TKOTRT vs. DO

DeletedUser

Guest
Det enda man behöver göra för att plocka av TKOTRT verkar vara att faktiskt skicka ett adelståg...spelar ingen roll om renset ligget ett par timmar innan eller om första och sista adeln landar med nån minuts mellanrum :)

Sen att de direkt försöker skrämma en med ett par hundra fejks så fort man anfaller gör ju att man bara bli mer motiverad till att anfalla, känns som att de tappar greppet litegrann, nån som håller med?
 

DeletedUser

Guest
[07]Dynok 0:06:10
TKOTRT 0:06:13
[07]Dynok 0:17:16
[07]Dynok 0:17:28
[07]Dynok 0:17:39
[07]Dynok 0:17:47
Hur tänker man när man gör så? rens 10 min innan adlarna^^? Svårt att deffa in där :/ *ironi* Nee men fortsätt så DO! Bättre OB för min del (A)
 

DeletedUser

Guest
[07]Dynok 0:06:10
TKOTRT 0:06:13
[07]Dynok 0:17:16
[07]Dynok 0:17:28
[07]Dynok 0:17:39
[07]Dynok 0:17:47
Hur tänker man när man gör så? rens 10 min innan adlarna^^? Svårt att deffa in där :/ *ironi* Nee men fortsätt så DO! Bättre OB för min del (A)

HAHAHAHAHAAHAH hoppas verkligen att du skämtar när du skriver sådär.
Du klagar på något som max 10 pers i hela tkotrt klarar av^^
 

DeletedUser

Guest
haha det roliga är att jag dragit tåg med såna jävla avstånd mellan sista rens och adlarna själva att en havldöd hamster skulle kunnat placera in deff mellan, men visst fan plockar jag byar för det :)
 

DeletedUser

Guest
Och några av våra också ;) redan första do spelaren jag möter använder blandbyar, tänk vad som händer om jag börjar fajtas mot resten, ännu fler blandbyar kanske? Hoppas!
 

DeletedUser

Guest
Men vafan boy... Sluta skriva här, ingen som bryr sig om dina inlägg ändå. Jag ska inte säga något. Men var tvungen att kommentera detta. Boy, du kommer säkert att skriva att jag inte är bättre, men det bryr jag mig inte om. För jag håller reda på mig själv, till skillnad från dig. :):)
 
Senast redigerad av en moderator:

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DO-RIM RIM-DO SVIT
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 37
Skillnad: 15

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 499,302
Sida 2: 312,964
Skillnad: 186,338

image.php



Ska bli intressant att se om DO kan plocka fler byar än de tappar även om några veckor då TKOTRT snart har rensat upp i sina kluster igen.
Speciellt intressant att se om de är villiga att offra sin sommar på att försöka vilket är vad som minst krävs skulle jag tro, men det är roligt att de iallafall försöker utnyttja läget och inte gör en K¤O¤L.
 

DeletedUser

Guest
Hehe... The machine is moving once again ^^...

(vet att frajda har det på sin profil... Eller hade).
 
Senast redigerad av en moderator:

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
[07]Dynok 0:06:10
TKOTRT 0:06:13
[07]Dynok 0:17:16
[07]Dynok 0:17:28
[07]Dynok 0:17:39
[07]Dynok 0:17:47
Hur tänker man när man gör så? rens 10 min innan adlarna^^? Svårt att deffa in där :/ *ironi* Nee men fortsätt så DO! Bättre OB för min del (A)



Spelare som har 90 k p och är hyfsat inaktiva brukar inte vara proffs bara så du vet :rolleyes:
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Och några av våra också ;) redan första do spelaren jag möter använder blandbyar, tänk vad som händer om jag börjar fajtas mot resten, ännu fler blandbyar kanske? Hoppas!


För det andra var den byn på väg att ändras om till offby, fattar du varför han skickar deff som rens då, han ville bli av med det, smart ;) För det tredje är den spelaren med i RIM och inte DO^^
 

DeletedUser

Guest
För det andra var den byn på väg att ändras om till offby, fattar du varför han skickar deff som rens då, han ville bli av med det, smart ;) För det tredje är den spelaren med i RIM och inte DO^^

rim-do va det väl? om inte ber jag om ursäkt, sen att han suger finns de ingen ursäkt till
 
Topp