Top 10 Spelare

DeletedUser

Guest
Nej, det finns nya fina rookies (nykomlingar) också! ;)

TorOfAsa är en av de och jag har även lyft fram honom, finns många hungriga unga spelare som vill hamna i topp så det kommer nya talanger hela tiden även om det här spelet egentligen bara går ut på att nörda så mycket framför en dataskärm som möjligt - Jag säger det själv eftersom jag blivit beroende av detta och det är svårt att komma undan.

Men ägnar man mycket tid åt det här spelet så ska det inte vara så stort problem att hamna på en bra placering.

Sen är det också viktigt att vara smart, planera, spela taktiskt osv...

Man lär sig ändå fort när man kommit in i det
 

DeletedUser

Guest
Om det är så att Ojar-kontot sköts av 3 personer förtjänar de inte att ligga på top 10 då det ger ett enormt handikapp. Man behöver inte vara duktig för att bli stor om man har mer tid än alla andra att lägga ner och 3 personer har nog tillsammans mer tid än de flesta.

Detta skulle göra att alla som är arbetslösa inte förtjänar att vara på top10 heller?

Om två heltidsarbetare delar ett konto så har dom ju troligtvis möjlighet till mindre onlinetid än en arbetslös spelare?

I slutänden handlar det ju ändå om hur mycket tid är villig att spendera på TW inte hur många som spelar kontot. Ett konto med 1 spelare kan ju via KÖ systemet vara "online" 24/7?

Sen skulle jag väl även vilja ge lite credit till alla som spelar på delade konton. Det måste vara ganska svårt och man måste nog ha en mycket bra kontakt med varandra samt ha samma spelidé.
 

DeletedUser

Guest
1 hockeysteffe - myself
2 krall - mycket barbarer men ska bli kul å se hans skills mot en riktigt bra spelare
3 Clone023 - dunno realnick men ser bra ut för denna kvinna? keep it up
4 Ojar - 3 spelare på 1 konto, svårt att anfalla men är alla 3 lika bra TWspelare så blir denna spelare svåstoppad!
5 Unstoppable - vapendragre i LAW, fin å bra kille detta!
6 Päronsoda - Känner lite från andra världar men leder horden fint och kämpar på bra..!
7 Simon Wiberg - mycket fin adling mot RF, 7 byar tror jag det var på 2 dagar av fienden och det är bra! imponerande! men köttar på bra genom att ta tillbaka de byar han förlorar mot RF direkt så kan bli en farlig spelare i framtiden!
8 x-dream-x vet inget om, mer än ett bra jobb :)
9 TorOfAsa vet inget om, nykomling? mycket fint jobbat
10 felixketshup vet inget om, mer än ett bra jobb :)
 

DeletedUser

Guest
1 hockeysteffe - duktig, dessutom mycket trevlig som ett litet plus i kanten :D
2 krall - som tidigare talar, väldigt mycket barbarian byar.
3 Clone023 - vet inget om
4 Ojar - kan inte så mkt om heller, men verkar veta hur man ska bygga upp byar iaf
5 Unstoppable - kan inget om
6 Päronsoda - Duktig spelare och verkar vara en väldigt duktig ledare :D
7 Simon Wiberg - stamfrände, mycket duktig och trevlig, leder stammen mycket bra.
8 x-dream-x vet inget om
9 TorOfAsa vet inget om
10 felixketshup vet inget om
 

DeletedUser

Guest
Bump!

Kom igen nu. Den här tråden får inte dö ut. ;)

1 hockeysteffe
2 Ojar
3 krall
4 Clone023
5 Unstoppable
6 x-dream-x
7 felixketshup
8 Simon Wiberg
9 Metalfurstinnan
10 TorOfAsa


Skriv skriv skriv! :)
 

slinkan

Member
Reaktionspoäng
0
1 hockeysteffe- Förtjänar verkligen denna plats, en mkt bra ledare och tw spelare.
2 Ojar- 3st som spelar på accet så ej så förvånande att dom ligger här.
3 krall- Vad ska du göra när barbarerna tar slut och motståndet börjar komma?
4 Clone023- Vet ej vems om ligger å lurar på detta acc, men verkar vara en duktig lirare.
5 Unstoppable- En överraskning, köttar och adlar på bra.
6 x-dream-x- Ingen kommentar.
7 felixketshup- Vet ej vem du är, men har köttat på ganska bra.
8 Simon Wiberg- Ligger bra till i Ob ranken, så ser bra ut.
9 Metalfurstinnan- Lirar i samma stam, en riktigt duktig spelare.
10 TorOfAsa- Sägs att du är årets rookie, verkar gå skit bra för dig.
 

DeletedUser

Guest
1 hockeysteffe: bra spelare, schyst och gör alltid allt för stammens bästa, även en bra ledare

2 Ojar: var på toppen rysligt länge i början. verkar duktig

3 krall: har inte riktigt fått chansen att visa vad han går för, tagit mycket barbarians

4 clone023: bra ob, grym spelare

5 Unstoppable: bra spelare, har ett grymt självförtroende och har en grym känsla för tw

6 x-dream-x: vet inget om

7 felixketshup: vet inget om

8 Simon Wiberg: verkar vara en bra ledare även en duktig spelare

9 metalfurstinnan: duktig, skriver riktigt bra har gått upp mycket nu de senaste dagarna

10 TorOfAsa: nykommling med en riktig tallang för tw, kanske vi får se mycket av i framtiden
 

DeletedUser

Guest
Okej, Ja jag har skrivit en gång redan men jag gör en till/ny för att fortsätta hålla liv i tråden och för att saker har förändrats :)

1 hockeysteffe: Härlig spelare. Engagerad i allt som nyttjar stammen och otroligt skillad spelare. Har mycket tid till TW ^^ (tror jag)

2 Ojar: Ja folk påpekar ofta att detta konto spelas av 3 spelare, Och folk verkar tro att om man är 3 stycken på ett konto ja då är man garanterad en plats på topp 10: fel fel fel..! Nog krävs det lite skills för att komma upp till topp 10 även om man är fler än en (1) person. Dessutom lär det vara svårt att spela på samma sätt och agera likadant, Alla människor tänker ju annorlunda.

3 krall: Tycker inte han imponerar alls. Om man tidigt bestämmer sig för "jag ska adla alla barbarbyar i min närhet" så är det lätt att spara adlar och planera. Sedan är det bara att skicka ut adlarna och utan att behöva kämpa håva in 15 byar på en dag.. Längtar tills han får visa vad kan kan utöver att vara skillad på att skicka attacker mot barbs.

4 clone023: Duktig, Mycket duktig. Man tänker inte på denna spelare som en som liknar alla andra på topp 10 då man blandar ihop honom/henne med alla andra "Cloner". Men tänker man efter så är det en otroligt bra spelare som vart på topp 10 väldigt länge.

5 Unstoppable: Vet inget om?

6 x-dream-x: Mystisk spelare. Rätt tystlåten verkar det som, Har inte hört något om eller från honom.

7 felixketshup: Verkar bra. En av de bästa i -Sth-? :)

8 Simon Wiberg: Ja du, Duktig spelare måste han ju vara på något sätt. Även en bra ledare. Vet inget mer i nuläget.

9 metalfurstinnan: Äntligen på topp 10! :) Grattis min vän. Duktig spelare, Trevlig och grym på att skriva.

10 TorOfAsa: Namnet börjar på bokstaven T, Slutar på bokstaven A, Verkar bra.
 

DeletedUser

Guest
2 Ojar: Ja folk påpekar ofta att detta konto spelas av 3 spelare, Och folk verkar tro att om man är 3 stycken på ett konto ja då är man garanterad en plats på topp 10: fel fel fel..! Nog krävs det lite skills för att komma upp till topp 10 även om man är fler än en (1) person. Dessutom lär det vara svårt att spela på samma sätt och agera likadant, Alla människor tänker ju annorlunda.

3 krall: Tycker inte han imponerar alls. Om man tidigt bestämmer sig för "jag ska adla alla barbarbyar i min närhet" så är det lätt att spara adlar och planera. Sedan är det bara att skicka ut adlarna och utan att behöva kämpa håva in 15 byar på en dag.. Längtar tills han får visa vad kan kan utöver att vara skillad på att skicka attacker mot barbs.

4 clone023: Duktig, Mycket duktig. Man tänker inte på denna spelare som en som liknar alla andra på topp 10 då man blandar ihop honom/henne med alla andra "Cloner". Men tänker man efter så är det en otroligt bra spelare som vart på topp 10 väldigt länge.

Det är lätt att haka på vad andra säger, skulle jag vilja påstå. :p
Krall har tagit 43 barbarbyar. Ojar har tagit 34 barbarbyar + internadlat 12 byar minst, så jag anser nog att du ger honom lite för mycket credit för en inte så stor skillnad.

Har clone023 verkligen legat på topp 10 så värst länge? Sen början av mars har han (antagligen) internadlat Clone039 och har pga. av det skjutit i höjden med poäng, enligt tillväxtgrafen på TW Stats. Jag antar att det var en internadling eftersom OB försvarsrankingen på 039 är låg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är lätt att haka på vad andra säger, skulle jag vilja påstå. :p
Krall har tagit 43 barbarbyar. Ojar har tagit 34 barbarbyar + internadlat 12 byar minst, så jag anser nog att du ger honom lite för mycket credit för en inte så stor skillnad.

Har clone023 verkligen legat på topp 10 så värst länge? Sen början av mars har han (antagligen) internadlat Clone039 och har pga. av det skjutit i höjden med poäng, enligt tillväxtgrafen på TW Stats. Jag antar att det var en internadling eftersom OB försvarsrankingen på 039 är låg. ;)


Ojar och krall, quote. Men 023 har faktiskt grymt bra OBA också, och han har tagit 31 Epic byar :)
Mer än mig... J*VLA ARTHAS!
 

DeletedUser

Guest
Vem av dessa top10-spelarna hinner först till 1 mille tror ni? :)

och förresten så har hockeysteffe dragit ifrån ....igen! ;) Spännande fight på toppen =)
 

DeletedUser

Guest
jag hoppas kunna nå den gränsen först men känner att min svans har många spelare som har samma mål så ska absolut bli en kul och hård resa mot den gränsen! :D
 

DeletedUser

Guest
jag hoppas kunna nå den gränsen först men känner att min svans har många spelare som har samma mål så ska absolut bli en kul och hård resa mot den gränsen! :D

Då får jag önska dig lycka till hehe :D

Känns som att det är en hård kamp där på toppen! :p

Ena dagen ser jag att det är krall som ligger där, andra dagen är det du Hockeysteffe och 3:e dagen är det Ojar som ligger där =)

Ni verkar gilla att samsas om första platsen :p Ingen som vill släppa taget om den ;)

Än så länge så är det så jämnt så det här blir spännande att följa!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 hockeysteffe LAW 776.595
2 Ojar -Sth- 706.307
3 krall G/W 676.580
4 Clone023 CP 646.980
5 Unstoppable LAW 623.080

just nu har de blivit små hopp mellan spelarna, för 1v så låg top 4 extremt tätt...
men de kan gå snabbt och listan ändras mycket, ofta..

så ska bli kul å se vilka som orkar hela vägen :)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
1 hockeysteffe LAW 776.595
2 Ojar -Sth- 706.307
3 krall G/W 676.580
4 Clone023 CP 646.980
5 Unstoppable LAW 623.080

just nu har de blivit små hopp mellan spelarna, för 1v så låg top 4 extremt tätt...
men de kan gå snabbt och listan ändras mycket, ofta..

så ska bli kul å se vilka som orkar hela vägen :)

Offtopic: I miss you <3 ^^

Ontopic: Ojar andra platsen på v6 intressant, kom tbx på v5 ;)
 

DeletedUser

Guest
tror min käre steffe kommer blir förste, om inte jag får ett ryck :p
 

DeletedUser

Guest
1 hockeysteffe LAW / En mycket duktig spelare med en tydlig målsättning.
2 Ojar -Sth- / Verkar vara en duktig spelare( vet ej så mycket om han)
3 krall G/W / Barbar mästare säger väll allt tycker jag, undrar vad som händer om något kämpar mot han.
4 Clone023 CP/ Har totalt glömt vem denna spelare är men han/hon är duktig så är det bara.
5 Unstoppable LAW/ Detta är också en mycket bra spelare vet hur man ska göra och är inte rädd för att vissa det.
6 felixketshup -Sth-/ Är en duktig spelare både i poäng och OB annars vet jag inte så mycket.
7 x-dream-x -Sth-/ Vet absolut inget om denna spelare.
8 Metalfurstinnan LAW / En duktig tjej, hemskt trevlig och bra på alla sätt och vis.
9 Simon Wiberg -OOOH- / Fin OB annars så får man väll säga välkommen till topp 10.
10 a002bee LAW/ Har hoppat till och från på topp tio listan annars har jag inget att säga om han/henne.

Är första gången så var snälla.. Suger säkert men gjort mitt bästa.

//Ochibi
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp