Top 10 stammar - Kommentarer

DeletedUser

Guest
"1 CCCP - rödingar, väldigt imponerande OB. Kan någon stoppa dom?"

inte på svensk TW - spelar bara cowards

bara grannar koalition kan stopa CCCP men CCCP-grannar vill slicka ashle och ventar när CCCP adla dom one after one hehe


du har väl sagt nåt liknande tidigare, kom med något nytt
 

DeletedUser

Guest
du har väl sagt nåt liknande tidigare, kom med något nytt

Hade det kommit från någon ex Mannel hade du ALDRIG gett den kommentaren...

å andra sidan så stämmer det.. (alltså det GROOVER sa)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
du har väl sagt nåt liknande tidigare, kom med något nytt


Varför beter du dig sådär mot GROOVER och inte mot tyfon,dante osv?

Ni som håller på sådär kan slita direkt,det är inte coolt och CCCP gillar er inte mer för det.

Om @rd@ eller någon annan sagt så om groover hade du hållit med honom.
 

DeletedUser

Guest
Varför beter du dig sådär mot GROOVER och inte mot tyfon,dante osv?

Ni som håller på sådär kan slita direkt,det är inte coolt och CCCP gillar er inte mer för det.

GROOVER har skrivit tidigare att vi på .se är "cowards och slickar ashlen på topstammen"
 

DeletedUser

Guest
Hade det kommit från någon ex Mannel hade du ALDRIG gett den kommentaren...

å andra sidan så stämmer det.. (alltså det GROOVER sa)


Mannel håller inte på och skriver ( Inte som jag har sett ) att vi på .se är cowards och slickar ashlen
 

DeletedUser

Guest
Ändå ser vi inte att GROOVER som e så ball gör annat än att slicka rövar
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ny top 10!


1 CCCP

2 Tjekan

3 MASH

4 G1

5 Solace

6 -ST1-

7 DöD

8 -ST3-

9 -ST2-

10 Corian


//Min stam Corian har tagit sig in! äntligen :D
 

DeletedUser

Guest
1 CCCP - Poängh**** hela bunten

2 Tjekan - Duktiga och trevliga, gillar dom.

3 MASH - Ninja är med där, så måste vara sjukt duktiga om dom får med honom.

4 G1 - Inte märkt av dom mycket, verkar tro att detta är simcity.

5 Solace - Mina gamla vapenbröder från w2, duktiga som fan.

6 -ST1- - För långt borta att veta något.

7 DöD - Delar min fetich för david hasselhoff så borde äga?

8 -ST3- - För långt borta att veta något.

9 -ST2- - För långt borta att veta något.

10 Corian - För långt borta att veta något.
 

DeletedUser

Guest
1 CCCP - Dom ligger ju etta så dom måste göra någonting rätt. ^^

2 Tjekan - Engagerade spelare underställda en stark ledning.

3 MASH - Verkar vara ett sammansvetsat gäng med god disciplin.

4 G1 - Bra rank pga. GROOVER och en massa lösa flyktingar från framförallt AIE, men jag tvivlar att dom klarar ett storskaligt krig. Stammen löses säkert upp fortare än AIE...

5 Solace - Verkar vara starka och farliga för sina grannar. Lätta att underskatta?

6 -ST1- "Varför ha allianser när man kan ha systerstammar?!".

7 DöD - Don't Hassel the Hoff!!! Nähe, gäller inte det längre vad synd...

8 -ST3- Vinner kvantitet över kvalité? Jag tror på kvalité, men 37 millar är en god mängd spjut...

9 -ST2- Vad ska jag säga mer?

10 Corian - En bra stam som visat sig värdiga i krig och som lär fortsätta växa sig starka. Däremot så borde dom rensa ut bland leden lite...
 

DeletedUser

Guest
dd

1 CCCP - Bra stam,skickliga krigare,bra på att organisera sig,och trevliga medlemmar.

2 Tjekan - Bra stam det här också,verkar vara engarerade.Och har klättrat otrloligt mycket på rankingen den senaste tiden.

3 MASH - Verkar vara skickliga spelare samtidigt som de är komiska,verkar inte ha någon speciell känsla för USA ^^.

4 G1 - Vet inte så mycket om dom,har för mig att de hade 2 systerstammar förut.Har GROOVER,man vet ju vad folk tycker om honom...

5 Solace - Verkar vara duktiga på det dom gör,tyvärr hör man inte så mycket av dom.Inte ens i krigiska situationer.

6 -ST1-Hmm...systerstammar...poäng jägare?

7 DöD -Verkar vara ett hårt gäng.Vill nog helst låta dom vara:rolleyes:

8 -ST3-De ligger före sin systerstam med lägre siffra.Vet inte så mycket om dom.

9 -ST2- Orkar inte komentera en till systertstam.

10 Corian - Vet minst om den här stammen,har inte hört något krig dom medverkar i.
 

DeletedUser

Guest
Man ska inte döma en hel stam efter en person men jag hoppas du har rätt i det sista om MASH :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
1 CCCP - Bra stam,skickliga krigare,bra på att organisera sig,och trevliga medlemmar.

2 Tjekan - Bra stam det här också,verkar vara engarerade.Och har klättrat otrloligt mycket på rankingen den senaste tiden.

3 MASH - Verkar vara skickliga spelare samtidigt som de är komiska,verkar inte ha någon speciell känsla för USA ^^.

4 G1 - Vet inte så mycket om dom,har för mig att de hade 2 systerstammar förut.Har GROOVER,man vet ju vad folk tycker om honom...

5 Solace - Verkar vara duktiga på det dom gör,tyvärr hör man inte så mycket av dom.Inte ens i krigiska situationer.

6 -ST1-Hmm...systerstammar...poäng jägare?

7 DöD -Verkar vara ett hårt gäng.Vill nog helst låta dom vara:rolleyes:

8 -ST3-De ligger före sin systerstam med lägre siffra.Vet inte så mycket om dom.

9 -ST2- Orkar inte komentera en till systertstam.

10 Corian - Vet minst om den här stammen,har inte hört något krig dom medverkar i.

Corian typ tog min gamla stam med alla jävla syster legioner, Legxx :rolleyes:
Får väl se om corian kommer på kartan nån vacker da:D (iof så har de ju mig, vilket sätter dem på kartan ;))
 

DeletedUser

Guest
Corian typ tog min gamla stam med alla jävla syster legioner, Legxx :rolleyes:
Får väl se om corian kommer på kartan nån vacker da:D (iof så har de ju mig, vilket sätter dem på kartan ;))

True, du på egen hand drar ju ner betyget och IQ-kvoten på hela stammen.

Förövrigt tycker det är kul att se Tjekan där uppe, ska bli kul o se vad de har att sätta emot en större stam i krig om det nu kommer till något sådant. Iövrigt är det väll samma stammar som huserar på top10 som senaste månaderna och de flesta har väll koll på dem vid det här laget, har ju trots allt varit 27 sånna här trådar.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja visst är de härligt o se tjekan på andra platsen, men själv tycker jag de är skönt o se min stam på top 10 ;)

Sen kan man fråga va som hände med din stam, korthuset ...a.i.e?
Jaja, vi vet att CCCP köttade er, men ändå en stam på placering 1 borde hålla bort CCCP några veckor utan problem, men som sagt kanske dålig ledning osv. Va vet jag.

Får hoppas min väg i v4 går via dig, ska bli skönt o nobla...äh vettefan om ja vill nobla "lågpoängs byar"
 
Topp