Top10 stammar

Reaktionspoäng
0
Nej han skrev att de var ett flykting läger.....

Om det nu är 66 stambyten så kan man väl ändå säga att det kommer o går ganska friskt med folk.. För att vara en premadestam, o då kan man väl dra parareller med ett läger av somesort, även fast kanske ett flyktingläger är mkt att ta i då det egentligen inte finns något jävla krig på denna värld eg ännu
 

DeletedUser

Guest
10 MR Jag känner igen stamnamnet och framför allt stambilden men vet ej från vilken värld. Vet inget om tyvärr..

De kommer från v2.. Satt precis och pratade om dem över middagsbordet och speciellt om en blå figur där.. Original eller ej vet jag dock inte om de är.
 

DeletedUser

Guest
TBHT - Stambyten :93
Souls - Stambyten : 60
=Ost= - Stambyten : 90
Disney - Stambyten: 66
Pant! - Stambyten : 43
CAT - Stambyten : 99
- Stambyten :88

i am jut saying, sluta whina alla på disney.. eller kom med fakta som man kan diskutera om istället : ) ni pratar massa skit men de är som om ni skjuter er själva i foten mest bara
 

DeletedUser

Guest
TBHT - Stambyten :93
Souls - Stambyten : 60
=Ost= - Stambyten : 90
Disney - Stambyten: 66
Pant! - Stambyten : 43
CAT - Stambyten : 99
- Stambyten :88

i am jut saying, sluta whina alla på disney.. eller kom med fakta som man kan diskutera om istället : ) ni pratar massa skit men de är som om ni skjuter er själva i foten mest bara


Ni kallar de andra för massinv osv.

Så är ni lika bra på att inva själva ;pPPpPp
 

DeletedUser

Guest
TBHT har så många stambyten eftersom många har varit inaktiva och noobs.
 

DeletedUser

Guest
Rank spelar inge vidare roll just nu... Dom failar när det börjar vandra adelsmän på världen.
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
För att vara en premadestam kära disneymedlemmar så är 66 stambyten väldigt, väldigt mkt...
 

DeletedUser

Guest
Typ de ni har bjudit in? Yoschicken var inte ens i samma kontinent. Men ni var tvungna att ha ettan i ert lag :crybaby:

Yoshicken var närmare mig en andra i min stam.
bara att han låg på sidan om.

Klart, lite smått kasst att ta med honom. Men men, thats life.
 
Topp