TMNT Ingen hederlig stam.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Katsumi, fortsätt håll dig ontopic tack!
Det där hade du kunnat ta med mig i PM, i tråd var det helt onödigt.

Ingen mer behöver kommentera detta då jag faktiskt är mod för V6, bara inte fått min status av Mr Nino ännu.
Men jag kan fortfarande varna inlägg och sådant.

Åter till ämnet och har ni fler frågor så ta det i PM :)

Fördel att sätta upp det i din signatur då; rätt svårt att veta vilka som är mods om det inte står under deras nick stumpan.

För om man går efter din logik kan vilka som helst leka att dom är moderatorer medans dom inte är det; visst funkar kanske inte i längden men kan lura ett par.

Sedan är väll gugroj moderator för värld 6?
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, ta frågor/kommentarer angående min vara eller icke vara som mod i PM och inte i tråd så ska jag ta och prata med Nino om detta så fort jag kan.
 

DeletedUser

Guest
Ledare för en stam med 20k poäng?

Och du upplöste den för att gå med i en annan stam?

= Du svek din stam... du förtjänar det.:)
 

DeletedUser

Guest
Inget att deppa över..

Tycker som tidigare talare att det är du värd eftersom du upplöste din.

Försök hitta en ny stam :cool:

OFT: Btw, vem fan är Wallin016? :O Aldrig hört talas om..
 

DeletedUser

Guest
Jag upplöste ju den och skulle få in medlemmarna i akademierna, som jag skrev i början, men det läste ni kanske inte -.-
Jag svek inte min stam, jag försökte hjälpa, men det är ju svårt när den som har Hertig privilegierna i TMNT inte vet hur man skall använda dem.
Ett stort minus till Oowiie enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Jag upplöste ju den och skulle få in medlemmarna i akademierna, som jag skrev i början, men det läste ni kanske inte -.-
Jag svek inte min stam, jag försökte hjälpa, men det är ju svårt när den som har Hertig privilegierna i TMNT inte vet hur man skall använda dem.
Ett stort minus till Oowiie enligt mig.

Du ville ha mer makt rättare sagt? ..
 

adamisinlove

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag upplöste ju den och skulle få in medlemmarna i akademierna, som jag skrev i början, men det läste ni kanske inte -.-
Jag svek inte min stam, jag försökte hjälpa, men det är ju svårt när den som har Hertig privilegierna i TMNT inte vet hur man skall använda dem.
Ett stort minus till Oowiie enligt mig.

de hade väll bara skckat en inbjudan då kan du ju inte anta massa saker heller?
 

DeletedUser

Guest
Vad är det jag har antagit? Att jag fick gå med i stammen om jag fick en inbjudan? Just det, det var dumt gjort.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Vad är det jag har antagit? Att jag fick gå med i stammen om jag fick en inbjudan? Just det, det var dumt gjort.

Men har du upplöst din stam och gått med i en annan själv och då lämnat dina stammedlemmar ensamma utan stam?

Det låter ju riktigt taskigt och det ända du förtjänar är ett besök av de 4 vise männen såhär innan jul
 

DeletedUser

Guest
Men för TREDJE gången. Jag skulle få med dem i akademierna! Läser ni inte innan ni skriver? *suck*
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Jag håller med om att en ledare alltid lämnar stammen sist.

Men det finns vissa undantag. Och dessa är enligt mig:

1. alla kanske inte vill gå med i stammen, då får de klara sig själv.
2. Ledarn har lämnat över rollen till någon annan.

Jag skulle aldrig lämna min stam utan att ha ordnat det så bra som möjligt för resterande av stammen.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag håller med om att en ledare alltid lämnar stammen sist.

Men det finns vissa undantag. Och dessa är enligt mig:

1. alla kanske inte vill gå med i stammen, då får de klara sig själv.
2. Ledarn har lämnat över rollen till någon annan.

Jag skulle aldrig lämna min stam utan att ha ordnat det så bra som möjligt för resterande av stammen.

Jo men han upplöste ju den ^^. Det var de jag syftade på när jag sa att ledaren ska lämna sist.
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har upplöst stammar också. Men det är efter att jag har vetat vart alla skulle eller inte fått svar på ett bra tag.
 

DeletedUser

Guest
själv tycker jag tmnt familgen e coola specielt 71 medlemen i tmht.
 

DeletedUser

Guest
Asså, det dom gjorde var ju riktigt taskigt.. Men detta e ju en sån här grej som du kanske skulle tänkt på innan.. Specielt oxå om du vill ha ledarplats så måste du ju göra klart att du har det innan du går över.. Alla detaljer måste du räkna ut först inann annars kommer det inte funka..
 

DeletedUser

Guest
Haha

Haha, måste säga att det är lite rolig läsning ändå. Vet inte mycket om det här men är så gott som säker på att du hoppar över en hel del i din lilla historia. Kan ju passa på att dra den om rödluvan när du ändå är igång...
 

DeletedUser

Guest
Så kan det vara, Men ändå detta är ingenting att bråka över. Om inte TMNT vill ha Kalleanka50 i ledningen eller i stammen så vill dom inte ;)

haha, jo, förvisso, men kunde dem bara inte ha krossat honom direkt ?? Varför lura killen och göra honom till åtlöje först ???

Är väl ingen som vinner nåt på det ???
 

DeletedUser

Guest
Jag startade min stam Sv-P i början av v6. Efter ett tag, när min stam har ca. 20.000 poäng, så får jag en inbjudan till TMNT från Oowiie. Jag accepterar den, vilket innebär att jag får upplösa min egen stam samt försöka få med IRL vänner och andra medlemmar till akademierna. Sen frågade jag om en plats i ledningen eftersom jag trots allt hade upplöst min tidigare stam för TMNT. Detta gick han inte med på, men jag blev inbjuden som vanlig medlem. Efter några timmar blir jag kickad och en medlem från TMNT, Xlea börjar farma mig. De påstår att jag blev farmad innan jag joinade TMNT, men jag hade bara fått EN spejjning innan, vilket inte kan räknas som farmning. Så nu sitter jag här, och blir farmad av en stam som jag egentligen skulle vara med i. Och min gamla stam upplöste jag ju, pga denna ohederliga stam.
Ville bara att ni skulle veta vilken sorts stam TMNT är och hur Oowiie är.

//Kalleanka50



haha ,vet du vad det roliga är?
Det är att jag aldrig bad dig komma till våran stam, utan att din såkallade ''polare'' skrev en presentation om dig och honom, och att ni ville gå med oss.
Han sade att han ville gå med för att eran ''förra stam'' inte var seriös, då det va många inaktiva.
Så ni ville gå med TMNT för att ni tyckte vi verkade en bra stam, med bra aktivitet.
Men sedan när jag bjöd in dig, så började du prata om massa behörigheter som du skulle få?

Vilket ingen medelade mig om innan? så varför i sjutton skulle du få det?
Du blev jobbig, började kalga. Sade att du hade upplöst din stam när din ''poalare'' sa att den skulle fortsätta på egen hand.

Sedan så hade du blivit farmad av xlea innan du gick med i stammen, så då kunde du ej stanna kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp