TKOTRT vs. DO

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
DO ÄGER!!!!!



Side 1:
Tribes: DO-RIM Yaks
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 142
Sida 2: 57
Skillnad: 85

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,440,669
Sida 2: 577,496
Skillnad: 863,173

image.php
 

DeletedUser

Guest
DO ÄGER!!!!!



Side 1:
Tribes: DO-RIM Yaks
Players:

Side 2:
Tribes: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 142
Sida 2: 57
Skillnad: 85

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,440,669
Sida 2: 577,496
Skillnad: 863,173

image.php



Måste du lägga in Yaks för att DO ska verka bättre? Fyy brobeck!! :p:D
 

DeletedUser

Guest
en viss do spelare har överträffat sig själv i dålighet, nämner inga namn men herre min gud, en tredjedels offby "rens" med 40%moral och 2 timmar före adlarna? och fejks i form av LK? och som grädde på moset 15 adlar med 500-100yxor och helt random skickade spelaren assist till mig också, vilka innehöll murbräckor .. :)
 

DeletedUser

Guest
Men inte riktigt i klass med eliten från traktor:)


Rens 1

Anfallare: ****
By: *****

Kvantitet: 5000 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 5000 0 0 0 0 0 0 0 0

Rens 2


Anfallare: ***
By:

Kvantitet: 0 10000 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 0 10000 0 0 0 0 0 0 0

och adel


Anfallare: ***
By:

Kvantitet: 0 0 0 0 1281 0 0 0 1
Förluster: 0 0 0 0 1281 0 0 0 1
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Snälla låt mig slippa radera poster som innehåller personangrepp på personerna bakom kontona. Detta då jag mot vad alla tror inte vill hålla på att radera, låsa och varna utan helst se ett forum som behöver så lite övervakning som möjligt.
 

DeletedUser

Guest
Tre dagar försten men det är ju tanken som räknas.

Hur går det för er här då tkotrt och DO?
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
en viss do spelare har överträffat sig själv i dålighet, nämner inga namn men herre min gud, en tredjedels offby "rens" med 40%moral och 2 timmar före adlarna? och fejks i form av LK? och som grädde på moset 15 adlar med 500-100yxor och helt random skickade spelaren assist till mig också, vilka innehöll murbräckor .. :)



Hehe sitter här och skrattar :D, tror du jag körde seriöst och försökte tajma adels och rens, hoppades sprida lite förvirring genom mur som ass bl.a och med lite flyt kanske ta en by om jag har tur. Du tror verkligen att jag skickar 1/3 offby och hoppas på att adla dig. Leker lite helt enkelt :p varför ta byar av en spelare med 30 k bättre med spelare över en mille där det gör skillnad;)
Och ni som ännu inte har fattat, jag var den urkassa DO spelaren som inte kan ett skvatt om tajming och rens...^^
 

DeletedUser

Guest
Boylolipop suger. Han är ju uppdeffad av per berg, annars hade han varit borta för längesen :).
 

DeletedUser

Guest
Hehe sitter här och skrattar :D, tror du jag körde seriöst och försökte tajma adels och rens, hoppades sprida lite förvirring genom mur som ass bl.a och med lite flyt kanske ta en by om jag har tur. Du tror verkligen att jag skickar 1/3 offby och hoppas på att adla dig. Leker lite helt enkelt :p varför ta byar av en spelare med 30 k bättre med spelare över en mille där det gör skillnad;)
Och ni som ännu inte har fattat, jag var den urkassa DO spelaren som inte kan ett skvatt om tajming och rens...^^

så du drar iväg 15 adlar och hoppas på tur? säger en hel del om ditt sätt att spela du :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hahahah riktigt kul å se tkotrt försöka få någon att se dålig pga hur dem skickar adels:D
har själv sett skittåg från minst 10-15 spelare i tkotrt som gjort exakt samma sak, fast med omtanke bakom:)
 

DeletedUser

Guest
Stackars en del lirare i DO, de har fan legat i krig i evigheter..först i MR mot UT o diverse sedan när MR föll har de krigat vidare mot TKOTRT i DO.

All heder till er som har orken till att kötta vidare där vi andra föll...
 
Topp