Topp 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag är själv medlem i CAF2. Jag anser att det är ett svårt val för Tinglo vilken sida vi ska välja, vilken vi än väljer så sviker vi ju någon eller hur?
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Jo visst, men ni har ju bara er själva att skylla.... ni kommer aldrig kunna kriga mot någon om ni inte bryter några allianser.

Det finns ett talesätt

Som man bäddar får man ligga

:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jo, precis min åsikt, ligger man på en bädd av allianser måste man ju trampa på någon när man ska gå upp, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Jojo håller helt klart med, men det är nog ändå svårt att bestämma sig! Fast jag hade valt att hopa in i kriget tidigare om jag fick :)
 

DeletedUser

Guest
det tror jag många av oss hade velat ;) men man får se underskatta oss inte ;) allt kan hända man vet aldrig vad som händer men man kan ha en aning om vad som kan hända. säger tänk er för innan ni bedömmer någon/några för man vet aldrig vad den/dom kan göra
 

DeletedUser

Guest
det tror jag många av oss hade velat ;) men man får se underskatta oss inte ;) allt kan hända man vet aldrig vad som händer men man kan ha en aning om vad som kan hända. säger tänk er för innan ni bedömmer någon/några för man vet aldrig vad den/dom kan göra

Nu blev till omed jag yr =) , men kan hålla med nån läre man trampa på tårna för att få kriga , sen behöver man kriga för att hålla sig alert , tror inte tex att jag skulle passat i CAF då hade jag slutat för länge sen då jag vill kriga , har testat o kört mer sim city och höll på att bli galen , det farliga med er är väl att ni sitter på 15000 adlar var o kan adla i alla evighet =)


Allianser ska man välja med omsorg och inte bara tänka på att skydda sig för alla stammar runt om en , vi ser hur det gick med DVH och WCW , den alliansen bröts för dom villa kriga så risken finns att nån bryter alliansen med er i CAF och går på er en natt när ni sover . Inte säkert ni bryter nån men rätt vad det är så kan nån anse att ni ligger bra till för stammen och i vägen för vidare utveckling och då är krig ett faktum . Kom på att jag har nog inte ens skrivit om top 15 stammarna =)
 

DeletedUser

Guest
Nu blev till omed jag yr =) , men kan hålla med nån läre man trampa på tårna för att få kriga , sen behöver man kriga för att hålla sig alert , tror inte tex att jag skulle passat i CAF då hade jag slutat för länge sen då jag vill kriga , har testat o kört mer sim city och höll på att bli galen , det farliga med er är väl att ni sitter på 15000 adlar var o kan adla i alla evighet =)


Allianser ska man välja med omsorg och inte bara tänka på att skydda sig för alla stammar runt om en , vi ser hur det gick med DVH och WCW , den alliansen bröts för dom villa kriga så risken finns att nån bryter alliansen med er i CAF och går på er en natt när ni sover . Inte säkert ni bryter nån men rätt vad det är så kan nån anse att ni ligger bra till för stammen och i vägen för vidare utveckling och då är krig ett faktum . Kom på att jag har nog inte ens skrivit om top 15 stammarna =)

vem vet vad som händer ;) vi får se vad framtiden har att bjuda på ;)

ps sry för of då jag inte vet så mycket om stammarna här på v3 så tänker jag inte komentera något.
 

DeletedUser

Guest
De som vill kriga kan ju bryta sig ur och bilda en "krigarstam", men det är lite -US-varning på det.
 

DeletedUser

Guest
5 Zaxa 170.678.879 66 OB: 8 med 1.009,60 Mio.
Den största stammen bland De Valderska härarna, också den stam som tar mest byar i kriget mot WCW, de har hittills gått plus med ett antal miljoner poäng. De har inte den mest imponerande OBn, men den duger trotts allt, framför allt med tanke på att de gått upp såpass mycket i rank och OBn kanske inte hann med. Spår en fin framtid för denna sta

måste bara göra ett inlägg här.. kolla när stammen zaxa skapades emot dom andra och den ob vi har så e den nog ganske bra...
vi gjorde en merge för ett tag sen.. långt efter alla andra
 

DeletedUser

Guest
5 Zaxa 170.678.879 66 OB: 8 med 1.009,60 Mio.
Den största stammen bland De Valderska härarna, också den stam som tar mest byar i kriget mot WCW, de har hittills gått plus med ett antal miljoner poäng. De har inte den mest imponerande OBn, men den duger trotts allt, framför allt med tanke på att de gått upp såpass mycket i rank och OBn kanske inte hann med. Spår en fin framtid för denna sta

måste bara göra ett inlägg här.. kolla när stammen zaxa skapades emot dom andra och den ob vi har så e den nog ganske bra...
vi gjorde en merge för ett tag sen.. långt efter alla andra

men ni ligger inte i fronten heller som Coriander kanske därför de är som de är
 

DeletedUser

Guest
Ja det såg man ju hur det gick för dom ;)


Ja vad ska man säga men eftersom -u.s- var en del av corian unionen ett tag så kan jag säga att dom har sig själva att skylla för sin förlust. dom försökte sticka corian i ryggen exakt hur är inget jag tar här.men med resultatet att corian kastade ut dom till vargarna och det kan man nog lungt påstå att dom inte klarade av mest pga av sitt läge även dom var spridda i sina fienders kluster och hade inte många vänner kvar som kunde hjälpa dom. riktigt synd hade dom hållts sig till corian hade nog världskartan som vi ser den idag sett annorlunda ut.

ibland lyckas man men ibland rinner det ut i sanden.:):(
 

DeletedUser

Guest
5 Zaxa 170.678.879 66 OB: 8 med 1.009,60 Mio.
Den största stammen bland De Valderska härarna, också den stam som tar mest byar i kriget mot WCW, de har hittills gått plus med ett antal miljoner poäng. De har inte den mest imponerande OBn, men den duger trotts allt, framför allt med tanke på att de gått upp såpass mycket i rank och OBn kanske inte hann med. Spår en fin framtid för denna stam

måste bara göra ett inlägg här.. kolla när stammen zaxa skapades emot dom andra och den ob vi har så e den nog ganske bra...
vi gjorde en merge för ett tag sen.. långt efter alla andra

Vet, men jag vet också hur fort OB kan gå upp i denna snabbt växande värld, hade ni haft en stam av Hemskar så hade det kanske sett anorlunda ut ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu har det varit för mycket off topic. Så om ni vill ha en sån här tråd får ni göra en ny och hålla er on topic.
// Kimberley
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp