Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
Kommentarerna jag ger speglar enbart min egna vy och har ingenting med [ECB]s åsikter att göra.

1. [ECB] - Evil Care Bears
OB Total: 289,87 Mio. Rank: 2
OB Anfall: 171,01 Mio. Rank: 2

Kommentarer:
"Min" stam, gör inga större kommentarer här. OB-rank borde rimligtvis vara 1, men så är inte fallet tyvärr. Mer kött hoppas vi på från oss onda bry-björnar.


2. Horden - Horden
OB Total: 397,82 Mio. Rank: 1
OB Anfall: 225,98 Mio. Rank: 1

Kommentarer:
Vi krigar mot dom, det är förhållandevis jämnt. Vilket det borde vara mellan två så pass stora stammar. Frågan är om det finns ett slut på det roliga? Trevliga spelare, inget gnabb - mest kött. En stam som kan kriga, och det gillas!


3. DM. - Ducimus
OB Total: 186,18 Mio. Rank: 3
OB Anfall: 83,22 Mio. Rank: 3

Kommentarer:
Gick hårt in i en vägg av slipade yxor och snabbt ridande hästar när LAW gjorde en helomvändning tillsammans med ACAB. Har kämpat på bra, vad jag hört. Frågan är hur länge till de orkar?


4. yyigys - yum yum ill give you some
OB Total: 120,14 Mio. Rank: 5
OB Anfall: 62,89 Mio. Rank: 4

Kommentarer:
Har dålig erfarenhet av vissa spelare i den här stammen, någon redan nämnd i prisutdelningen här på v6. Har sett en hel del skumma anfall i rapporter som vidarebefodrats. Ligger för långt ifrån för att kunna göra annat än att skicka support så någon egen åsikt om deras krigskunskaper kan jag inte ge.



5: J III - Johan III
OB Total: 44,08 Mio. Rank: 9
OB Anfall: 22,86 Mio. Rank: 8

Kommentarer:
Vet inte särskilt mycket om den här stammen. Så kan bara döma av OB. Jag har själv inte hört om något större krig så det kan väl vara en av anledningarna till deras knapphändiga OB. Men det kommer väl, så småningom. Har inte blivit indragna i "Världskriget". Frågan är, kan man inte bli det?


6: SB - Semper Battalius
OB Total: 72,59 Mio. Rank: 6
OB Anfall: 39,02 Mio. Rank: 6

Kommentarer:
Allierade med [ECB] och indragna i kriget med tidigare nämnda yyigys. Trevliga spelare och en kompetent ledning. OB-rank som faller i paritet med deras poängrank. Som det skall vara.


7: -SKoG- - Swedish Knights of Glory
OB Total: 56,73 Mio. Rank: 8
OB Anfall: 19,58 Mio. Rank: 10

Kommentarer:
Vet i princip ingenting alls om den här stammen. Så får gå på OB helt enkelt. Ligger efter i OB kontra poäng. Mer kött!


8: CRY - CRY ME A RIVER
OB Total: 12,98 Mio. Rank: 22
OB Anfall: 8,20 Mio. Rank: 12

Kommentarer:
Gizzur och Florran <3.
Fick t.o.m bläddra till nästa sida för att hitta CRY på OB Total, anfaller i 2/3 av deras totala OB. Det är bra! Har full kontroll på DaDs. Kan bli farliga om dom tillåts få för mycket utrymme.



9. WWW - West Wild Wolves
OB Total: 62,78 Mio. Rank: 7
OB Anfall: 30,57 Mio. Rank: 7

Kommentarer:
sägs att "...WWW är er internadlingsstam.". Vem vet vad WWW kan hitta på i framtiden.


10. N-LAW - New Legions At War
OB Total: 4,86 Mio. Rank: 33
OB Anfall: 3,70 Mio. Rank: 19

Kommentarer:
Utbrytarstam från [ECB] med mottot att utrota det onda i världen. Har inte hunnit jobba upp OB:n än. Men det kommer väl. =)
 

DeletedUser

Guest
8: CRY - CRY ME A RIVER
OB Total: 12,98 Mio. Rank: 22
OB Anfall: 8,20 Mio. Rank: 12

Kommentarer:
Gizzur och Florran <3.
Fick t.o.m bläddra till nästa sida för att hitta CRY på OB Total, anfaller i 2/3 av deras totala OB. Det är bra! Har full kontroll på DaDs. Kan bli farliga om dom tillåts få för mycket utrymme.

Ge oss några dagar så är det fixat sen :)
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB]--Skillade spelare,bra OB, trevliga :)
2 Horden-- Köttarstammen??:)
3 DM.--Som sagt, hur länge orkar dem?
4 yyigys--Stor variation(?) på spelarna, vissa riktigt bra, andra riktiga sopor.
5 J III-- Vet bara att dem just passerade oss på poäng-rankingen.
6 SB--Min stam, bra ledning, tycker vi har varit duktiga mot yggis, fått vårt lilla "genombrott" :)
7 -SKoG--- Vet inget om dessa faktiskt:eek:
8 CRY -- Vet inte varför, men jag gillar denna stammen skarpt :p
9 WWW -- Vet inte hur läget är där just nu.
10 N-LAW-- Superhjältar??
 

gizzur

Member
Reaktionspoäng
0
1 [ECB] - Kött! Va kanske bättre förr me LAW och CP?
2 Horden - Älska Horden! Köttar på som fan nu :)
3 DM. - Har hållit ut länge, men när ska dom falla?
4 yyigys - Gillar den här stammen, men vet inte så mycket om den...
5 J III - Kollar man TWstats så ser man att de tar en hel del barbarian. Men också att de adlar en massa från -SkoG- samt akademin. Krig kanske?
6 SB - Inte förvånad över att de gick in på [ECB]s sida i kriget. Men dom har köttat på rätt så bra ändå...
7 -SKoG- - J III får plocka byar av dom utan att ens möta motstånd. Varför?
8 CRY - Ingen kommentar
9 WWW - Vem fan gör en stam för internadling?
10 N-LAW - Heja!
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] - Köttare , Me like
2 Horden - Köttare , Me like
3 DM. - Blir sönder trasade men hänger kvar , så..Me Like
4 yyigys - Vet inte så mycket men hänger med i världskriget så helt Ok
5 J III - Min Stam , ej med i world war i Krig med SKOG ( ex TKOG , SK )
6 SB - Ungefär samma som yygis
7 -SKoG- - Våra fienden just nu , vet inte så mycket om dom , en del skillade spelare dock.
8 CRY - Vet inte mycket om dom men äter väll upp DADS
9 WWW - Interadling only?
10 N-LAW - Roligt med action och utbryteri , håller nog inte som det är men man vet jue alldrig vad som händer=)
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] - Bra och trevliga spelare, köttar på.
2 Horden - Mycket duktiga, krigar på bra.
3 DM. - De ger nog upp snart.
4 yyigys - Vet inte så mycket, men det är nog en blandning av bra och lite sämre spelare.
5 J III - Krigar mot -SkoG- vet inte riktigt hur det går.
6 SB - Krigar på bra mot Yyigys.
7 -SKoG- -
8 CRY - Jag gillar stammen, bra och trevliga spelare. Köttar bort DaDs.
9 WWW - ?
10 N-LAW - ?
 

DeletedUser

Guest
Ny lista efter att WWW mystiskt försvunnit under natten.

1 [ECB] - Värdiga motståndare, helt klart. Men var tog akademin vägen? :)
2 Horden - Hårrten!!!1 <3 (Ingen kommentar utöver det)
3 DM. - Kämpar på så gott de kan. "We shall overcome"...
4 yyigys - Kämpar mycket bra med tanke på hur de ligger. Tycker fortfarande att det var modigt av dem att gå emot ECB, visade att de har big ballz, AC/DC style... =)
5 J III - Ingen kommentar.
6 SB - Glider vidare i deras första riktiga krig. Imponerar inte direkt mot yyigys. Lycka till!
7 -SKoG- - Ingen kommentar.
8 CRY - Gillar dem skarpt... =)
9 N-LAW - Driver ut ondskan, kör hårt =)
10 Borg - Ingen kommentar.
 

Blutoni

Member
Reaktionspoäng
0
Ny lista efter att WWW mystiskt försvunnit under natten.

6 SB - Glider vidare i deras första riktiga krig. Imponerar inte direkt mot yyigys. Lycka till!

Side 1:
Tribes: SB
Players:

Side 2:
Tribes: yyigys
Players:

Timeframe: 18/06/2009 00:00:00till01/07/2009 22:11:28


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 101
Sida 2: 36
Skillnad: 65

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 890,055
Sida 2: 342,458
Skillnad: 547,597

image.php


Kan du förklara varför SB inte imponerar? Skriver inte detta för att det är min stam, men om man kollar på statsen så får man en bild av vad som imponerar å inte imponerar. Tror att SB's kommentar var menat till yyigys ;)
 

DeletedUser

Guest
*intetsägande statistik*

Kan du förklara varför SB inte imponerar? Skriver inte detta för att det är min stam, men om man kollar på statsen så får man en bild av vad som imponerar å inte imponerar. Tror att SB's kommentar var menat till yyigys ;)

Det kan jag väl förklara. Du verkar bortse från ECBs roll här. Inte konstigt att ni leder när yyigys redan hade kämpade (vilket de fortfarande gör) mot ECB när ni så modigt hoppade in i kriget. Ni skickar in nya fräscha offbyar, som knappt använts sen Epics dagar, på en redan kämpande motståndare. Klart som fan att ni tar byar av dem. Ska inte gå in på hur många som redan rensats av ECB.

Hade det varit ni ensamma mot yyigys med den statistiken (hade dock inte hänt) hade jag kunnat erkänna er som bra krigarstam, men så är det inte, och er insats imponerar inte... ;)
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] - Värdiga motståndare, helt klart. Men var tog akademin vägen? :)

Det var dags att släppa taget, ibland måste man gå vidare i livet och finna njutning ifrån annat håll.. Dom förtjänade någon bättre än oss och då är det lika bra att släppa taget innan folk blir sårade :/

Break up-calls är aldrig roliga och därför ville vi inte skylta med det officiellt.. Men nu när du tvingat fram det så ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var dags att släppa taget, ibland måste man gå vidare i livet och finna njutning ifrån annat håll.. Dom förtjänade någon bättre än oss och då är det lika bra att släppa taget innan folk blir sårade :/

Break up-calls är aldrig roliga och därför ville vi inte skylta med det officiellt.. Men nu när du tvingat fram det så ;)

Åh, förlåt. Var inte meningen :(

Men jag hoppas att ni båda blir lyckliga =)
 

DeletedUser

Guest
Det kan jag väl förklara. Du verkar bortse från ECBs roll här. Inte konstigt att ni leder när yyigys redan hade kämpade (vilket de fortfarande gör) mot ECB när ni så modigt hoppade in i kriget. Ni skickar in nya fräscha offbyar, som knappt använts sen Epics dagar, på en redan kämpande motståndare. Klart som fan att ni tar byar av dem. Ska inte gå in på hur många som redan rensats av ECB.

Hade det varit ni ensamma mot yyigys med den statistiken (hade dock inte hänt) hade jag kunnat erkänna er som bra krigarstam, men så är det inte, och er insats imponerar inte... ;)

Sen får man väl isåfall också tänka på att [ECB] även krigar mot er, så att säga att det är [ECB]-SB vs yggis är ju inte heller helt rätt, att vi sedan "hoppade" in i kriget är ju inte heller sant, vissa av oss började samtidigt som [ECB], vår krigsförklaring från hela stammen dröjde dock nån dag ;)
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] Respekt, många duktiga spelare.
2 Horden Helt ärligt så är dessa de bästa TW-spelare jag spelat med eller mot
3 yyigys Lite ballz verkar de iaf ha, bättre sent än aldrig
4 J III ingen åsikt om dessa
5 SB Suttit på sina rövar ganska länge, tror att det var lite för länge
6 DM. De som fortfarande står är värda all respekt
7 -SKoG- ingen åsikt om dessa
8 CRY Trevliga och roliga personer
9 WES Minns bara att jag köttade några av deras medlemmar för 7 månader sen
10 Borg ingen åsikt om dessa
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] Respekt, många duktiga spelare.
2 Horden Helt ärligt så är dessa de bästa TW-spelare jag spelat med eller mot
3 yyigys Lite ballz verkar de iaf ha, bättre sent än aldrig
4 J III ingen åsikt om dessa
5 SB Suttit på sina rövar ganska länge, tror att det var lite för länge
6 DM. De som fortfarande står är värda all respekt
7 -SKoG- ingen åsikt om dessa
8 CRY Trevliga och roliga personer
9 WES Minns bara att jag köttade några av deras medlemmar för 7 månader sen
10 Borg ingen åsikt om dessa


Man får tacka för det, men det är inte lätt när det är ca 17 inaktiva i stammen varav en har kö för ca 6-7 personer
 

DeletedUser

Guest
Han menar vår stam mo.linus, alltså, DM.

Sen finns det ju flera olika anledningar till varför vi tappar rank, inte bara för att vi ligger i krig....
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] Många väldigt bra tw-spelare, verkar dock ha lite interna problem.
2 Horden Här snackar vi den riktiga eliten, kan någon stoppa dem?
3 yyigys Den roligaste stammen som någonsin funnits på en .se värld, och de har börjat komma igång ordentligt de senaste dagarna.
4 J III Har väl växt ganska bra på slutet, går de med yyigys-Horden-Dm. är det slut för [ECB]-SB.
5 SB En stam som aldrig vågar ta viktiga beslut, förutom när de backstabbade yygys förstås;D
6 DM. Att de finns kvar efter allt detta är väldigt starkt jobbat!
7 -SKoG- Vet ingenting om dessa.
8 CRY Rolig stam med bra ledning och spelare med lite stake:D
9 WES Jobbar på.
10 Borg Vet inget om dessa.


Var väl det jag hade och säga...
 

DeletedUser

Guest
1 [ECB] Många väldigt bra tw-spelare, verkar dock ha lite interna problem.
2 Horden Här snackar vi den riktiga eliten, kan någon stoppa dem?
3 yyigys Den roligaste stammen som någonsin funnits på en .se värld, och de har börjat komma igång ordentligt de senaste dagarna.
4 J III Har väl växt ganska bra på slutet, går de med yyigys-Horden-Dm. är det slut för [ECB]-SB.
5 SB En stam som aldrig vågar ta viktiga beslut, förutom när de backstabbade yygys förstås;D
6 DM. Att de finns kvar efter allt detta är väldigt starkt jobbat!
7 -SKoG- Vet ingenting om dessa.
8 CRY Rolig stam med bra ledning och spelare med lite stake:D
9 WES Jobbar på.
10 Borg Vet inget om dessa.


Var väl det jag hade och säga...


Backstabb?Vad grundar du det på?:eek:
 
Topp