Top 10 stammar - Kommentarer

DeletedUser

Guest
ja visst är de härligt o se tjekan på andra platsen, men själv tycker jag de är skönt o se min stam på top 10 ;)

Sen kan man fråga va som hände med din stam, korthuset ...a.i.e?
Jaja, vi vet att CCCP köttade er, men ändå en stam på placering 1 borde hålla bort CCCP några veckor utan problem, men som sagt kanske dålig ledning osv. Va vet jag.

Får hoppas min väg i v4 går via dig, ska bli skönt o nobla...äh vettefan om ja vill nobla "lågpoängs byar"

Nej det är klart du vill ju bara ha fullpoängsbyar även om det innebär mindre trupper men som du vet poäng > trupper. Ang AIE är det klardisskuterat, hörde att du inte var så seg på att försvinna du heller. Jag riktigt darrar av att möta dig i V4, du är enda anledningen till att jag satte min fot där från första början så det ska bli mig ett nöje.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nä, men jag höll iaf ställningarna "lite" längre än aie, hahaha.

Kul de ska bli o få möta nån, ja fast iof - när ja anfaller kanske du ger upp? :D

Fast iof, du lär ju säkerligen ha en bra start mot mig, då jag int spelat så mycket - må bästa man vinna då.
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
Förklaringen är att det är en kul kille som vi har mycket glädje av i stammen!
Det är alltså lite av vår stam maskot som betyder mycket för oss! Jag tycker inte spelet bara handlar om att vara bäst, ibland kan det kännas bra att försvara de mindre oxå! :cool:


Ok tack så mycket för svaret..
Bara undrade..
 

DeletedUser

Guest
1. CCCP

2. Tjekan

3. G1

4. MASH

5. Solace

6. -ST1-

7. DöD

8. -ST3-

9. -ST2-

10. Corian

Så ser rankingen ut just nu.

Vet inget om någon förutom CCCP ligger mitt bland dem. Goda krigare men hela IMST har de inte tagit än :cool:
 

DeletedUser

Guest
update :>

1. Fred
2. MASH
3. NoD
4. NwcwMA
5. VVV
6. Stribe
7. LCN
8. STsWCW
9. -ST2-
10. Corian
 

DeletedUser

Guest
ska vi se om jag har fattat detta rätt ^^

1. Fred - stark stam, annars hade de väl inte lyckats ta och hålla 1a-platsen. Resultatet av en halvt misslyckad merg mellan Tjekan och Corian. Står dock på sig rätt ordentligt mot en av .ses största familjer, samt delar av stribe.

2. MASH - Har aldrig gjort mycket väsen av sig, dock väldigt duktiga spelare. har tack vare mergar med först DSS och sedan Solace tagit sig upp på andraplats.

3. NoD - skulle gissa på att de är v3s, om inte .ses, farligaste stam. en merg mellan CCCP och DöD, 2 av de kött-gladaste stammarna på .se.

4. NwcwMA - Flaggskeppet i WCW-flottan. En del duktiga spelare, skulle nog dock klara sig bättre med lite mer restriktiv rektytering (som de dock verkar ha infört) samt utan resten av familjen.

5. VVV - Har inte hört mycket av dem, tog sig till topp snabbt, och har en stor familj bakom sig... kan dock hända att de blir som LAW och VA i slutändan...

6. Stribe - 3e familjeöverhuvudet på rad. har funnits länge och visat kompetens i krig mot bl. a. Solace.

7. LCN - En av de familjer med sämre kvalité, verkar dock klara sig rätt bra...

8. STsWCW - Nån sorts mutant i stil med alien/predator.. får se om de är lika dödliga...

9. -ST2- - stam som gång på gång visat sig kapabla att både försvara sig och slå tillbaka i krig, och verkar nu inte ha en familj längre... får se hur de klarar sig när NoD inte har något annat som drar fokus...

10. Corian - Verkar vara ett lite annat gäng än de ursprungliga, och de verkar sköta sig diplomati en aning bättre. verkar dock klanta sig mot Fred. får se om de stannar i topp-10
 

DeletedUser

Guest
1 Fred
2 MASH
3 NwcwMA
4 VVV
5 Stribe
6 NoD
7 LCN
8 STsWCW
9 Corian
10 -ST2-
 

DeletedUser

Guest
2. MASH - Har aldrig gjort mycket väsen av sig, dock väldigt duktiga spelare. har tack vare mergar med först DSS och sedan Solace tagit sig upp på andraplats.

What the ?

Räkna upp hur många vi är i krig med innan du säger att vi inte gör nåt väsen av oss :p
 

DeletedUser

Guest
det med :) med fram till sista månaderna har ni varit en väldigt tyst stam som legat runt topp fem eller högre. ni har inte varit som CCCP, DöD, eller då NoD, som har varit stammarna på allas läppar under vissa perioder.
 

DeletedUser

Guest
det med :) med fram till sista månaderna har ni varit en väldigt tyst stam som legat runt topp fem eller högre. ni har inte varit som CCCP, DöD, eller då NoD, som har varit stammarna på allas läppar under vissa perioder.

DöD var väll inte direkt aktiva på allmänna innan dom mergade in i NoD? Dom hade en mer laidback stil vad jag kommer ihåg.
 
Topp