Top10 stammar

DeletedUser

Guest
Vår stam har funnits i 16 dagar och vi är rank 18 i OB anfallare med 116.000 enheter dödade, Jag tycker inte det är pinsamt med tanke på att vi funnits så kort tid, Vi kommer upp i topp 10 OB anfallare snart, Visst kunde vi köttat bättre men pinsamt är fel ord, Finns stammar som funnits sen start och har dödat 200.000 enheter, Tex TBHT, Ville bara säga min åsikt , Men såklart har du rätt att tycka vad du vill!:)



Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt
Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt Pinsamt




Ville bara känna hur ordet smakade på tungan.... O_O
 

DeletedUser

Guest
Sluta rök så förbannat mycket och posta dina trådar rätt istället :thinking:
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Vår stam har funnits i 16 dagar och vi är rank 18 i OB anfallare med 116.000 enheter dödade, Jag tycker inte det är pinsamt med tanke på att vi funnits så kort tid, Vi kommer upp i topp 10 OB anfallare snart, Visst kunde vi köttat bättre men pinsamt är fel ord, Finns stammar som funnits sen start och har dödat 200.000 enheter, Tex TBHT, Ville bara säga min åsikt , Men såklart har du rätt att tycka vad du vill!:)

Vill klargöra att detta är mina personliga åsikter.
 

DeletedUser

Guest
Klart de är pinsamt att ni ligger så lågt Laser, ni har funnits i 16 dar? Och skaffat 116k OBa? Okej om vi tar t.ex CbC som funnits i vad? 11 dar, dem är uppe i 350k nu. Så förstår inte hur du resonerar.
+Du kan inte säga "Finns stammar som funnits sen start och har dödat 200.000 enheter, Tex TBHT"
TBHT är ett undantag <3 Eller rättare sagt, man kan inte jämföra med dem som ett exempel :)
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Ja men CbC Har många fler medlemmar än oss, VI hade 16 medlemmar ända tills förra veckan!
Men jag garanterar er att vi kommer upp i topp 10 OB anfallare inom en vecka, Då vi nu har nått ett jämnt medlemmar antal,
 

DeletedUser

Guest
Ja men CbC Har många fler medlemmar än oss, VI hade 16 medlemmar ända tills förra veckan!
Men jag garanterar er att vi kommer upp i topp 10 OB anfallare inom en vecka, Då vi nu har nått ett jämnt medlemmar antal,

Ja och vi hade 17 medlemmar till för 4 dagar sen. Dina argument håller inte direkt.
 
Reaktionspoäng
0
Spelar ju egentligen ingen roll om hans argument är relevanta eller inte. För det har ändå inget med vad tachuk tycker - så all denna diskussion är irrelevant.
 

DeletedUser

Guest
O-G - Mycket stark stam, men hur starka är de egentligen? Har ju inte visat mer än att de kan växa och döda trupper i early ;) . Deras geografiska läge är inte det bästa för sammarbete. Men jag tvekar att de kan hitta någon stam just nu som kan hindra dem att visa hur de är senare i spelet.
cbC - Stor stam med några bra spelare. Håller de bara tillbaka [ND]*så blir allt nog fint =)
Pant! - Stor stam. Krigar nu? Hmm...missat något?
TG - Ligger mellan Family och O-G...säger inget mer om den saken.
TBHT - Håller på att glida bort?
Laser - Avancerar stadigt, är faktiskt lite imponerad.
Gripen - Ungefär som Pant!...
New - Stor stam som leder k55. Dock så finns det en hel del stora stammar i k55, vem tar hem priset? :confused:
-:AP:- - -11-
MR - -11-
 

DeletedUser

Guest
Jag var med i -:AP:- ett kortare tag,
Det var ett rent h*lvete.

En ledare som är en är en diktator utöver dess like, och klarar absolut inte av att ta kritik.

Jag bad honom lägga upp sin rapport i en spoiler och fick en varning för det?

-:AP:- har inget på v15 att göra, iallafall inte redneck!

Med vänliga hälsningar / Hv
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
fan vad kul

ibörjan trodde nästan alla att Pant skulle faila men nu så verkar många ha bytt åsikt:D
 

Data9

New Member
Reaktionspoäng
0
1. O-G tror de kan bitas och de är nog de rätta att ta platsen efter TBHT för ikväll :)
2. CbC vissa från disney och många nya i stammen, tror stammen har en riktigt stor bomb i fickan ^_^
3. TG ingen speciellt att kommentera där från mig förutom att namnet känns som att det kommer upp hela tiden i varje Tw värld

4. !pant ja ni köttar mot TBHT och de är snart borta, antar jag :D roligt att det blir så många byar/hus ni måste storma för att bli av med dem ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=vY82seEBw5w&feature=related

5. Gripen akademistam, nej tack :rolleyes:
6. Laser vet inte hur ni hamnade i krig men, Tror inte stammen kommer klara sig även om de krigar dagarna lång :thinking:
7. New? Vad in i hela friden den stammen var väl inte här igår va? eller har jag missat något :confused:
8. TBHT, Ni hade ingen akademistam innan kriget om jag inte minns fel? var det inte ni som gjorde något typ utav eller försökte få igång något ganbang mot något även om ni låg rank 1?
9. EXC namnet står för förintelse om jag inte har fel :cool: stammen har grym profilbild också!
10. Tråkigt namn,, något namn som man känner igen känns det som.. profilbilden!! O_O får jag se den där gubben i riddarrustning i värld 16 så kamikebombar jag alla dess medlemmar med spjut...
 

DeletedUser

Guest
Vi har iaf lyckats adla några byar från wa ;) Dom har knappt anfallt oss..

För det första.... vilka är wa? :) För det andra, definera "några"? Enligt twstats så har det bara skett en adling, vet inte vad några är för dig, men för mig är det mer än 1 iaf. Dock som vi alla vet kan twstats vara seg på att uppdateras, ifall detta är fallet så ber jag om ursäkt :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
WA är en merg mellan de stammar som hoppade på Disney i början av världen.

Och Laser har bara tagit en by från WA. WA har krossat flera adlar från Laser tillsammans med en stor del av deras off.

Som det ser ut nu leder Laser kriget men om ett tag får de slut på off och då ser vi vilka som skrattar sist
 

DeletedUser

Guest
WA är en merg mellan de stammar som hoppade på Disney i början av världen.

Och Laser har bara tagit en by från WA. WA har krossat flera adlar från Laser tillsammans med en stor del av deras off.

Som det ser ut nu leder Laser kriget men om ett tag får de slut på off och då ser vi vilka som skrattar sist

Eller så verkar ni i WA få slut på deff.. hihih va roligt jag har idag
 
Topp