Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
Mina åsikter, inte min stams.

1 [ECB] Skillade och trevliga spelare :)
2 Horden Också skillade som s*tan
3 yyigys Vissa bra och roliga spelare, andra kassa och tråkiga.
4 J III Vet inte så mycket om dem, men verkar vara krigssugna iallafall.
5 SB Min stam. Låter er andra kommentera den;)
6 DM. Dem spelare som är kvar skulle ha en medalj eller nåt ;)
7 -SKoG- Njaa...
8 CRY Bara älskar denna stammen ;)
9 WES Se yggis...
10 Borg Njaa...
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] - Köttar på bra.. Verkar inte satsa fullt mot Horden dock?
2 Horden - Luktar kött.. Bäst enligt mig på v6.
3 yyigys - Vet inte mycket, håller sig vid liv mot [ECB] dock, vilket är starkt.
4 J III - Vet inte speciellt mycket om denna stammen..
5 SB - Tycker att det är lustigt att de fortfarande finns kvar :p
6 DM. - Verkar som de kan sätta emot motståndarna och kämpa på, starkt.
7 -SKoG- - Vet inte mycket om dem..
8 CRY - Min egen stam, ingen kommentar.
9 WES - Vet inte mycket om dem..
10 Borg - Vet inte mycket om dem..
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
1 [ECB] - Stoora! Många duktiga spelare, men frågan är hur sammanhållningen är efter mergen, dom blir nog aldrig lika tajta som forna LAW va..
2 Horden - V6 bästa stam! Grym OB och grymma spelare som kämpar på bra! Sammanhållningen är på topp.
3 yyigys - Stammen med det svåra namnet. Vissa kan spela, dock inte alla..
4 J III - Förvånad över att dom ligger på den plats dom gör, va inte dom typ långt utanför top 5 för några veckor sen? Kan bli slagkraftiga.
5 SB - Vet inte
6 DM. - Cred till de som stannar och kämpar!
7 -SKoG- - Fail..
8 CRY - Bra stam, få spelare och bra sammanhållning..
9 WES - Vet inte..
10 Borg - Min lillebror va med här ett tag. Stammen verkar vara fail... Trodde att dom skulle va borta för länge sen!
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
1 [ECB] Många väldigt bra tw-spelare, verkar dock ha lite interna problem.
2 Horden Här snackar vi den riktiga eliten, kan någon stoppa dem?
3 yyigys Den roligaste stammen som någonsin funnits på en .se värld, och de har börjat komma igång ordentligt de senaste dagarna.
4 J III Har väl växt ganska bra på slutet, går de med yyigys-Horden-Dm. är det slut för [ECB]-SB.
5 SB En stam som aldrig vågar ta viktiga beslut, förutom när de backstabbade yygys förstås;D
6 DM. Att de finns kvar efter allt detta är väldigt starkt jobbat!
7 -SKoG- Vet ingenting om dessa.
8 CRY Rolig stam med bra ledning och spelare med lite stake:D
9 WES Jobbar på.
10 Borg Vet inget om dessa.


Var väl det jag hade och säga...


Varför skriva när man har nollkoll?
 

DeletedUser

Guest
Istället för att bara sitta och gnälla på andra, varför inte lägga upp en egen lista? Du har ju tydligen bra koll.
 

DeletedUser

Guest
1 FTW! - Skickliga spelare, trevliga diplomater som man alltid kan prata med, en bra stam helt enkelt som även märks på deras ranking.

2 Horden - Inte sprungit in i ännu, men såvitt jag vet ska det vara en mycket skicklig stam sett till militär styrka och taktik.

3 yyigys - Ingen kontakt med dessa heller mer än något pm med någon enskild spelare, verkar helt okej.

4 J III - Såvitt jag vet en rak och ärlig stam - gillar konceptet med deras stam, dessutom har de en hel del bra spelare, ligger dock långt ifrån deras huvudkluster.

5 SB - Ingen koll alls, såvitt jag vet har de vart en fredlig stam tills för en månad sedan (?)

6 CRY - Haft flera krig i fördel för dem själva, verkar vara en bunt bra spelare får se hur de utvecklas vidare.

7 -SKoG- - Aldrig haft någon större kontakt med, bara deras akademi som ligger nära vårt kluster, är dock trevliga spelare såvitt jag vet, men tror de kommer få mycket svårt att överleva.

8 Shadow - Stammen jag står som diplomat och vice ledare för. Enda stammen jag vart med i på denna världen, enda stammen jag kommer vara med i. Absolut bästa stammen, trevliga spelare, ärliga, raka och skickliga. Gillar stammen starkt och kommer fortsätta göra allt för den.

9 DM. - Vår evigt konkurrerande granne som vi nu tillslut gått om efter deras krig mot FTW!. Har haft många extremt bra spelare, en del nu i FTW! vi har haft våra duster men såvitt jag vet är stammen i spillror och vi har inte haft problem med dem på ett tag nu.

10 WES - Noll koll.
 

DeletedUser

Guest
1 FTW! - Flera trevliga figurer som definitivt vet vad de sysslar med,
gillade dem dock bättre innan de mergade(mest för cool tag:D)
Testar en vad jag tror ny taktik i kriget, spännade o se ifall den lyckas eller inte...

2 Horden - Bra stam som håller ihop fint mot FTW!
Även här flera spelare som har tid över för en liten skitspelare som mig:)
Utgången av kriget visar vilken stam som är bäst och den stammen som klarar sig bäst i kriget har en god chans att vinna servern

3 yyigys - Vet inte så mycket men de klarar sig ändå över förväntan mot FTW!:s yxor.
V.6 konstigaste tag o namn vinner den här stammen:p

4 J III - Verkar gå bra för er mot Skog och de tuffar på bra. Vet inget om materialet i den här stammen och om det är kvantitet eller kvantitet får framtiden utvisa.
5 SB - Har inget kött på benen om er(no offense:D) Men står emot horden, tror visserligen inte horden satsar mor er men iaf.

6 CRY - Min stam. Högt snitt, relativt få medlemmar, topp 5 snart?
Krigar mot skog och akademi går väldigt bra just nu:)

7 -SKoG- - Akademin är ett kaos, olojala melemmar, flera vill hoppa av.(gäller främst akademin) You going down...

8 Shadow - VA? vet inget men verkar inte supporta deras allierade Skog något vidare just nu, håller sig tyst i bakgrunden

9 DM. - piskade av FTW! förmodligen borta från topp10 snart

10 WES - vet inget alls, massinvite från v.1, verkar inte köra samma style här?
 

DeletedUser

Guest
1 FTW! - Flera trevliga figurer som definitivt vet vad
8 Shadow - VA? vet inget men verkar inte supporta deras allierade Skog något vidare just nu, håller sig tyst i bakgrunden

Va? Vi har inte och har aldrig haft en allians med -skog- så kan vara därför vi inte ger dem support...
 

DeletedUser

Guest
jaså det säger du, tänka sig, undra vart jag fick den uppgiften ifrånn....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jaså det säger du, tänka sig, undra vart jag fick den uppgiften ifrånn....:rolleyes:

Vi har haft nära kontakter med deras akademi i frågor rörande vilka byar som ska övertas i samma områden, närmre än så står vi inte -skog-. Om jag eller någon annan tidigare påstått något annat ber jag om ursäkt då det inte stämmer.

Men vill du diskutera detta vidare kan vi göra det via PM, ingen idé att förstöra en tråd med diskussioner som inte hör till ämnet. :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
3 yyigys - Vet inte så mycket men de klarar sig ändå över förväntan mot FTW!:s yxor.
V.6 konstigaste tag o namn vinner den här stammen:p

Trodde du var på min sida:(
Och det går ju inte allt för bra:rolleyes:

Side 1:
Tribes: FTW!
Players:

Side 2:
Tribes: yyigys
Players:

Timeframe: 16/06/2009 23:41:00till30/07/2009 18:24:00



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 327
Sida 2: 130
Skillnad: 197

image.php




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,964,518
Sida 2: 1,199,754
Skillnad: 1,764,764

image.php
 

DeletedUser

Guest
hampus jag kommer alltid hålla på dig sen Ess tiden, KÖTTTA på wohoooo:D
jag hade inte förväntad mig något av dem så det ser bra ut från det perspektivet:p

yumieyumie love that name:)
 

DeletedUser

Guest
Lite ändringar på topp 10 nu.

1. FTW!
2. Horden
3. JIII
4. yyigys
5. SB
6. -Skog-
7. Shadow
8. DM.
9. WES
10. Borg

Kan alldeles för lite för att uttala mig om det själv.
 
Topp