TMNT Ingen hederlig stam.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag startade min stam Sv-P i början av v6. Efter ett tag, när min stam har ca. 20.000 poäng, så får jag en inbjudan till TMNT från Oowiie. Jag accepterar den, vilket innebär att jag får upplösa min egen stam samt försöka få med IRL vänner och andra medlemmar till akademierna. Sen frågade jag om en plats i ledningen eftersom jag trots allt hade upplöst min tidigare stam för TMNT. Detta gick han inte med på, men jag blev inbjuden som vanlig medlem. Efter några timmar blir jag kickad och en medlem från TMNT, Xlea börjar farma mig. De påstår att jag blev farmad innan jag joinade TMNT, men jag hade bara fått EN spejjning innan, vilket inte kan räknas som farmning. Så nu sitter jag här, och blir farmad av en stam som jag egentligen skulle vara med i. Och min gamla stam upplöste jag ju, pga denna ohederliga stam.
Ville bara att ni skulle veta vilken sorts stam TMNT är och hur Oowiie är.

//Kalleanka50
 

DeletedUser

Guest
...och sedan mailade du mig och försökte få mig att göra något åt saken. :cool:

Vädjan sa:
kalleanka50 på 11.12. kl 17:52
Hej, Jag vädjar till dig som framgångsrik spelare på V6. Dét har skett en enorm orättvisa och jag är maktlös. Jag hade en stam på ca. 20.000 poäng. Jag får en inbjudan från spelaren [player]oowiie[/player] jag och några till går med i hans stam [ally]TMNT[/ally] och upplöser vår stam. Direkt när jag har gått med så blir jag kickad, och en stammedlem, [player]Xlea[/player] farmar mig nu. Så nu har jag ingenting kvar längre, på grund av att jag har blivit lurad. Jag hoppas att du är insatt i spelet och vill skipa rättvisa på V6. Jag tycker att detta agerande är ganska lågt.

Tack på förhand!
//Kalleanka50
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag skrev till några stycken för att dom skulle göra nått åt saken, man e ju rätt så klen när man blir nedtryckt av en sådan här stam.
 

DeletedUser

Guest
Det måste finnas en anledning förutom denna om TMNT skall agera som du säger.
 

DeletedUser

Guest
Så kan det vara, Men ändå detta är ingenting att bråka över. Om inte TMNT vill ha Kalleanka50 i ledningen eller i stammen så vill dom inte ;)
 

DeletedUser

Guest
Åter till ämnet tack!
Denna tråd handlar om TMNT, och inte vem som är coolaste spelaren.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ok, back on topic.
Tycker det är lite taskigt gjort av TMNT att bara kicka någon sådär.
Men det fanns säkert någon annan anledning än farmning, men det där får nog tas ingame.
 

DeletedUser

Guest
Katsumi, fortsätt håll dig ontopic tack!
Det där hade du kunnat ta med mig i PM, i tråd var det helt onödigt.

Ingen mer behöver kommentera detta då jag faktiskt är mod för V6, bara inte fått min status av Mr Nino ännu.
Men jag kan fortfarande varna inlägg och sådant.

Åter till ämnet och har ni fler frågor så ta det i PM :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp