TKOTRT förklarar krig mot MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men dom fixar vi med, Våra gammla spelare. Men dom som inte har något med det att göra låter vi vara, Då vi i MR och SVIT har heder, Även om vi har den sämsta delen av världen mot oss(TKOTRT och alla era lilla små kompisar)

heder??? jag har då aldrig gjort något "ohederligt" och har då aldrig varit med om att ledningen i TKOTRT gjort något ohederligt, men det kanske bara är jag som är glömsk eller? Däremot så har MR gjort det genom att merga med --ST-- men nu har det blivit så uttjatat så ingen vill höra om det mer(inklusive mig)
och vadå sämsta??? så du menar att hela --ST-- var totala sopor eller?
om inte jag missminner mig så höll --ST-- på att förlora mot oss innan ni tog in dom. hur kan vi som är så kassa ta dom?
 

DeletedUser

Guest
Du har tagit 2 förlorat 6 till TKOTRT, glad för det?^^

6 byar som jag drog tbx mina trupper från så att ni skulle ta dom :)Orka inte bygga och skicka ass till dom hela tiden. Sen när dom är ca 100h bort. Så jag är fullt medveten om detta. Men jag är på G att ta mer från er..Men jag kan ju inte ta alla nu, Vad ska jag annars göra sen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
heder??? jag har då aldrig gjort något "ohederligt" och har då aldrig varit med om att ledningen i TKOTRT gjort något ohederligt, men det kanske bara är jag som är glömsk eller? Däremot så har MR gjort det genom att merga med --ST-- men nu har det blivit så uttjatat så ingen vill höra om det mer(inklusive mig)
och vadå sämsta??? så du menar att hela --ST-- var totala sopor eller?
om inte jag missminner mig så höll --ST-- på att förlora mot oss innan ni tog in dom. hur kan vi som är så kassa ta dom?

Ni anklagar oss för att ta in ST. Sen tar ni själva in spelare från ST som befann sig i MR, Bra gjort:p om det vi nu gjorde var så dåigt så adla dom nu.Eller ni kanske är rädd att förlora yxor för att dom behövs till mäktiga MR:p

Sen så var ST bättre, Men ni är ju en så stor familj, Plus så hade dom 20 emot sig:p hedra ST
 

DeletedUser

Guest
Du har tagit 2 förlorat 6 till TKOTRT, glad för det?^^

dem 2 han har tagit var från mig som var så långt bort från dem andra att jag inte hade råd att försvara dem(allt för mycket) och ändå så tappade han nog 3-4 adelsmänn på dem+ att spoch rensade dem åt honom.
 

DeletedUser

Guest
dem 2 han har tagit var från mig som var så långt bort från dem andra att jag inte hade råd att försvara dem(allt för mycket) och ändå så tappade han nog 3-4 adelsmänn på dem+ att spoch rensade dem åt honom.

Vad sa jag i ditt medelande. Jag hade yxbrist och adelsbrist. Men ändå fick jag dom :p hade nog 2-3 fulla offbyar, Men nu har jag mer
 

DeletedUser

Guest
Ni anklagar oss för att ta in ST. Sen tar ni själva in spelare från ST som befann sig i MR, Bra gjort:p om det vi nu gjorde var så dåigt så adla dom nu.Eller ni kanske är rädd att förlora yxor för att dom behövs till mäktiga MR:p

Sen så var ST bättre, Men ni är ju en så stor familj, Plus så hade dom 20 emot sig:p hedra ST

jag är enbart en soldat i TKOTRT (än så länge) och har inget att göra med de besluten men vad jag förstått så var det tal om att de skulle joina oss för länge sedan, men som sagt är det inte mitt bord. och som du kanske minns så slutade erkännde dom sig besegrade och krigade enbart mot TKOTRT i flera veckor/månader, innan mergen.
 

DeletedUser

Guest
jag är enbart en soldat i TKOTRT (än så länge) och har inget att göra med de besluten men vad jag förstått så var det tal om att de skulle joina oss för länge sedan, men som sagt är det inte mitt bord. och som du kanske minns så slutade erkännde dom sig besegrade och krigade enbart mot TKOTRT i flera veckor/månader, innan mergen.

Nice :p ett vettigt medelande :p


Det kan jag förstå. Du hade inget med det och göra. Men ändå? om dom nu var så svaga så kunde ni ju forsatt att plocka deras byar. Blir bara jobbigt med för många medlemmar:S

Sen så erkände sig ST besegrade. Men dom höll länge mot TKOTRT och 20.
 

DeletedUser

Guest
som du såg i mitt meddelande så gjorde jag i princip samma sak som du fast jag lyckades att döda några av dina adlar.

För att en mina byar hade några adels där, andra ännu längre bort. Så jag tänkte att jag bara kör på. För dör dom så kostar dom ju inge mycket.
 

DeletedUser

Guest
Nice :p ett vettigt medelande :p


Det kan jag förstå. Du hade inget med det och göra. Men ändå? om dom nu var så svaga så kunde ni ju forsatt att plocka deras byar. Blir bara jobbigt med för många medlemmar:S

Sen så erkände sig ST besegrade. Men dom höll länge mot TKOTRT och 20.

som sagt har jag inget med diplomatin att göra jag får order och följer dom helt enkelt.

ja jag har inte sagt att --ST-- är dåliga bara att genom att säga att vi är kassa så säger du att --ST-- är kassa med eftersom vi stod pall för dem(jag vet att de blev försvagade av 20 osv) dem stod emot bra under hela kriget, MEN inte tillräckligt.

hehe nu tycker jag vi tjafsat nog och låter någon annan skriva ett tag :p
 

DeletedUser

Guest
Ni anklagar oss för att ta in ST. Sen tar ni själva in spelare från ST som befann sig i MR, Bra gjort:p om det vi nu gjorde var så dåigt så adla dom nu.Eller ni kanske är rädd att förlora yxor för att dom behövs till mäktiga MR:p

Sen så var ST bättre, Men ni är ju en så stor familj, Plus så hade dom 20 emot sig:p hedra ST

De hade inte hela tiden 20 på sig, kriget mellan dessa avslutades och blev till en IAP om jag inte har helt fel. Dessutom var vi vid ett visst tillfälle (när WGA+, TCO, Yaks, -STA- och --ST-- befann sig i kriget samtidigt) lika många stammar.
 

DeletedUser

Guest
som sagt har jag inget med diplomatin att göra jag får order och följer dom helt enkelt.

ja jag har inte sagt att --ST-- är dåliga bara att genom att säga att vi är kassa så säger du att --ST-- är kassa med eftersom vi stod pall för dem(jag vet att de blev försvagade av 20 osv) dem stod emot bra under hela kriget, MEN inte tillräckligt.

hehe nu tycker jag vi tjafsat nog och låter någon annan skriva ett tag :p

hehe. Tycker nog ändå ST var snäppet bättre, Eller i alla fall mer vilja(bland dom jag prata med), Så prata inte med så mycket TKOTRT spelare då.

Sant, Vi tar upp all tid i forumet för dom andra
 

DeletedUser

Guest
Ja det var ett himla tjat om ST-spelare som grupp, men kanske inte en tanke på att den spelare som plockades in togs in som individuellt sedd spelare endast.

Men visst är det lätt att placera folk i grupp och döma dom allihop tillsammans.
Alla är inte lika trångsynta.
 

DeletedUser

Guest
Ja det var ett himla tjat om ST-spelare som grupp, men kanske inte en tanke på att den spelare som plockades in togs in som individuellt sedd spelare endast.

Men visst är det lätt att placera folk i grupp och döma dom allihop tillsammans.
Alla är inte lika trångsynta.

Är inte du också ex ST?
Isf är detta ungefär som fusk trådarna på fragbite.

Fasen vad folk kämpar :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja det var ett himla tjat om ST-spelare som grupp, men kanske inte en tanke på att den spelare som plockades in togs in som individuellt sedd spelare endast.

Men visst är det lätt att placera folk i grupp och döma dom allihop tillsammans.
Alla är inte lika trångsynta.


så sant så sant, jag ber om ursäkt för det :). dessutom vad jag vet så har vi bara plockat in 1 gammal --ST--. och nej asknx hon är bara gammal MR spelare :)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
De hade inte hela tiden 20 på sig, kriget mellan dessa avslutades och blev till en IAP om jag inte har helt fel. Dessutom var vi vid ett visst tillfälle (när WGA+, TCO, Yaks, -STA- och --ST-- befann sig i kriget samtidigt) lika många stammar.

Vi krigade inte, vi rensade bort er skit i söder ;).
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Fanns du i söder :eek:? Måste ha missat dig :/, ber så hemskt mycket om ursäkt isf.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp