Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
1 -NoD- Kommer nog att falla, akademi stammar :S
2 (V) Känner igen vissa nick men inga som får mig att vara orolig
3 SM Kan nog hålla sig på top 10 ett litet tag till. Har bra positioner och det finns en del bekanta namn. Tror tyvärr att det inte kommer att hålla i längden, så njut medan det varar.
4 V.S.H Massinvite, har var med dom en 1 och har granskat dom, bye bye med er
5 (B) Har några bra spelare dock.
6 ImSOLO fail
7 PP fail
8 T4A inte den blekaste, men skall man läsa vad andra skriver så fail
9 GoW Många bra spelare. en av top 10 stammarna i framtiden
10 Pirate fail

sedan har vi:

12 AN vet ikke men tror på dom
21 Love kanske
 

DeletedUser

Guest
Rank Stamnamn Poäng från de 35 bästa spelarna Sammanlagda poäng Medlemmar Poängsnitt per spelare Byar Poängsnitt per by
1 (V) 38.183 44.450 45 988 45 988
2 HR 36.750 40.588 44 922 44 922
3 OF 33.777 37.513 44 853 44 853
4 SM 31.936 34.636 42 825 42 825
5 -NoD- 31.799 36.595 45 813 45 813
6 GoW 31.692 34.739 45 772 45 772
7 Pirate 31.057 33.160 43 771 43 771
8 VoS 30.991 33.190 41 810 41 810
9 *ZiP* 30.408 31.310 37 846 37 846
10 V.S.H 30.304 32.097 40 802 40 802
 

DeletedUser

Guest
1 HR 60.652 67.709 45 Kommer att vara i topp länge tror jag
2 VoS 59.024 65.519 45 Cool stam kompetens finns
3 -NoD- 58.779 67.415 45 Tja, varför inte?
4 Pirate 54.915 57.916 41 Kul namn. Lär falla
5 OF 54.703 61.729 45 Mass-invite igen. Kul så länge det varar
6 GoW 53.714 58.326 45 Same same
7 SM 51.684 54.544 42 Ser intressanta ut. Kul spelare här
8 *ZiP* 50.617 51.482 38 Klättrar... Snart bland dom 3?
9 ICU 50.467 50.467 20 Stöddiga men tror inte kompetensen finns
10 V.S.H 49.338 49.338 35 Verkar lite på dekis. Kämpa!
 

DeletedUser

Guest
1 HR 60.652 67.709 45 Kommer att vara i topp länge tror jag
2 VoS 59.024 65.519 45 Cool stam kompetens finns
3 -NoD- 58.779 67.415 45 Tja, varför inte?
4 Pirate 54.915 57.916 41 Kul namn. Lär falla
5 OF 54.703 61.729 45 Mass-invite igen. Kul så länge det varar
6 GoW 53.714 58.326 45 Same same
7 SM 51.684 54.544 42 Ser intressanta ut. Kul spelare här
8 *ZiP* 50.617 51.482 38 Klättrar... Snart bland dom 3?
9 ICU 50.467 50.467 20 Stöddiga men tror inte kompetensen finns
10 V.S.H 49.338 49.338 35 Verkar lite på dekis. Kämpa!

Killen med noll koll haha

Utav top 10 stammarna är de bara en stam som har kvalite och det är ICU.
 

Electropop

New Member
Reaktionspoäng
0
-NoD- - Många medlemmar, men frågan är hur många av dom är duktiga? enligt mig, väldigt få. Håller sig kvar som etta ett tag till, men kommer snart att falla.
HR - Även där många spelare, känns lite som om att det i grunden är en massinvite, som faktisk blev lite lyckat och har börjat satsa. Åker trots det snart ner.
ICU - MÅNGA spelare med stora "tw-kunskaper" en av de intressantaste stammarna, i nuläget den intressantaste. Är på topp 3 för att stanna, länge, väldigt länge.
AN - Skymtar några spelare som har lirat hyffsat på tidigare världar. Inga experter dock. Kommer kanske stanna på topp 5, lite kvalité finns.
VoS - Nejnejnej, bara NEJ... ser tyvärr inte alls bra ut. Vad kan det finnas för botemedel? hm, ät g33kpiller konstant ett tag och kom tillbaka på v20 någon gång. Läs gärna igenom hela .net's forum och lär er tw, kanske kan klara topp topp 5 på v20 då.
HEROES - Några bra spelare som håller uppe stammen, ni andra borde jobba på. Kommer nog tyvärr falla, om inte ni dom bra spelarna lär er spelet illa kvickt!
CSB - Jag som tyckte CSB såg intressant ut med två medlemmar, nu är dom 9, vilket gör stammen mycket mer intressant, rekrytera 10-talet till duktiga spelare, så blir ni en topp 3 stam.
Pirate - Orkar inte ens lägga ner tid på den här, ert möte med 11-20 stammarna är redan bokat, och äger rum snart.
GoW - Ingen vidare bra stam, finns väl 2-3 hyffsade spelare där, men dom verkar inte lira seriöst. Övriga 42medlemmar har lite att lära. Ryktas att dom barbar-adlar också.
STING - Få medlemmar, med ganska bra snittpoäng. Många duktiga spelare från v14. Kommer klättra en del.
 

DeletedUser

Guest
-NoD- - Många medlemmar, men frågan är hur många av dom är duktiga? enligt mig, väldigt få. Håller sig kvar som etta ett tag till, men kommer snart att falla.
HR - Även där många spelare, känns lite som om att det i grunden är en massinvite, som faktisk blev lite lyckat och har börjat satsa. Åker trots det snart ner.
ICU - MÅNGA spelare med stora "tw-kunskaper" en av de intressantaste stammarna, i nuläget den intressantaste. Är på topp 3 för att stanna, länge, väldigt länge.
AN - Skymtar några spelare som har lirat hyffsat på tidigare världar. Inga experter dock. Kommer kanske stanna på topp 5, lite kvalité finns.
VoS - Nejnejnej, bara NEJ... ser tyvärr inte alls bra ut. Vad kan det finnas för botemedel? hm, ät g33kpiller konstant ett tag och kom tillbaka på v20 någon gång. Läs gärna igenom hela .net's forum och lär er tw, kanske kan klara topp topp 5 på v20 då.
HEROES - Några bra spelare som håller uppe stammen, ni andra borde jobba på. Kommer nog tyvärr falla, om inte ni dom bra spelarna lär er spelet illa kvickt!
CSB - Jag som tyckte CSB såg intressant ut med två medlemmar, nu är dom 9, vilket gör stammen mycket mer intressant, rekrytera 10-talet till duktiga spelare, så blir ni en topp 3 stam.
Pirate - Orkar inte ens lägga ner tid på den här, ert möte med 11-20 stammarna är redan bokat, och äger rum snart.
GoW - Ingen vidare bra stam, finns väl 2-3 hyffsade spelare där, men dom verkar inte lira seriöst. Övriga 42medlemmar har lite att lära. Ryktas att dom barbar-adlar också.
STING - Få medlemmar, med ganska bra snittpoäng. Många duktiga spelare från v14. Kommer klättra en del.

Vad grundar du det på ?
 

DeletedUser

Guest
Det vore mysigt om ni kunde försöka hålla er lite ontopic :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
1 -NoD- - Tror inte dom håller. Störste spelare Sigurd vem?
2 HEROES - Intressant stam. Tror på dessa. Go! Go! Go!
3 LV - Mergefjantar!!! Ni blir bortadlade
4 CSB - Kanske om ni kör racet hela vägen.
5 HR - No! No! No!
6 ICU - Här finns det kunskap men hur länge finns det motivation!
7 AN - V7 vinnare som kör på halvfart. Knappast någon vinnare här.
8 STING - Fjortisnoobs med kass ledning. Kommer rasa snabbt!!!
9 GoW - Nej! Kommer gråa sig när dom inte kan samarbeta längre!
10 Pirate - Vilka??? Åk hem!!!
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
1 -NoD- - Tror inte dom håller. Störste spelare Sigurd vem?
2 HEROES - Intressant stam. Tror på dessa. Go! Go! Go!
3 LV - Mergefjantar!!! Ni blir bortadlade
4 CSB - Kanske om ni kör racet hela vägen.
5 HR - No! No! No!
6 ICU - Här finns det kunskap men hur länge finns det motivation!
7 AN - V7 vinnare som kör på halvfart. Knappast någon vinnare här.
8 STING - Fjortisnoobs med kass ledning. Kommer rasa snabbt!!!
9 GoW - Nej! Kommer gråa sig när dom inte kan samarbeta längre!
10 Pirate - Vilka??? Åk hem!!!

Vos rensade ur medlemmar innan dem släppte in oss, skulle säga att Vos (LV) bara blivit bättre genom denna merge.
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
1 -NoD- Kommer falla som sten, tappar byar hit och dit och verkar inte jobba som en stam
2 HEROES Sten, adlar skräp och hjälps inte åt
3 CSB Leder snart och kommer så vara tills de inte orkar med något mer.
4 ICU Får se vad ni går för så fort ni får något motstånd
5 HR Sten, Tävlar i att bygga deff och adlar skräp
6 LV Blandstam med medelspelare kommer hålla sig hyfsat i rank till första krig
7 AN Ett gäng frågetecken.
8 STING Kan vara något intressant, hoppas de fortsätter gå bra
9 GoW Skojjarstam
10 Pirate Biiiiiiiiiiiiioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Ptshououskou (Bomb som faller och smäller)
 

DeletedUser

Guest
1 -NoD- - Tror inte dom håller. Störste spelare Sigurd vem?
2 HEROES - Intressant stam. Tror på dessa. Go! Go! Go!
3 LV - Mergefjantar!!! Ni blir bortadlade
4 CSB - Kanske om ni kör racet hela vägen.
5 HR - No! No! No!
6 ICU - Här finns det kunskap men hur länge finns det motivation!
7 AN - V7 vinnare som kör på halvfart. Knappast någon vinnare här.
8 STING - Fjortisnoobs med kass ledning. Kommer rasa snabbt!!!
9 GoW - Nej! Kommer gråa sig när dom inte kan samarbeta längre!
10 Pirate - Vilka??? Åk hem!!!

Detta var ju pinsamt att läsa. Jag föreslår att du skriver om något där du har koll inom ämnet och inte bara sitter och skriver ihop massa strunt.. Vad vet du egentligen om TW?

du har inte koll på Sigurd som är en rutinerad spelare på se. I vilken position sitter du så du kan mäta motivationen i ICU? Vad vet du om STINGS ledning som gör den kass? Vad vet du om GoW som kommer få dem att "gråa" sig?

Innan du lägger upp sådana anklagelser som megafjantar och fjortisnoobs så tycker jag att du borde ha något grund till dina argument. Men eftersom dessa påståenden helt saknar grund och är tagna från luften så är de helt värdelösa. Jag har väldigt svårt att tro att du skulle ha något inflytande i ICU så du kan mäta deras motivation, att du sen tydligen kan döma hela STINGs ledning är också något som jag inte direkt du har någon aning om.. tror inte ens du vet vilka som sitter i den.

Jag har inget emot att ni rankar stammarna och ger kommenterar till dem, men gör det gärna med lite grund och eftertanke. Inte som Buck Butkus visar exempel på, tyder ju bara på en vilsen själ som söker upprättelse för sin förlorade by.

/teleprint
 

DeletedUser

Guest
Detta var ju pinsamt att läsa. Jag föreslår att du skriver om något där du har koll inom ämnet och inte bara sitter och skriver ihop massa strunt.. Vad vet du egentligen om TW?

du har inte koll på Sigurd som är en rutinerad spelare på se. I vilken position sitter du så du kan mäta motivationen i ICU? Vad vet du om STINGS ledning som gör den kass? Vad vet du om GoW som kommer få dem att "gråa" sig?

Innan du lägger upp sådana anklagelser som megafjantar och fjortisnoobs så tycker jag att du borde ha något grund till dina argument. Men eftersom dessa påståenden helt saknar grund och är tagna från luften så är de helt värdelösa. Jag har väldigt svårt att tro att du skulle ha något inflytande i ICU så du kan mäta deras motivation, att du sen tydligen kan döma hela STINGs ledning är också något som jag inte direkt du har någon aning om.. tror inte ens du vet vilka som sitter i den.

Jag har inget emot att ni rankar stammarna och ger kommenterar till dem, men gör det gärna med lite grund och eftertanke. Inte som Buck Butkus visar exempel på, tyder ju bara på en vilsen själ som söker upprättelse för sin förlorade by.

/teleprint

Ojdå trampade jag på en öm tå? Inte tjura nu bubben ;)
 

DeletedUser

Guest
Detta var ju pinsamt att läsa. Jag föreslår att du skriver om något där du har koll inom ämnet och inte bara sitter och skriver ihop massa strunt.. Vad vet du egentligen om TW?

du har inte koll på Sigurd som är en rutinerad spelare på se. I vilken position sitter du så du kan mäta motivationen i ICU? Vad vet du om STINGS ledning som gör den kass? Vad vet du om GoW som kommer få dem att "gråa" sig?

Innan du lägger upp sådana anklagelser som megafjantar och fjortisnoobs så tycker jag att du borde ha något grund till dina argument. Men eftersom dessa påståenden helt saknar grund och är tagna från luften så är de helt värdelösa. Jag har väldigt svårt att tro att du skulle ha något inflytande i ICU så du kan mäta deras motivation, att du sen tydligen kan döma hela STINGs ledning är också något som jag inte direkt du har någon aning om.. tror inte ens du vet vilka som sitter i den.

Jag har inget emot att ni rankar stammarna och ger kommenterar till dem, men gör det gärna med lite grund och eftertanke. Inte som Buck Butkus visar exempel på, tyder ju bara på en vilsen själ som söker upprättelse för sin förlorade by.

/teleprint

Tycker du inte om hans rate låt det vara ist för smutskasta tillbaka.... Du gör det bara värre, detta är efter vad man själv tror bara att leva med det. Så för gud skull lugna dig grabb1

Edit: kände för ge det ett försök på mitt första intryck på stammarna, dock har jag ingen vidare koll än så ta inget personligt.
1 -NoD- Akademistam har aldrig varit något fán av det, pga det finns ett max antal i stammedlemmar pga av en anledning. Så gissar på att de går neråt, sorry :/
2 HEROES Känner inte igen någon, men som sagt har inte mycket koll längre. Men tror det kan gå ett tag men slutar nog inte väl
3 CSB Ja, vad ska man säga? 10 spelare rankade 3a. De kan väl spelet om inte annat ;) Går väl upp till första platsen ett tag, tror dock de inte kommer hålla den "hela vägen utt" så att säga, om de inte tar in mer folk. Men dröjer väl att hitta kvalite så man inte bara för Kvantitet(=Mig ;) BeCciI du vet vad jag menar)
4 ICU De här tror jag på, de påminner starkt om DomDom på v.10 enligt mig kmr nog börja kötta sig fram starkt!
5 LV Ny mergad stam som nyss gått om HR, kan funka kan bli ett helvete också med mergen.
6 HR Tappa en plats emot LV nyss. vet inget om de typ, säger bara att jag gillar inte deras intagnings krav <.<
7 AN Fin profil bild.
8 STING Domdom 2? ne men tror de kan klara sig ett bra tag, får se om de håller sig kvar på låga medlemms antalet(vilket gillas starkt!)
9 GoW Värkar inte vara orginal lirarna? isf är jag besviken på de, de var mkt bättre på deras första värld isf, går neråt.
10 Pirate Ingen kommentar förutom att ni inte är med här på externa länge till enligt mig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
inte egentligen, tycker bara att har man nått att säga så borde man ha ngn bakgrund till det hela..
 

DeletedUser

Guest
1. -NoD- Antal 45 (Ob rank 3, OBA rank 7). Känner igen två namn när jag tittar på medlemslistan och dessa är de två som går bäst i stammen också. Annars ser det tunt ut och tror inte detta kommer att hålla så länge till. En stam med lika mycket OBA som OBF har en del bekymmer och borde fundera på hur de ska göra för att slippa bli attackerad så mycket

2. HEROES Antal 39 (Ob rank 2, OBA rank 2). Min egen stam får andra döma

3. HR Antal 44 (Ob rank 14, OBA rank 16). En stam som glider med och imponerar inte alls egentligen men är ändå topp 3. Får svårt att stanna kvar på topp 10 när kampen om K55 börjar på riktigt.

4. ICU Antal 20 (Ob rank 1, OBA rank 1). Här har vi en stam som jag tror på. Många intressanta spelare och bra köttat. Blir intressant att se hur ni klarar er när ni möter en stam som slår tillbaka men är åtminstone just nu en stam som kommer att göra upp om topp 3

5. CSB Antal 10 (Ob rank 12, OBA rank 9) Här har vi en stam som det kan gå precis hur som helst med. Har ett gäng riktigt bra spelare men är antalet tillräckligt när de större krigen drar igång. En stam som är beroende av att ingen av spelarna tappar suget vid en motgång men klarar de av det ser det intressant ut

6. LV Antal 41 (Ob rank 8, OBA rank 10) Svårt att säga här men om jag förstått det rätt är detta ett gäng vikingar som gick och blev intresserade i en annan stam och efter att de strulat ett tag bestämde de sig för att flytta ihop och LV blev deras kärleksbarn. Kan gå både upp och ner. Chansar på ner

7. AN Antal 39 (Ob rank 6, OBA rank 5) Stam som jag har lite information om men ändå tror på. Klarar ni av er kontinent kan det bli riktigt roligt för er

8. STING Antal 20 (Ob rank 11, OBA rank 4) Stammen som utmanar AN om K45 och den kampen kommer att avgöra vilken stam som går upp och vilken som försvinner

9. Pirate Antal 43 (Ob rank 10, OBA rank 12) Jag hoppas ni kan simma för kanonerna har ramlat överbord och skeppet har gått på grund samtidigt som den brittiska flottan syns i horisonten. Detta kan bara gå åt ett håll och det är bort från den här listan

10. GoW Antal 45 (Ob rank 18, OBA rank 15) Kommer att utmana Sting och AN om K45 och den kontinenten kommer att bli rolig att följa
 

DeletedUser

Guest
1. -NoD- Lär får det tufft! Heros lär försöka plocka er!

2. HEROES . har klättrat väldigt snabbt på ranken! Har 6 st spelare som jag känner till. De andra mindre bra.

3. HR Kommer ni att klara er då kriget bryter ut? Nix!

4. ICU Har flera bra spelare. Lär hålla sig i topp 5. Om inte CSB kommer och tar er.

5. CSB Otroligt duktiga spelare som slagit sig ihop. Ni lär ligga i toppen länge!

6. LV Verkar ha ett gäng bra spelare. Gjorde en bra merge. Tror de kommer att gå hålla sig kvar i toppen.

7. AN Vet inget om er...Lycka till när Sting kommer.

8. STING Den här stammen kommer att gå långt. Plockar nog bort AN

9. GoW Bye bye

10. Pirate Blir inte kvar på top 10
 
Topp