Top10 stammar

DeletedUser

Guest
6: Pant! - Stammen från V14? Ser 1 bra spelare,och nej loriens de e inte du! sådär Ob kan väl bli lite bättre innan ni försvinner:)

Låter som början är som det var när D-P grundades på värld 10, alla tvivlade att vi skulle lyckas, vi lyckades visa då, varför inte göra om? :)

Fin lista dock :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Na Na Na Na Na Na:confused:

1: TBHT - Är inget att ha. Kommer ramla ner så fort adlarna kommer,eller innan:) Ingen bra OB heller

2: Disney - Är en stor samling av noobs i alla dess slag,finns ett par guldkorn om dom nu e kvar då:) Leder alla Ob:listorna men om några veckor så är ni alla adlade ändå så de spelar ingen roll.

3: =Ost= - Systerstam(ar?) säger allt,kass ob för ranken.

4: Souls - Bättre än dom andra stammarna som e över,dock finns det nog inte riktigt tillräckligt med spelare i stammen som kan oroa så många. En merge med dom bästa spelarna eller bättre rekryterning så kanske det går.Nja till deras Ob.

5: CAT - Några hyfsade spelare,kass Ob. Samma som med Souls,fixa en merge med dom bättre spelarna eller rekrytera bara spelare som höjer standarden och släng dom sämre.

6: Pant! - Stammen från V14? Ser 1 bra spelare,och nej loriens de e inte du! sådär Ob kan väl bli lite bättre innan ni försvinner:)

7: Gripen - pungdaskaren var de enda som var roligt att se med denna stammen. Försvinner snart.

8: New - Den enda bra stammen på topp 10 just nu. Flera fina namn,bra Ob. Kan hålla om diplomatin går bra eller om motståndet inte blir för svårt. Top5 stam?

9: SLURP - Nej detta kommer inte att hålla:) 4:de bäst på top10 när det gäller OB,kanske bara e Obf, om inte så vet man aldrig vad som händer.

10: LoL - Hahahahaha hade detta vart LoL från V13 så hade jag sagt att detta hade varit en top3 stam men detta är ju bara att förstöra deras rykteXD. Ne detta kommer alfrig att hålla om ni inte tar in dpm från v13:)


alltid lika skoj att läsa något från dig :D:D
 

DeletedUser

Guest
Cyborg o TheMightyMantleBaboon varför tror ni att TBHT faller snart de har både växt snabbt o har bäst genomsnittliga poäng i top10 och så stiger ju deras OB hela tiden ?;S
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Cyborg o TheMightyMantleBaboon varför tror ni att TBHT faller snart de har både växt snabbt o har bäst genomsnittliga poäng i top10 och så stiger ju deras OB hela tiden ?;S

De kommer falla... De har bäst genomsnittsliga poäng på topp 10 stammar för att de har spelare som P-horar, hur kan jag veta det frågar du då dig själv. Jo eftersom det finns otaliga rapporter på det.

Sen säger du att deras OB-rank stiger hela tiden.. so what?!? De ligger rank 16 på den totala OB-ranken och 12 på OBA-ranken i skrivande stund, det är otroligt pinsamt...
 

DeletedUser

Guest
För att det är en samling med noobs.

Kan bara säga det min lärare alltid säger: ''Motivera ditt svar'' :p

On topic:

1 TBHT- Ett gäng bra och mindre bra spelarer, men de verkar köra på bra och växer stadigt.
2 Souls - No Idea men tror ni failar senare då ni har hårt motstånd i den kontinenten.
3 =Ost= - Bunt med noobs, var från början familjestam om jag minns rätt men vad som hände hm..
4 Disney - Hope. Enda stammen jag verkligen tror på , lär gå väldigt bra för er, första ranken snart.
5 Pant! - Ett gäng bra och mindre bra spelarer här med, Men här finns även en p12a som jag irriterar mig på, och vem är det om inte Mesut29?-.-
6 CAT - Ja, ni är verkligen katastrofa. delar kontinent med TBHT o Pant! .. Får se vem av er 3 som sköter diplomatin bäst.
7 - Kan klara sig, vet ej vilka ni är men ni har inge direkt motstånd där. Öken Area.
8 LoL - har en del bra spelarer, kanske kommer överraska mig/oss senare. No comment so far.
9 Gripen - En bunt massinvite noobs. Jag som tänkte ansöka till de men såg att jag hade redan en invite till de botarna. kommer aldrig överleva i K44 med TBHT CAT o Pant! ifall de inte fixar ally med all 3 xD
10 SLURP - Mjo, ni kan klara er.. inge motstånd i K55 direkt.. öken area. Atm mellan er o U
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan bara säga det min lärare alltid säger: ''Motivera ditt svar'' :p

Kan inte hitta ett ända namn som jag känner till som det sitter en kompetent spelare på.
Kollar man på stambytena (92) så ser man att det är mycket stamhoppning/massinvite och antagligen ingen tät grupp.
Så det är rätt simpelt.
 

DeletedUser

Guest
1 TBHT Ser bra ut, bästa genomsnittliga poäng (1480) på top 10. Ni ligger även bra och väldigt samlat vilket är ett stort + såpass tidigt in i världen. Bra jobbat!
2 Souls Souls, gillar namnet men man ser redan på stamprofilen att det inte är något speciellt med stammen, känner dock igen ett par namn så vem vet. Ni kanske kan hålla er kvar på top 10 ett litet tag till.
3 Disney Den mest intressanta stammen på top 10 enligt mig. Ni har få antal medlemmar men oerhört hög OB-A vilket jag gillar skarpt. Bra jobbat Disney :)
4 =Ost= Neej! Redan från start när ni gjorde Ost och dessutom 2 akademistammar så märkte man att ni inte hade något att göra här på v15, ni lär åka ner från top 10 ganska snart.
5 Pant! Är det Pant! från v14 tro? Hur som helst så tror jag ni kommer ligga kvar här uppe ett tag till.
6 CAT Ni är som ni heter, CATASTROPHE :sneaky:
7 Känner endast igen AntonJB från v14 där vi spelar i samma stam, annars är det inte mycket annat jag känner igen. Ni kommer troligen åka ur top 10 snarast.
8 LoL v13? Isåfall kommer ni gå långt, annars inte.
9 Gripen Hoppas inte att det är samma stam som på v14? Är ni det kommer ni åka ner då jag krigat mot er och det var inte den svåraste uppgiften jag haft ..
10 MR Jag känner igen stamnamnet och framför allt stambilden men vet ej från vilken värld. Vet inget om tyvärr..
 

DeletedUser

Guest
Det skiljer 4 medlemmer från de stammar som har näst mest medlemmar.
Sluta lovorda din egna stam nu.

Jadu, konstigt att det bara skiljer 4 medlemmar när det bara går att ha 30 st.
Hade man kunnat haft mer så hade de säkert haft mer, dock inte disney.

Och vadå min stam? :confused:
Spelar som du ser på v11 och 14, det var från början tänkt att jag skulle vara med i Disney men det blev ändrat. Så den listan du har sett är fel.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jadu, konstigt att det bara skiljer 4 medlemmar när det bara går att ha 30 st.
Hade man kunnat haft mer så hade de säkert haft mer, dock inte disney.

Och vadå min stam? :confused:
Spelar som du ser på v11 och 14, det var från början tänkt att jag skulle vara med i Disney men det blev ändrat. Så den listan du har sett är fel.

Eftersom du påpekade att de hade "sååååååå fåååååååååååå" medlemmar så givetvis måste jag sätta mig emot ditt påstående när det som jag sa bara skiljer 4 medlemmar från stammen som har näst minst medlemmar på top 10.
En stam bör ha 15 medlemmar enligt mig dessutom.

Jag bryr mig inte om vilka världar du spelar dessutom.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du påpekade att de hade "sååååååå fåååååååååååå" medlemmar så givetvis måste jag sätta mig emot ditt påstående när det som jag sa bara skiljer 4 medlemmar från stammen som har näst minst medlemmar på top 10.
En stam bör ha 15 medlemmar enligt mig dessutom.

Jag bryr mig inte om vilka världar du spelar dessutom.

Tråkigt :crybaby:
 
Topp