Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
1 LAW Verkar äga hela sitt område och lär bli väldigt farliga.

2 -OOOH Jag ser faktiskt dom som den farligaste stammen i nuläget.

3 Epic Vet inte så mycket om dom men dom verkar ha en bra ledare och växt mycket på sistone.

4 Horden Verkar vara en stabil stam som inte gör mkt väsen av sig.

5 -Sth- Tappat lite genom skapandet av Zulu. Men dom verkar klara sig hyffsat ändå :)

6 CP Mergen mellan WANK och CLONES verkar inte blevit särskilt lyckad ;) Tappat rätt mkt.

7 Cafe Har inte hört så mycket om dom men dom verkar vara hyffsat bra.

8 .:RF:. Vet inte ett skvatt om dom.

9 Zulu Verkar vara väldigt aggresiva och gick precis ut i krig mot DM stammarna och -Sth- också väll? Tror inte dom klarar det.

10 DM. Sjunkit i rankingen mkt på senaste tiden och klarar sig riktigt bra mot Zulu vad jag vet :D



Nu ska alla andra skriva vad deras åsikter om stammarna i top 10 är :) Självklart kommer listan ändras lite då och då.
 

DeletedUser

Guest
1 LAW 3 stammar mot sig, sjuk OBA, växer snabbt ändå. Detta är något.

2 -OOOH Riktigt bra stam, ligger dock jobbigt till på kartan.

3 Epic Farlig stam, dock så luktar dom lite fail.

4 Horden Verkar vara en stabil stam som inte gör mkt väsen av sig.

5 -Sth- Riktigt bra ledning har denna stam, tror dom kommer rätt långt.

6 CP Dom kommer gå långt om alla fortsätter vara aktiva.

7 Cafe Blir bortköttade av CP

8 .:RF:. Ingen aning...

9 Zulu Ligger utspritt i K54, vet in om dom klarar sig så länge till.

10 DM. Håller inte
 

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt för att jag varit inaktiv ett tag, men var är Mad? (hittade ingen sådan tråd)
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
LAW... invitar sin motståndare.. Och en stam var allians med RF, som sedan gick de bakom ryggen tillsammans med LAW hehe, tråkigt:mad:
 

DeletedUser

Guest
LAW... invitar sin motståndare.. Och en stam var allians med RF, som sedan gick de bakom ryggen tillsammans med LAW hehe, tråkigt:mad:

du får gärna skriva om det där lite mer tack , jag vet inte om jag förstår vad du menar . och det vill jag gärna göra då det handlar om min stam
 

DeletedUser

Guest
1 LAW Verkar bra i sitt område.

2 -OOOH Backstabbers!

3 Epic Verkar stabil

4 Horden Ledde OBa länge och är nog inte dåliga

5 -Sth- Vilka?

6 CP Kanske för många hardcores på samma ställe?

7 Cafe Dem av er jag haft kontakt med är trevligt iaf ;)

8 .:RF:. Säkert inte dåliga, vet dock inte mkt om dom

9 Zulu Bananen verkar vara bra på att starta nya stammar

10 DM. Krigar?
 

DeletedUser

Guest
1 LAW stam med hög klass, har inte mkt att påpeka . de har varit i toppen sen start.

2 -OOOH har blivit ganska tyst om den här stammen , lugnet före stormen ?

3 Epic Kommer som jag förstått det till slut bli instängda i mitten . frågan är ifall de klarar av det ?

4 Horden
Håller med trådskaparen , har inte hört mycket om stammen förutom att de gett sig på en viss spelare .

5 -Sth- Låg högre upp nyligen, men vet i princip ingenting om stammen, de verkar operera i det tysta..?

6 CP Jag gillade CLONES mycket bättre, detta känns lite B

7 Cafe Har förstått att resten av clonerna är o kokar kaffe? Vad händer?

8 .:RF:. Mergade för ett tag sen med TNMT men efter ett interna stridigheter är RF tillbaka och påväg uppåt, ganska snabbt.

9 Zulu
Härlig inställning, funderar bara på ifall de verkligen klarar av DM-familjen samt -sth- som det ryktats om?

10 DM. Tror inte de finns kvar på denna listan länge till . Idén kommer nog inte hålla spec länge till utan det blir till slut två helt separata stammar ?
 

Keio

Member
Reaktionspoäng
0
Varför folk inte känner igen -Sth- verkar lite weird ^^

Har legat i topp sen första veckan och ligger där än :D

En förklaring är kanske pga alla namnbyten... först hette stammen 1337, som senare blev till V*D som till sist blev till -Sth- :p


Tackar för mig =)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
LAW... invitar sin motståndare.. Och en stam var allians med RF, som sedan gick de bakom ryggen tillsammans med LAW hehe, tråkigt:mad:

detta var intressant, men du får nog utveckla ditt inlägg om nån ska fatta nått :/.

1 LAW vad ska man säga? hopslagningen av LEGO och RAW verkar vara oslagbar.

2 -OOOH känner igen ett par namn där, men vet väldigt lite om er.

3 Epic i början ansåg jag att ni var den överlägst bästa stammen men nu börjar jag starkt tvivla på det.

4 Horden ???

5 -Sth- legat på topp 10 sen v.6 startade om jag mins rätt.

6 CP mindre lyckat mergade en LAW känns det som men vem vet vad ni kan hitta på.

7 Cafe ???

8 .:RF:. mycket interna problem och med i hopslagningar. men nu är vi på fötterna igen.

9 Zulu känns lite som epic kändes i början av v6 för mig. får se vad ni går för mot DM familjen.

10 DM. upptill bevis för er nu.
 

DeletedUser

Guest
1 LAW stam med hög klass, har inte mkt att påpeka . de har varit i toppen sen start.

Hörre du, LAW har inte legat i toppen sen start..
RAW + Lego = LAW

Eller är jag ute och cyklar? :eek:
 
Senast redigerad av en moderator:

Acera

Member
Reaktionspoäng
0
1 LAW
En mergning som blev perfekt, 2 bra stammar med bra spelare går ihop för Kriga och ha kul :)
2 Epic
Vet inte mycket om dom har inte haft något större krig än får se vad dom har och komma med senare i världen, Geofrafisk så kommer dom få det svårt med Cp, -OOOH- och -Sth- runt om sig.
3 -OOOH-
För mycket utspritt i K45 och i K55. Inte haft något större motstånd.
4 Horden
Härjat fritt där uppe i K45 får se hur det blir när dom får lite motstånd.
5 -Sth-
Vart med i toppen ett bra tag, Men vet inte mycket om dom inte heller haft något större motstånd.
6 CP
Bra folk i stammen, Kommer ligga kvar i top om inte folk slutar spela.
7 Cafe
Kommer får det svårt om dom inte fixar någon bra deal med CP?
8 .:RF:.
Haft problem med lite misslyckade mergingar men ser ut som dom börjar få bukt på problemen nu.
9 DM.
Vet inget om dom.
10 SB
Vet inget om dom.
 

DeletedUser

Guest
3 Epic i början ansåg jag att ni var den överlägst bästa stammen men nu börjar jag starkt tvivla på det.

Det här tyckte jag var kul. I början skrev alla "Epic fail" om oss då vi var helt okända och folk i forumet sa saker som att mAd skulle sluka oss.

Mudnor sa:
3 Epic Kommer som jag förstått det till slut bli instängda i mitten . frågan är ifall de klarar av det ?
Är man på en kant är väl risken för att bli instängd rätt stor? Känns som att vi kan gå åt vilket håll som helst just nu.

hunkbunk sa:
3 Epic Farlig stam, dock så luktar dom lite fail.
Luktar fail? Okej får stå för dig då. mAd smakade i alla fall fail ;)
 

DeletedUser

Guest
Är man på en kant är väl risken för att bli instängd rätt stor? Känns som att vi kan gå åt vilket håll som helst just nu.

nja , kollar man på kartan så ser ni faktiskt ganska instängda ut .. ni har stora stammar vilket håll ni än vänder er åt . :)

dessutom, har man en kant kan man inte bli instängd, för du kan inte bli omringad ? däremot kan du bli utestängd, men det är inte samma sak ;)
 
Topp