Top 10 stammar

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag nog det glider iväg från topic lite mer än jag uppskattar. Så schas tillbaka till topic tack!
 
Reaktionspoäng
0
1. HEROES
OBA: 3,12 Mio. (1)
OBF: 732.000 (12)
OBT 3,86 Mio. (4)

Ser ut att vara ett hyfsat bra gäng. Bäst OBA på världen. Finns ett par bra spela där, vissa borde inte spela alls;) Finns ganska många som e tveksamma för en förstaplats stam men de e väl bara mig:)

Viktiga spelare: Coramoor,bordeintespela,Bunnystyle,Tex Mex och Vito Corleone.


2. AN
OBA: 2,94 Mio. (2)
OBF: 2,09 Mio. (2)
OBT: 5,03 Mio. (2)

Den gamla vinnarstammen från V7:) Ja erfarenhet finns ju + lite nya namn. Har dock inte med flera tungviktare så kan bli jobbigt för våra Hall of Fame;are;)

Viktiga spelare: Bersky, Maca*,anca och pitemag.


3. STING
OBA: 2,60 Mio (5)
OBF: 573.422 (15)
OBT: 3,18 Mio. (6)

En stam som jag personligen inte gillar så mycket av någon anledning:p Finns ett par spelare som vet vad dom gör men även ett par som borde tänka om med hur dom spelar. Tiden och hur ni väljer att spela kommer bestämma eran framtid.

Viktiga spelare: Sir M,Start,Svinpest,Xyrx och qwas.


4. LV
OBA: 1,79 Mio. (7)
OBF: 1,53 Mio. (5)
OBT: 3,32 Mio. (5)

Har aldrig trot på vikings stammar så varför börja nu? Känns bara som ett konstigt ihopkok. Nej detta kommer inte gå.

Viktiga spelare: Hidohebhi,M800,Patteh,Red Pepper och Lagerfeld.


5. CSB
OBA: 1,81 Mio. (6)
OBF: 941.798 (10)
OBT: 2,75 Mio. (7)

Ja vet inte va jag ska säga;)

Viktiga spelare: Difamesugnagelfs,JockDeRock,Yodi,Devli och Conrad75.

6. ICU
OBA: 2,76 Mio. (3)
OBF: 2,04 Mio. (3)
OBT: 4,80 Mio. (3)

En grym stam med grymma spelare, finns nog inte många som skulle kunna stoppa dom på denna världen skulle jag tro.

Viktiga spelare: dr. snuggles,GynekologN,O.C.D,Grymgris och Doktor Mabuse.
 
Senast ändrad:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
1. ICU

En mycket fint skapad stam med många bra spelare! :) Växer så det knakar, Man vet att de senaste tiden av barbadlingar har gjorts av strategiska skäl. det är byar de också. Tyvärr så är det en del solo spelare här, och eftersom jag inte ser ngn mening med och spela utan gemenskap så sänks respekten för stammen lite här. Men fortfarande en mycket bra stam med medlemmar som kommer kriga tills de tar slut!

2. STING

Härlig stam, härlig gemenskap, härligt namn. ja va ska jag säga :) helt klart en av de bästa stammarna jag spelat i. Man slåss tilsammans, och man faller tilsammans. det är som det ska vara. Som alla vet gick coramoor och bunny över som av vissa klassas som solospelare, men för mig har de växt i ögonen, de har visat stor gemenskap på sistonde och det är bra. Stammen i övrigt har ännu inte visat riktigt vad de går för. så frågan är ju.. vad händer härnäst? när ska de bevisa sin styrka?

3. AN

Fina krigare i AN, grymma på och fejka. De har legat i bakgrunden och spelat sina kort väldigt bra må jag säga! De kämpar på bra och växer på bra. Det lite sämre är väl att man inte riktigt vet hur farliga dom är, possitivt för dom, men negativt för alla andra. Några dolda spelare som man inte märker av finns och det är dessa jag är intresserad av :)

4. HOH

högt medlemsantal, har kämpat på i bakgrunden, vem vet vad dessa spelare sitter på för erfarenhet?
Sköter de sin diplomati bra tror jag de kommer bli skitbra.

5. RcD

en del kända namn, Tror de går om HOH om ett litet tag, lite svårt och expandera så kanske ett krig hade varit bra?
annars, fina spelare, fin OB. Bra stam med andra ord!

6. The

Värda att nämnas, lågt medlemsantal men fortfarande bra poäng! ang OB'n så är den helt okej :)
har ingen aning vem som sitter bakom dessa konton så ska bli intressant och se vart de tar sig i framtiden!



Resten av top 10 tror jag kommer falla, fråga mig inte varför men ser dem inte som vidare intressanta.
jag kan ju ha fel men ja. min åsikt.

Kriga på kära vänner!
mvh
start
 

DeletedUser

Guest
1.STING: Otroligt duktiga spelare och bra ledning. Kan ni behålla första platsen ?
2.ICU :Två bra stammar som slog sig ihop. Lär framöver ta första platsen.
3.Locos: Plockar lite byar av flera stammar. Vet inte så mycket om dem.
4.RcD : Tappar byar till Sting och TOO. En stam påväg utför.
5.D.V.:Tappar och tar byar av Sting. Dom lär inte vinna det kriget.
6.HOH: Medlemmarna lämnar och tappar byar till Sting och TOO. De är snart borta.
7.SD : Har tappat några spelare till RcD. Kommer att tappa i rank.
8.HDC: Förlorar många byar till ICU. DOm kommer att försvinna ganska så snart.
9.TOO: Krigar på bra och tar byar av HoH, samt lite av RcD också. Bra ledning och aktiv stam!
10.KAFFE: Krigar inte!!! Tar barbarbyar. Varför har de en krigsminister?
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

1.STING: snyggt där när ni mergade med AN.
2.ICU : jag tror på er ni kommer nog ta hem vinsten vem vet ? .
3.Locos: Kommer förmodligen stå vid ICU sida i kriget mot STING säkert, om de blir nåt. så de kommer klara sig ganska bra.
4.RcD : ingen ide säga nåt här, verkar inte ens de kör seriöst.
5.D.V. : försent för er där med att kriga mot STING, det kommer kosta allt ni har.
6.HOH: ni kommer splitras inom jul.
7.SD : Fail.
8.HDC: Fail
9.TOO: Jag tror på er faktiskt , en hel gäng trevliga lirare kommer va i top 10 ett tag till.
10.KAFFE: tar för mycket barbarbyar , tror inte alls på de.. förutom Dajm001 ;). :cool:
 

DeletedUser

Guest
1.STING:
Fin stam gillar namnet, dock gillar jag inte mergar men aja vad gör man inte för vara i top.
2.ICU:
Helt klart läskigaste stammen köttar allt och alla, kungliga!
3.Locos:
Min egna stam, vi har vår Red Fire<3 så lek inte med oss.
Ne seriöst, bra stam goa medlemmar specielt vissa(ni vet vilka ni är<3). Ligger kvar här ett tag, får se vad som händer om ICU tar fega väggen mot rimmen ist för emot STING om några veckor/månad
4.RcD :
Uppståd när Heroes gick under? vart inte mycket att hänga i flagstången dock de som kom längst av alla små stammar som gjordes då.
5.D.V.:
Inte ens sätt er på ranking listan?
6.HOH:
Going down down.
7.SD :
Vilka?
8.HDC:
Vilka?
9.TOO :
Ferret<3 aldrig pratat med dig men älskar dig iaf. Tror att här är enda stammen under top 3 som kan ha något att göra med hur världen slutar.
10.KAFFE:
Gevalia låter gott, men dricker det häldre med några andra.

Mvh Br0d3rn At V17 <3
 
Reaktionspoäng
0
RokTa det var gulligt sagt :) Och om du aldrig pratat med mig så är det lätt åtgärdat :) Du vet vart jag finns ingame, bara släng iväg ett brev <3
 

DeletedUser

Guest
1.STING:
merg, don´t like.
2.ICU:
kungar, men är det inte dags att visa vad ni går för?
3.Locos:
som en finne i röven, sjukt jobbiga ;)
4.D.V.:
vilka är ni?
5.RcD :
slås i underläge och verkar hänga kvar fortfarande. får se hur länge det blir bara...
6.HOH:
akta er för stupet, vilket stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup
7.SD :
duktiga spelare, frågan är bara om dom håller?
8.HDC:
?
9.TOO :
hahah hahahha hahahah hahahhaha hahahahhah
10.KAFFE:
vad ska man säga? ni har inte mycket att sätta till med!
 
Topp