TKOTRT vs. DO

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det är väldigt kul in the dreamland :D

väntar fortfarande på din offensiv;) pallar inte skriva mer här nu, vi snackar ju bara skit ändå. Kanske är du den mest skillade spelare i TKOTR jag mött, men det säger ju inte så mycket, annars ser ju läget dystert ut för er om spelarna som jag mött än så länge är samma TKOTR rakt igenom även om det trots allt är ungefär lika läge på båda sidorna, fattar inte att du får mig till 5 pers:p men i alla fall och 100 inc är väl inte så farligt, är väl enkelt att se var adels och rens kommer du som visste så mycket om tw^^


Men okej för att säga som det är, jag är inte jätteduktig på att skicka adelståg eftersom jag aldrig orkar sätta mig ner och tajma dem( för det mesta, om jag orkar så blir dom riktigt bra, men sällan som jag orkar lägga tid på det som sagt), min styrka ligger i att är jag betydligt duktigare i att organisera och planer. Särskilt att se vilka byar som är strategiskt viktiga att ta. Alltså mera toretisk än praktiskt lagd!


Ha det så bra kära fiender och vänner,kommer att sakna er, hoppas att vi får kötta loss igen någon gång i framtiden :)
 
Senast ändrad:

marine

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att jag bränt så mycket off redan, annars hade några byar rykt för din del förhoppningsvis :), men varför har man så lite deff vid fronten? 50/50 är väl det minsta man kan begära, eller är det en ny taktik från TKOTR:s sida mot DO?

50/50 krävs väl inte, jag brukar köra tomma eller nästan tomma precis som mina grannar i DO, blir roligare då:p.

Men iallafall ärligt talat kan ni inte bara lägga ner snackat om vilken stam som har sämst respektive bäst spelare överlag. Både DO och TKOTRT har spelare vars skicklighets förmåga är obefintlig men jag tycker det hör till detta spel att lära upp varandra vilket vi i TKOTRT hela tiden jobbar med och vilket DO säkerligen också gör. Ingen kommer ju in i detta spelet som proffs utan man får lära sig efterhand.

Ontopic: Ca 2-3 veckor kvar tills TKOTRT rensat upp i sina kluster sen vänder siffrorna igen.
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att det är ganska svårt att adla en by med 77k spjut å 7 k svärd med 25 k tungt som deff, lycka till säger jag bara, om man inte har några mille bakom sig. Men varför snacka när man blir internadlad^^jag trodde att man slutade då :)


Så du kan inte adla mig? Nåja, dina problem.. vem har sagt att jag slutar? För det gör jag inte....

Förresten posta admin att du vill byta namn till LordDö istället....
 

DeletedUser

Guest
Men okej för att säga som det är, jag är inte jätteduktig på att skicka adelståg eftersom jag aldrig orkar sätta mig ner och tajma dem( för det mesta, om jag orkar så blir dom riktigt bra, men sällan som jag orkar lägga tid på det som sagt), min styrka ligger i att är jag betydligt duktigare i att organisera och planer. Särskilt att se vilka byar som är strategiskt viktiga att ta. Alltså mera toretisk än praktiskt lagd!

Du är inte så duktigt på det ne, men att du inte "orkar" är ännu en dålig ursäkt :p 20 sec mellan varje adel, hjäääälp!
 

DeletedUser

Guest
Du är inte så duktigt på det ne, men att du inte "orkar" är ännu en dålig ursäkt :p 20 sec mellan varje adel, hjäääälp!

hmm jag kunde ha mer än 20 sek mellan varje adel och ändå plockade jag byar av er??

Börjar du inte tröttna på att hela tiden vara så duktig? blir ju lite rädd när jag ser hur jävla "bra" du är...
 

DeletedUser

Guest
Mmm... Hjääälp! Ni klarar ju inte 20 sec mellan adlarna. Det ser man ju på statsen.

;).

Äsch, beror på tur från er sida :rolleyes:
Det va någon som klagade på deffen vi hade vid fronten, vad är då detta?


Försvarare:
By:

Kvantitet: 208 234 0 18 0 25 0 11 0
Förluster: 208 234 0 18 0 25 0 11 0



Byte: 72.890 72.890 72.890 218670/218670
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 4 till nivå 0
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Samlingsplats har blivit skadad och nedgraderad från nivå1 till nivå0

Men upp med hakan DO, ni gör framsteg:).
 

DeletedUser

Guest
Du skickade inte 2 sec mellanrum när det va på mig;) då va det lite mer utspritt, ett minimum på 15 sec :]
 

DeletedUser

Guest
förresten så fick jag senast igår ett tåg skickat på mig, med 30 sekunders mellanrum, kanske smartast att du kollar upp dina egna medlemmar innan du börjar hacka på motståndarna :rolleyes:

Dom anser väl att du inte är bra nog för att ducka dom, medans ni chansar hej vilt :rolleyes:
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Så du kan inte adla mig? Nåja, dina problem.. vem har sagt att jag slutar? För det gör jag inte....

Förresten posta admin att du vill byta namn till LordDö istället....


Inte den byn, men det finns andra :p

Du är inte så duktigt på det ne, men att du inte "orkar" är ännu en dålig ursäkt :p 20 sec mellan varje adel, hjäääälp!

20 sec?senaste jag kollade så skickade jag ett adelståg med 2 sec mellanrum *stolt*^^ förresten så fick jag senast igår ett tåg skickat på mig, med 30 sekunders mellanrum, kanske smartast att du kollar upp dina egna medlemmar innan du börjar hacka på motståndarna :rolleyes:

Äsch, beror på tur från er sida :rolleyes:
Det va någon som klagade på deffen vi hade vid fronten, vad är då detta?


Är tur din ursäkt nu då,: men i alla fall så kanske det är smart att deffa sina byar med mer än yxmän mitt i DO-land...

Försvarare: ****
By: ****

Kvantitet: 0 0 1450 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 0 1450 0 0 0 0 0 0


Byte: 2.247 2.181 4.156 8584/144090
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 10 till nivå 0



Så nu vet vi det, båda sidor klantar sig :)
 

DeletedUser

Guest
Äsch, beror på tur från er sida :rolleyes:
Det va någon som klagade på deffen vi hade vid fronten, vad är då detta?


Försvarare:
By:

Kvantitet: 208 234 0 18 0 25 0 11 0
Förluster: 208 234 0 18 0 25 0 11 0



Byte: 72.890 72.890 72.890 218670/218670
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 4 till nivå 0
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Samlingsplats har blivit skadad och nedgraderad från nivå1 till nivå0

Men upp med hakan DO, ni gör framsteg:).

Antagligen någon TKOTR:are som har varit och rensat med några deff-byar!!!
 

DeletedUser

Guest
Bra kämpat båda sidorna , tyvärr verkar det som boylolipop är bitter för att DO börjar vända på kriget
 

DeletedUser

Guest
Bitter och bitter, snarare mycket snack och lite verkstad från alla här. lol

mmm fast TKOTRT gillar ju det där med att snacka sig till fördelar ;)

Men vågar man sig på en gissning om när detta kriget är över eller? kan nog faktiskt säga att om TKOTRT fick chansen så kommer än en gång fråga DO om iap, jupp de har gjort det förr o fick då typ svaret: HAHA!
 

DeletedUser

Guest
mmm fast TKOTRT gillar ju det där med att snacka sig till fördelar ;)

Men vågar man sig på en gissning om när detta kriget är över eller? kan nog faktiskt säga att om TKOTRT fick chansen så kommer än en gång fråga DO om iap, jupp de har gjort det förr o fick då typ svaret: HAHA!

Oja många ggr och de gör de fortfarande;)
 

DeletedUser

Guest
Ja det är väldigt kul in the dreamland :D

väntar fortfarande på din offensiv;) pallar inte skriva mer här nu, vi snackar ju bara skit ändå. Kanske är du den mest skillade spelare i TKOTR jag mött, men det säger ju inte så mycket, annars ser ju läget dystert ut för er om spelarna som jag mött än så länge är samma TKOTR rakt igenom även om det trots allt är ungefär lika läge på båda sidorna, fattar inte att du får mig till 5 pers:p men i alla fall och 100 inc är väl inte så farligt, är väl enkelt att se var adels och rens kommer du som visste så mycket om tw^^

Och vart har jag skrivit att jag kan mycket om TW? En sak jag kan säga är att jag kan mer än dig iaf, men det säger verkligen ingenting :)
Min offensiv?
Kan inte vara allt för aktiv nu tyvärr, och tro mig det ska du vara glad för.
Det va inte direkt bara du som anföll mig när du tog byar av mig, många av dina stamfränder gick på samma byar och hade säkerligen 1000 incs, inte 100.
Att du då lyckades ta hela 2 byar är ju ganska mesigt :rolleyes:
Jag tycker faktiskt att det e lätt att se var adels och rens kommer, det märkte du väl när dina trupper dog sist du försökte ta byar?
Orkar inte ödsla mer tid på dig nu, men om du vill ha min offensiv mot dig, så ska du få det, i sinom tid :D
 
Topp