktigt riktigt långt.
Dom har en massa grymma spelare från v2 (TKOTRT familjen).

Ni kommer få se när adlarna kommer..

Thats it!
 

DeletedUser

Guest
Jag lovar er, -mAd?- kommer gå riktigt riktigt långt.
Dom har en massa grymma spelare från v2 (TKOTRT familjen).

Ni kommer få se när adlarna kommer..

Thats it!


maxine4.jpg
 
Topp