top 15 stammar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
zapera rank 3
1.865.239
3.768.581 (58.)

Clone038 rank 22
1.258.482
7.880.420 (8.)

ttt's ledning är för dålig, tror stammen kommer faila, skulle aldrig klarat så långt som den gjorde om inte jag och www fanns i ledningen, men vi blev ju kickade från den -.- och slutade sen
 

DeletedUser

Guest
12 MI.6 6.685.774
Internadlingar och barbar byar sammanfattar just nu denna stam rätt bra känns det som.
Har nog hela sommaren att göra med internadlingar.
Stammens OBA speglar inte den plats de har i poäng, tror denna stam inte har så ljus framtid om de inte ändrar hur de spelar!

Internadling, ja, dessvärre, många som fallit offer för sommaren, men barbarbyar? Av våra 20 senaste adlingar var 14 st röda byar, 3 st internadling och 3 st barbarbyar.
Håller dock med om OBA, men det blir bättring där snart ;)
 

DeletedUser

Guest
Mitt första inlägg i detta forum får bli en sån här klassiker :))


1 NiT - Ja vad ska man säga, dominerar världen, och jag är stolt och glad att det var deras spelare som till slut tog kål på min K55 saga :) Ser ingen direkt anledning att de skulle sjunka i rankingen, snarare tvärtom!
2 Wombat - Enda egentliga utmanaren till NiT och vad jag vet har de inte riktigt testats fullt ut, tror många blir förvånade över hurpass bra de kan strida tillsammans...
3 ATWM - Verkligen imponerat på mig, men vad hade man väntat sig när NiC och THO hade dem som allians mot SUN och KFH?
4 Valhal - Också dem imponerat på mig, frågan är hurlänge de är kvar på denna höga placering, skulle inte förvåna mig om de fortsätter ånga på.
5 G-R - Grymt bra stam och deras allierade kan skatta sig lyckliga att ha dem på deras sida, ställer upp i vått och torrt vet jag från egna erfarenheter
6 PBT - Ingen koll alls
7 TTT - Ångar på som värsta ångloket, kaxiga i forumet och danneboys spelare kommer vara svårslagna minst sagt.
8 ATH - Ingen koll alls
9 M2S - Ingen koll alls
10 TvingX - Ingen koll alls
11 X{v*} - Min nya stamgrannar kan man kalla dem, också riktigt imponerad av hur deras framfart ter sig, har fullständigt krossat TRIBE vilka jag trodde skulle bjuda på mer motstånd faktiskt....
12 VV - Ingen koll alls
13 OV - Ingen koll alls
14 K-R - Ingen koll alls
15 MI.6 - Ingen koll alls
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
1 NiT - Min gamla stam, inte mycket att säga egentligen, bra ledning bra spelare. Deras ända motståndare är väl aktiviteten.

2 Wombat -Stabil 2:a. Vad kan man mer säga som också är uppenbart? Ja just de ja. dålig geografisk spridning.

3 ATWM - Vet inte så mycket om dom. Har för mig att dom kan sina saker.

4 Valhal - njae.

5 G-R - Grr! blir nog ett njae där med.

6 PBT - Kan få problem, eller så kan dom segla på vågorna riktigt långt.

7 TTT - tjuff tjuff tåg.. Hehe, förmodligen den mest överskattade stammen i helav V7.

8 ATH - Ingen koll alls

9 M2S - Ingen koll alls

10 TvingX - fffffail!

11 X{v*} - Kommer nog att rimmas enbart för sin tag.

12 VV - Inte värda kommentar.

13 OV - Inte heller värda kommentar egentligen men kan ju påpeka att deras medlemmar är sjukt innaktiva.

Orkar inte skriva på övriga.. Men kom ihåg nu alla små barn att jag inte är aktiv och därför har dålig koll så bråka inte på mig. Överbevisa mig istället.

/Nixu
 

DeletedUser

Guest
11 X{v*} - Min nya stamgrannar kan man kalla dem, också riktigt imponerad av hur deras framfart ter sig, har fullständigt krossat TRIBE vilka jag trodde skulle bjuda på mer motstånd faktiskt....
Är det så konstigt när TRIBE skickar alla sina trupper mot ATWM? :) Jag tror att Xv* har det så lätt eftersom TRIBE hade deffat upp fronten mot ATWM ganska hårt. Inget illa om Xv* dock, de kan sina saker :)
 

DeletedUser

Guest
Är det så konstigt när TRIBE skickar alla sina trupper mot ATWM? :) Jag tror att Xv* har det så lätt eftersom TRIBE hade deffat upp fronten mot ATWM ganska hårt. Inget illa om Xv* dock, de kan sina saker :)

Ah okey hade missat det där :)

Men då har man lärt sig något nytt! Då är det ganska förståligt med andra ord, ATWM är inte att leka med
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ännu en ny händelse, DeärM bestående av spelare från ATH och TTT har skapats och tagit rank 9..
 
Reaktionspoäng
0
ttt's ledning är för dålig, tror stammen kommer faila, skulle aldrig klarat så långt som den gjorde om inte jag och www fanns i ledningen, men vi blev ju kickade från den -.- och slutade sen

Ja du är ju rolig oxå^^

puss puss

tomten finns ju oxå

Hoppsan, verkar som att troni hade någorlunda rätt.

RIP TTT, vart trevligt i starten.

Lyckönskningar till de orginalmedlemmarna som finns kvar på v7 : )
 

DeletedUser

Guest
Att gå på mindre stammar är ju väldigt vanligt av top stammarna :)

1 NiT En väldigt bra stam som säkert kommer vara kvar VÄLDIGT länge, om inte tilsl slutet och vinner.
2 Wombat Som NiT kommer nog hålla igång ett långt tag om folket där bara vill :)
3 ATWM Får nog säga detsamma som ovanstående... Krigar mot TRIBE och verkar inte gå bra eller dåligt.. Verkar också som dom skickat X på Tribe.
4 Valhal Vet ej
5 G-R Vet ej
6 PBT Väldigt bra stam, lite internadlning har jag märkt av men kan nog funka så länge dom fortsätter att kriga mot dom mindre stammarna. :)
7 DetärM Vet ej
8 M2S Vet ej
9 ATH Vet ej
10 TvingX Vet ej
11 X{v*} Dom är väl bra, men verkar lite som "krigsslavar" åt Atwm:rolleyes:?
12 VV Vet ej
13 OV Dom är väl också bra, men tror inte dom skulle klarat sig så bra utan sin "beskyddare" PBT
14 K-R Vet ej
15 MI.6 Vet ej

19 TRIBE En väldigt bra stam, men har det jobbigt med en mindre bra och en väldigt bra topstam emot sig.
 

DeletedUser

Guest
Vore ju lustigt om ni inte hamnade högre än 7a när TTT låg 7a innan ;)

Oh ja det hade varit kul..

Men nu är det så att DanneBoy och agalevom (+även andra spelare med fairly high poäng) inte har gått med än och båda har över 1,000,000. Just nu ligger vi 5:a, 2,000,000 under Valhal. Om vi går förbi dem idag skulle jag inte bli förvånad. Och ATWM ligger också vid den poänggränsen.
 

DeletedUser

Guest
Att gå på mindre stammar är ju väldigt vanligt av top stammarna :)

1 NiT En väldigt bra stam som säkert kommer vara kvar VÄLDIGT länge, om inte tilsl slutet och vinner.
2 Wombat Som NiT kommer nog hålla igång ett långt tag om folket där bara vill :)
3 ATWM Får nog säga detsamma som ovanstående... Krigar mot TRIBE och verkar inte gå bra eller dåligt.. Verkar också som dom skickat X på Tribe.
4 Valhal Vet ej
5 G-R Vet ej
6 PBT Väldigt bra stam, lite internadlning har jag märkt av men kan nog funka så länge dom fortsätter att kriga mot dom mindre stammarna. :)
7 DetärM Vet ej
8 M2S Vet ej
9 ATH Vet ej
10 TvingX Vet ej
11 X{v*} Dom är väl bra, men verkar lite som "krigsslavar" åt Atwm:rolleyes:?
12 VV Vet ej
13 OV Dom är väl också bra, men tror inte dom skulle klarat sig så bra utan sin "beskyddare" PBT
14 K-R Vet ej
15 MI.6 Vet ej

19 TRIBE En väldigt bra stam, men har det jobbigt med en mindre bra och en väldigt bra topstam emot sig.



"så länge dom fortsätter att kriga mot dom mindre stammarna."

När vårat krig mot TDS började så så var dem mindre än oss det kan jag hålla med om
men sen får du ta i beaktande att vi fick 2-3 stammar på oss under den tiden utöver TDS..
Vi hade med andra ord TDS, ICA, NLW m.m på oss
kanske ska säga vilken stam jag tillhör och det är PBT..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp