Topp 15

DeletedUser

Guest
En fråga.
Menar du att vi i -mAd?- har för lite OB för att kunna klara oss länge och "överleva" eller vad menar du? Varför tror du inte på oss?

Jag menade:

det ända jag visste om er är att ni har OB.

sen så tror jag bara inte på er känner er inte tillräkligt bra och vet inte var ni kommer från.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt igen.
Är det OB som spelar roll?
Man kan ha mkt trupper i stammen utan att ligga 1:a på OB ranken. Eller har jag fel? :eek:

nej men jag är säker på att omman ligger etta i OB rank så har man fler farmar än en som ligger 10a.

och fler farmar betyder mer resursor.
 

DeletedUser

Guest
Sant.
Dock kan det vara så att man ligger brevid spelare som har mindre poäng än en själv och inte har gjort några trupper än? ;)
Då får man ju ingen OB, om man attackerar spelare som inte har trupper. Eller om man t.ex farmar barbarian byar.
 

DeletedUser

Guest
Sant.
Dock kan det vara så att man ligger brevid spelare som har mindre poäng än en själv och inte har gjort några trupper än? ;)
Då får man ju ingen OB, om man attackerar spelare som inte har trupper. Eller om man t.ex farmar barbarian byar.

Vem fan farmar fortfarande barbarbyar? =P
 

DeletedUser

Guest
Haha, jadu. Det finns säkert många som farmar barbar byar?
Eller är det inte smart om man har barbar byar vid sig som möjligtvis står fulla pga. att ingen annan farmar dem?
 

DeletedUser

Guest
Haha, jadu. Det finns säkert många som farmar barbar byar?
Eller är det inte smart om man har barbar byar vid sig som möjligtvis står fulla pga. att ingen annan farmar dem?

Jo helt klart är det så. Låter dock lite otroligt eller så ligger jag i ett aktivt område? ;)
 

DeletedUser

Guest
Har inte sagt att jag farmar sådanna byar. Bara att det finns en del som gör det.
Vad menar du med aktivt område?
Är det du som är Wallin016 på Värld 6 eller är det någon som tagit ditt nick? (Om det nu går :confused:)
 

DeletedUser

Guest
Har inte sagt att jag farmar sådanna byar. Bara att det finns en del som gör det.
Vad menar du med aktivt område?
Är det du som är Wallin016 på Värld 6 eller är det någon som tagit ditt nick? (Om det nu går :confused:)

vi lär passa oss för Mad :(
 

DeletedUser

Guest
Har inte sagt att jag farmar sådanna byar. Bara att det finns en del som gör det.
Vad menar du med aktivt område?
Är det du som är Wallin016 på Värld 6 eller är det någon som tagit ditt nick? (Om det nu går :confused:)

Aktivt område betyder att spelarna där faktisk försöker farma eller vet hur man bygger trupper iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Ah okej. Då förstår jag.
Lägger dock ned diskussionen nu när jag kände att vi hamnade lite off topic och alla började argumentera mot mig.. Haha!
 

DeletedUser

Guest
Phamii: G0dlike kommentar, du tog orden ur munnen på mig.

Florran: Nejdå de är inte norskar, de är mestadels danskar, eventuellt emigranter boendes i Malmö men.. Skåne = Danmark iaf så who cares.
 

DeletedUser

Guest
1 -mAd?- 14.377
2 CLONES 14.208
3 TQON 14.149
4 Elite 14.046
5 SVIT 13.647
6 TMNT 13.543
7 Swcw 13.243
8 G/S 12.978
9 SPQR 12.909
10 DaDs 12.643
11 TW2 12.628
12 1337 12.529
13 LCN 12.425
14 Outlaw 12.406
15 E-R 12.303
 

DeletedUser

Guest
Florran: Nejdå de är inte norskar, de är mestadels danskar, eventuellt emigranter boendes i Malmö men.. Skåne = Danmark iaf så who cares.

va tusan danmark = skåne.

Nej det är stor skullnad på bo plats och på språket.

vad är lickheten ???? ja det ända lickheten är att vi ha ca: licka långt upp till nord pollen (om man inte då räknar med grönland som också är danskt)
 
Topp