Top10 stammar

DeletedUser

Guest
Jodå, annars skulle han inte svara på ditt inlägg från första början på svenska..

Han ville nog att du skulle definiera "fegisarna" lite..?:sneaky: *Intresserad*

Jo han kunde ju bara förstått lite svenska! ÄGD!


Oj då det var verkligen förenklat buddha.
Ni kommer med bli farmade.
 

DeletedUser

Guest
Så nu har vi rensat er White-haired Lady på alla hennes off trupper och hon hade ganska mycket, Hoppas det var värt att rensa våran :p
2-1 till oss.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Varför så spydig:confused: stälde en fråga om varför om varför det är fegt att ha ally/iap med O-G




Va menar du med 2-1, det är bra många av er som är rensade men antar att dom håler tyst

Nej det ställdes fråga varför dom var fega.

Kanske rensat vår systerstam som vi nu brutit med men inte oss.
 

DeletedUser

Guest
Du är inte den första som frågar från fd Disney,
Antar att ni fåt pipi på det,

Jag har irriterat mig en längre tid på hur du stavar fel så ofta och trott du va nån p12a som drev men då slog de mig, DEMPAP är dyslexier eller nåt ju för känner DIG : )

Fick de även bekräftat på skype så.
 

DeletedUser

Guest
*Prinsessan Jasmin ta ett snack med dampen,
Sprid inte utt nå skit om mig,

Avslutade kontot dan äfter disney gick under,
 

DeletedUser

Guest
Inte dampen som sagt nåt, nån helt annan. Fick se bevis ifrån o-g's forum där du skrev : ) it looked real to me :sneaky:

Sa inte att dempen har sakt nåt, men prata med han innan du fortsäter,
Först är det min stavning sen är det nåt du har fåt från deras forum.
Du kommer med nya saker hela tiden,
som vanligt bara skit på externa,
Läg ner nu
 

DeletedUser

Guest
Sa inte att dempen har sakt nåt, men prata med han innan du fortsäter,
Först är det min stavning sen är det nåt du har fåt från deras forum.
Du kommer med nya saker hela tiden,
som vanligt bara skit på externa,
Läg ner nu

Jag har irriterat mig en längre tid på hur du stavar fel så ofta och trott du va nån p12a som drev men då slog de mig, DEMPAP är dyslexier eller nåt ju för känner DIG : )

Fick de även bekräftat på skype så.


Jag skrev högre upp som du ser, att jag ansåg du skrivit så många stavfel att jag började undra vem du var och då slog de mig "kan va dempap"
Frågade då runt på skype några och då sa en "jag vet att det är han ;)". Sen kom beviset från en annan som gav mig din presentation från forumet där bl.a du skriver du heter dennis är 23 år och gillar vara full vill folk prata med dig kan dom ringa dig på ett nummer du gav eller skype.

Vem pratar skit egentligen! Om du gett bort kontot, skitsamma.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
OOOOOOOOOOOOOOOOHHH, du bara inte stavar fel du läser jävla dåligt med.

Jag skrev högre upp, att jag ansåg du skrivit så många stavfel att jag började undra vem du var och då slog de mig "kan va dempap"
Frågade då runt på skype några och då sa en "jag vet att det är han ;)". Sen kom beviset från en annan som gav mig din presentation från forumet där bl.a du skriver du heter dennis är 23 år och gillar vara full vill folk prata med dig kan dom ringa dig på ett nummer du gav.

Vem pratar skit egentligen!

båda. För eran diskussion ska inte ens va här. Lägg upp en top10 stammar lista istället o gör något vettigare vid datorn än att tjaffsa om vem som är vem. :)
 

DeletedUser

Guest
båda. För eran diskussion ska inte ens va här. Lägg upp en top10 stammar lista istället o gör något vettigare vid datorn än att tjaffsa om vem som är vem. :)

Editerade min text lite ;)
Visst kan sköta de per pm om så, no problems : ) men om han anklagar mig för prata skit har jag all rätt försvara mig.
 

DeletedUser

Guest
varsågoda du/ni får tro att jag är Happy Cigarette,
Som jag sa bara skit på externa,
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev högre upp som du ser, att jag ansåg du skrivit så många stavfel att jag började undra vem du var och då slog de mig "kan va dempap"
Frågade då runt på skype några och då sa en "jag vet att det är han ;)". Sen kom beviset från en annan som gav mig din presentation från forumet där bl.a du skriver du heter dennis är 23 år och gillar vara full vill folk prata med dig kan dom ringa dig på ett nummer du gav eller skype.

Vem pratar skit egentligen! Om du gett bort kontot, skitsamma.

så vilket är lögnen.

Att du tror den glada cigger är Dempa pga hans stavning,

eller att du har fått se det genom vårat forum

......
mig veterligen har vi ingen presentationstråd i vårt forum.

Menar du att det bara är en spelare med stavproblem här.

Jag vet inte ens vem alla är..

Ibland vet jag inte ens vem jag själv är.

ska bjuda på någon annans citat idat, och det är speciellt riktat till jasmin

citat.
ASSUMPTION IS THE MOTHER OF ALL FUCKUPS
------------------------------


jag aka även ge en ledtråd om vem jag är.

jag har bara hår i baken för på skallen är jag naken.
 
Topp