TMNT Ingen hederlig stam.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hur som helst var det svinigt gjort enligt mig. Jag tror att det var planerat bara för att få några farmar i dom medlemmarna i din stam.
 

DeletedUser

Guest
haha ,vet du vad det roliga är?
Det är att jag aldrig bad dig komma till våran stam, utan att din såkallade ''polare'' skrev en presentation om dig och honom, och att ni ville gå med oss.
Han sade att han ville gå med för att eran ''förra stam'' inte var seriös, då det va många inaktiva.
Så ni ville gå med TMNT för att ni tyckte vi verkade en bra stam, med bra aktivitet.
Men sedan när jag bjöd in dig, så började du prata om massa behörigheter som du skulle få?

Vilket ingen medelade mig om innan? så varför i sjutton skulle du få det?
Du blev jobbig, började kalga. Sade att du hade upplöst din stam när din ''poalare'' sa att den skulle fortsätta på egen hand.

Sedan så hade du blivit farmad av xlea innan du gick med i stammen, så då kunde du ej stanna kvar.

Hummm.. Men varför bjöd du in honom från första början om ni inte ämnade att behålla honom ??? Är ju lite taskigt att först bjuda och sen sparka ut och hugga i ryggen. Hade det inte varit rakare att ge honom kalla handen redna från början och sen gjort killen till en farm ???

Asså, no offence, inte min sak att lägga mig i, bara en åsikt baserat på det jag läst.
 

DeletedUser

Guest
Jag blev Inte farmad innan, det är grejjen. Jag hade fått en inbjudan sen innan och jag rådgjorde med mina polare och bad en kompis skriva ett pm så att de också kunde komma med. Och det här med ledningen det Redde vi ut innan jag fick Inbjudan, så jag gick altså inte med i stammen först och sen snackade om ledning. Jag accepterade det och gick med som en vanlig medlem.
 

DeletedUser

Guest
Hur som helst var det svinigt gjort enligt mig. Jag tror att det var planerat bara för att få några farmar i dom medlemmarna i din stam.

Haha.. Lilla gubben, vi kan få byar att farma på ordentliga sätt så skaffa dig lite mer kött på benen innan du kommer med fler utlåtanden.
 

DeletedUser

Guest
hahaha det är det roligaste jag har hört :p
den riktiga historien nu.

jag spejade honom en dag och såg att han inte hade så mycket soldater rensade honom och började farma på. 2 dagar senare kommer han i min stam
tro fan att jag klagar. han blir kickad och nu skriver han detta.

han gick med i våran stam för att få skydd.
 

DeletedUser

Guest
Ledsen, men utan rapporter så är failar du lika hårt som skaoaren av denna tråd.. OM ni bara kunde lära er att klicka på "Publicera denna rapport " och visar upp dom så slipper vi har gnäll trådar som denna uppe i flera dagar..
 

DeletedUser

Guest
Ledsen, men utan rapporter så är failar du lika hårt som skaoaren av denna tråd.. OM ni bara kunde lära er att klicka på "Publicera denna rapport " och visar upp dom så slipper vi har gnäll trådar som denna uppe i flera dagar..

Precis, var är bevisen? Dessutom kan ni väl visa bevis på att han verkligen "gnällde" för att han inte fick vara med i ledningen?
 

DeletedUser

Guest
Det var ett jälvla tjöt om detta..

Men efter att ha hört så kan man dra slutsattser, han började tjata om privelgerier. vem vill ha en sånn spelare? Hade med stor sannolikhet gjort samma sak..
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Lär av misstagen

Det som hänt är inget nytt. Finns nog väldigt många liknande historier att berätta från de andra världarna.

Men det är bara att bita i det sura äpplet, trycka på knappen "börja om" och se till att man startar i en annan del av världen, långt bort från problemet, eller vänta på att värld 7 skall börja.

Huvudsaken att man lär sig av misstagen och klarar sig bättre nästa gång.

Att försöka vända världen mot utpekad stam går nog tyvärr inte, utan de får väl stå upp för sig så småningom, i de krig som kommer.

Lycka till med din omstart eller så syns vi igen i värld 7//Cribba
 

DeletedUser

Guest
Ja precis Xlea! JAg skulle jävligt görna vilja se rapporterna för 2 dagars farmning innan jag gick med i stammen!
 

DeletedUser

Guest
ärligt talat, om du blev farmad innan spelar ju itne så stor i dagens läge då ingen av er kan bevisa ngt .
men du kan inte gå in i stammen och kräva en ledarroll, sånt ska man vara överens om innan, är du väl inne i stammen utan några villkor får du skriva en ansökan precis som alla andra. klagar du och misssköter dig vilket det verkar som att du i detta fallet gjorde så får du skylla dig själv tkr jag ..
 

DeletedUser

Guest
ärligt talat, om du blev farmad innan spelar ju itne så stor i dagens läge då ingen av er kan bevisa ngt .
men du kan inte gå in i stammen och kräva en ledarroll, sånt ska man vara överens om innan, är du väl inne i stammen utan några villkor får du skriva en ansökan precis som alla andra. klagar du och misssköter dig vilket det verkar som att du i detta fallet gjorde så får du skylla dig själv tkr jag ..

kalleanka50
Du skrev aldrig ngn ansökan, jag visste inte att du blev farmad undertiden då din polare skrev en ansökan om er bägge.
Men sen sa xlea till mig att du var hans farm, så jag va tungen att köra ut dig, då jag trodde att du ville gå med oss bara för att du blev farmad..

Men men, jag har inga rapporter kvar sen dess, Men du kan be din polare att skriva här? han kanske har kvar Brevet han skickade till mig!
Där näms inga behörigheter:)
Aja, slutdiskuterat för mig nu, peace
 

DeletedUser

Guest
Jovisst, klart när man vill sluta diskutera när man har gjort nått riktigt omoraliskt och inte vill stå för det. Fegis.
 

DeletedUser

Guest
:)

10 öl senare:

Asså kalleanka50 om nu OoWiie har gort så som du säger kan jag faktiskt inte låta bli att le lite.

Kan ju bara säga lurad till dig

Ok att jag inte skulle ha hjärta att göra så mot någon. Men låter roligt att man kan grundlura någon så hårt.

Men se det från den ljusa sidan nu har du lärt dig en del saker:

Lita aldrig blint på någon
Ska du upplösa din stam på detta vis se till att dina medlemmar kommer in i nya stammen innan dig.
Och ska du gnälla på allmäna forumet se till att ha bevis innan, ifall du vill att folk ska tro på dig

Och allt detta säger jag fast jag ogillar OoWiie ingame då. För han e säkert en underbar människa i rl
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag såg något från obi wannaboneme i någon tråd som jag kommer använda nu...

Kalleanka50, du är "Phailcake".
 

DeletedUser

Guest
Jaha, okej det var ju inte det jag ville få fram mde denna tråd -.-
Jag skriver det för att folk skall veta vem Oowiie är, och allt svar jag får är bara om hur lurad jag har blivit! Visst, men man tar ju för givet att personer är friska när man pratar med dom, men det kan man ju inte....
Iaf lite omoget av er som bara har att säga "Lurad!" Dålig stil.
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha, okej det var ju inte det jag ville få fram mde denna tråd -.-
Jag skriver det för att folk skall veta vem Oowiie är, och allt svar jag får är bara om hur lurad jag har blivit! Visst, men man tar ju för givet att personer är friska när man pratar med dom, men det kan man ju inte....
Iaf lite omoget av er som bara har att säga "Lurad!" Dålig stil.

Den här tråden kan ju fortsätta i evighet om du fortsätter förnekar
Vill bara säga, man lär sig av sina misstag!

Hoppas tråden inte lutar sig mer åt "flaming" senare :p
 

DeletedUser

Guest
kalleanka50 har fått berätta vad han tycker om TMNT, och andra spelare likaså.
Vi har sett olika sidor av saker, samt diskuterat detta.
Och det är som ni säger, detta kommer inte leda någonvart.

Jag avslutar därför med Fanax sista ord:
Man lär sig av sina misstag!

De som vill tar åt sig, ni andra kan bara fortsätta spela på.
Låser.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp