Top 10 stammar - Kommentarer

DeletedUser

Guest
woho :D

Viktigt att komma ihåg att MASH inte är kända för att gå minus ens på krig, we just keep coming... :cool:
 

DeletedUser

Guest
det med :) med fram till sista månaderna har ni varit en väldigt tyst stam som legat runt topp fem eller högre. ni har inte varit som CCCP, DöD, eller då NoD, som har varit stammarna på allas läppar under vissa perioder.

Orsaken till att MASH börjat göra väsen av sig är för att stammen börjar föra en mer pacifistisk utrikespolitik. Våld löser helt enkelt inget. Dessutom har MASH numera har två diplomater så en världsfred är huvudmålet för stammen tror jag.

Att CCCP/NoD för så mycket väsen av sig är för att de hade Wallin016 som kan starta bråk i ett tomt rum. ;)
 

DeletedUser

Guest
Orsaken till att MASH börjat göra väsen av sig är för att stammen börjar föra en mer pacifistisk utrikespolitik. Våld löser helt enkelt inget. Dessutom har MASH numera har två diplomater så en världsfred är huvudmålet för stammen tror jag.

Att CCCP/NoD för så mycket väsen av sig är för att de hade Wallin016 som kan starta bråk i ett tomt rum. ;)

Glöm inte zorzes :rolleyes:

Bara nån som hoppade in och förlorade en massa byar till wcw

Rätt svårt att försvara byarna när man har problem med internet gubben, oh wait.. du satt ju kö? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Rätt svårt att försvara byarna när man har problem med internet gubben, oh wait.. du satt ju kö? :eek:

Noll trupper, 0/1000 märkta incs
Inte mycket jag kunde göra på den korta stunden jag satt ;)

Men det kontot är borta och inte en del av min nya fina lilla stam :)
 

DeletedUser

Guest
What the ?

Räkna upp hur många vi är i krig med innan du säger att vi inte gör nåt väsen av oss :p

-ST2-, Ni!

Är ni inblandade i fler krig???

MASH gör inte mycket väsen av sig. :p fast när de gör väsen av sig är de trevliga. Det är en ära att få lära sig att kriga av en stam i den kalibern!
 

DeletedUser

Guest
-ST2-, Ni!

Är ni inblandade i fler krig???

MASH gör inte mycket väsen av sig. :p fast när de gör väsen av sig är de trevliga. Det är en ära att få lära sig att kriga av en stam i den kalibern!

Jag vill minnas att det var fler stammar innan, men det var inte det jag menade
Det jag menade var att vi konstant har legat i krig, vi ligger alltid i o är inte sena att få lite skit under naglarna

Vi har mergat o möblerat om, men det är ju inte bara det som gjort att vi har poäng, de flesta av våra byar hade ägare innan ;)

Kort o gott:
vi ligger inte 2 i V3 bara för att vi mergat med rätt stammar, ni kan ju inte neka MASH ett erkännande att vi vet hur man fajtas

Vi har funnits en respektabel tid o jag minns inte att böjt oss för saker som inaktivitet eller för stora utmaningar

Lite creds tycker jag ändå vi förtjänar ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag vill minnas att det var fler stammar innan, men det var inte det jag menade
Det jag menade var att vi konstant har legat i krig, vi ligger alltid i o är inte sena att få lite skit under naglarna

Vi har mergat o möblerat om, men det är ju inte bara det som gjort att vi har poäng, de flesta av våra byar hade ägare innan ;)

Kort o gott:
vi ligger inte 2 i V3 bara för att vi mergat med rätt stammar, ni kan ju inte neka MASH ett erkännande att vi vet hur man fajtas

Vi har funnits en respektabel tid o jag minns inte att böjt oss för saker som inaktivitet eller för stora utmaningar

Lite creds tycker jag ändå vi förtjänar ;)

Då får jag väl upprepa mina ord: Det är en ära att få lära sig att kriga av en stam i den kalibern!
 

Charley

New Member
Reaktionspoäng
0
Sist Bensinkaninen klagade på att han tyckte att MASH hade somnat till hade ingen i Ni! tid att chatta på det öppna forumet på några veckor... modigt att muttra igen! :)
 

DeletedUser

Guest
För att åter anknyta till topic, verkar det inte numera vara så att den stam som mergar flest gånger kommer högst upp? ^^

Jag menar, både fred o mash har en historia av en del merger.. Lika så NwcwMA har mergat några ggr. VVV med sina systerstammar, och så vidare neråt på listan
 

DeletedUser

Guest
För att åter anknyta till topic, verkar det inte numera vara så att den stam som mergar flest gånger kommer högst upp? ^^

Jag menar, både fred o mash har en historia av en del merger.. Lika så NwcwMA har mergat några ggr. VVV med sina systerstammar, och så vidare neråt på listan

Jo jag skulle vilja säga att MASH låg nere för räkning. Många inaktiva spelare och mycket internadling samtidigt som två stammar attackerade. Nu, tre mergar senare, är de den största stammen.

Till MASH fördel ska väl sägas att de aldrig varit någon familjestam utan att de mergat med allierade.
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Nja, låg nere för räkning vet jag inte om jag kan skriva under på....
Stämningen var god och vi låg plus i statistiken... :)
Men visst vi aktiva i stammen hade mycket att göra, detta är sant... :cool:

Sen har vi lyckats merga med 3 stammar som alla är helt fantastiska som låg strategiskt bra... Detta var inget vi gjorde med en hast utan efter en noggrann planering!

Att det finns en Slatt stam tänker jag inte kommentera utan det kan ni få fortsätta spekulera om.. haha

Sen vilken taktik som är bäst... Familjestam eller inte... den frågan är ju en smaksak. Jag föredrar ju helt klart INTE familjestam av olika skäl...

Visst har vi mergat oss till toppen, men detta kan ju bara göras om man INTE har fullt i stammen och skött sina diplomatiska åtagande (så att det finns stammar som vill merga med en)
och hur man än ser på saken så om man når toppen så måste man gjort något rätt...
Jag skäms inte för att vi ligger där vi ligger även om vi mergat oss dit! :D
 

DeletedUser

Guest
Znize, bortsett från första stycket så var det väl ungefär samma sak som jag själv skrev.
 
Topp