TKOTRK slaktar sina egna medlemmar!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
fattar inte vrf det blivit en sån jävla diskussion om det här? självklart att man som ledare ser till att dåliga spelare, även inom stammen, blir noblade, bättre det än att låta deras poäng gå till spillo, eller rentav förloras i krig:confused:

det blir alltid vilt när nån tar fram en saning i forumet en stam fösöker dölnga.

men i detta läga så va det ju så att denna spelare ej hade attaker på sig från nån annan utan stamen bara hoppade på den kan man sänga.
 

DeletedUser

Guest
det blir alltid vilt när nån tar fram en saning i forumet en stam fösöker dölnga.
men i detta läga så va det ju så att denna spelare ej hade attaker på sig från nån annan utan stamen bara hoppade på den kan man sänga.
Och du döljer lite "info" minus, de ur TKOTRT noblade honom då han ville avsluta allianser osv och göra som han ville och det ville inte de ur TKOTRT så de noblade honom helt enkelt...Detta är inte emot reglerna eller något , så jag förstår inte vad du tjafsar om..
 

DeletedUser

Guest
hmm många som gillar att prata i denna tråd.



men men som sagt vad kriget va fel.

och alla stamar som vill borde hoppa på tkortk nu medas dom jhar chansen.
 

DeletedUser

Guest
Så jag fattat det rensade TKOTRT ut lite skit på bästa möjliga sätt: genom att nobla dödvikten! Visar enligt mig bara att dom bryr sig om att det ska finnas kvalite på sina medlemmar.
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd är löjlig.. men är tvungen att skriva..

Jag tror knappast på nått av de som står i tråden.. ledaren för TKOTRK stammarna är en fin ledare som vet vad han gör.. han skulle knappas tillåta detta..
 

DeletedUser

Guest
Denna tråd är löjlig.. men är tvungen att skriva..

Jag tror knappast på nått av de som står i tråden.. ledaren för TKOTRK stammarna är en fin ledare som vet vad han gör.. han skulle knappas tillåta detta..

han har redan tillåtit detta tyvär.

dom spelar fina men när dom får chansen vänder som sig för att få point.
 

DeletedUser

Guest
han har redan tillåtit detta tyvär.
dom spelar fina men när dom får chansen vänder som sig för att få point.
Alltså detta är ju bara patetiskt, nu kommer en till lögn efter en till lögn. Man kan ju undra varför du inte spelar spelet och visar dem på egen hand hur fel TKOTRT har om du nu tycker så,du behöver inte komma och dra ett rejält smutskastnings försök som inte ens fungerar och fortsätta.

Ska sluta läsa och skriva i denna tråd efter detta inlägg då den bara är onödig.
Föreslår att ni andra gör det samma..
Mvh/Flyer
 

DeletedUser

Guest
Alltså detta är ju bara patetiskt, nu kommer en till lögn efter en till lögn. Man kan ju undra varför du inte spelar spelet och visar dem på egen hand hur fel TKOTRT har om du nu tycker så,du behöver inte komma och dra ett rejält smutskastnings försök som inte ens fungerar och fortsätta.

Ska sluta läsa och skriva i denna tråd efter detta inlägg då den bara är onödig.
Föreslår att ni andra gör det samma..
Mvh/Flyer

haha men det är saning.
desutom genom att ej släv spela får ni ej nån chans att gävlas och saba för mig.
alla som tar fram saningen dör ju av tkort så fort nån kan stå för sit ord blir den hotad eller dödad.
så jag är med här men ej spelar hehe.
då kan jag sänga vad jag vill som stämer utan att ni kan straffa mig som ni gör med alla andra som tar fram saningen.
så fort nån gör det så hotar ni den,dödar den eller nåt annat för att få tyst på den.

jag kan sänga vad jag än säner för åt andra spelare som kanse ej går ut här och ta upp saker jag tycker är dåliga utan att nån kan strafa mig för att jag tar upp det hela.
......


ok du måste ej tala i denna tråd.
jag tvingar dig ej ha det bra då nån annan stans för nu sliper vi dig Flyer här hehe.
.......
 

DeletedUser

Guest
sen gillar jag kaotiska forums inlägg och spittring och cheos i allmen het varför döda när man kan krossa ? och varför krossa när man kan förlöjliga

en krossas spelare kan resa sig men en förlöjligad kan alldrig skaffa sig respekt
 

DeletedUser

Guest
Här kommer SANNINGEN om minus. Han ljuger. Han heter inte minus på riktigt!. Egentligen heter han Bertil Fjordarsson. Han är 57 år gammal, ensamstående lokförare och har länge, länge haft ett horn i sidan till TKOTRT. Det började som en hobby. Ja, Bertil tänkte att något måste man väl göra. Så han bestämmde sig för att börja hata. Han hatade frukostflingor och utsmyckade bussar. Han hatade fiskmåsar, Für Elise, torsdagar som infaller på varannan ojämn månad. Han hatade mahogny, tonårskärlek, blindskrift, halta pensionerer och till sist... Han bestämmde sig för att hata TKOTRT.

"Hur, hur, hur ska man hata TKOTRT på bästa sätt?", funderade Bertil. På avstånd eller på Konsums anslagstavla? Nej! Det bästa är där det får mest uppmärksammhet. Varför göra något om ingen annan vet att man har gjort ? Så han samlade fakta, kontrollerade källor och intervjuade sin morbrors tama leguan. Sedan lade han ut dessa oöverkommliga, oöverträffliga, ovedersägeliga och otroliga fakta på forumet och nu ler han där i mjugg. Nu, när han ser hur hela TKOTRT rasar under tyngden av hans rättvisa hat, nu ler han.
 

DeletedUser

Guest
Här kommer SANNINGEN om minus. Han ljuger. Han heter inte minus på riktigt!. Egentligen heter han Bertil Fjordarsson. Han är 57 år gammal, ensamstående lokförare och har länge, länge haft ett horn i sidan till TKOTRT. Det började som en hobby. Ja, Bertil tänkte att något måste man väl göra. Så han bestämmde sig för att börja hata. Han hatade frukostflingor och utsmyckade bussar. Han hatade fiskmåsar, Für Elise, torsdagar som infaller på varannan ojämn månad. Han hatade mahogny, tonårskärlek, blindskrift, halta pensionerer och till sist... Han bestämmde sig för att hata TKOTRT.

"

Så du menar att ni är fiskmåsar, frukostflingor och haltade pensionärer ?
 

DeletedUser

Guest
Här kommer SANNINGEN om minus. Han ljuger. Han heter inte minus på riktigt!. Egentligen heter han Bertil Fjordarsson. Han är 57 år gammal, ensamstående lokförare och har länge, länge haft ett horn i sidan till TKOTRT. Det började som en hobby. Ja, Bertil tänkte att något måste man väl göra. Så han bestämmde sig för att börja hata. Han hatade frukostflingor och utsmyckade bussar. Han hatade fiskmåsar, Für Elise, torsdagar som infaller på varannan ojämn månad. Han hatade mahogny, tonårskärlek, blindskrift, halta pensionerer och till sist... Han bestämmde sig för att hata TKOTRT.

"Hur, hur, hur ska man hata TKOTRT på bästa sätt?", funderade Bertil. På avstånd eller på Konsums anslagstavla? Nej! Det bästa är där det får mest uppmärksammhet. Varför göra något om ingen annan vet att man har gjort ? Så han samlade fakta, kontrollerade källor och intervjuade sin morbrors tama leguan. Sedan lade han ut dessa oöverkommliga, oöverträffliga, ovedersägeliga och otroliga fakta på forumet och nu ler han där i mjugg. Nu, när han ser hur hela TKOTRT rasar under tyngden av hans rättvisa hat, nu ler han.



Hahaha så himla rätt
 

DeletedUser

Guest
Här kommer SANNINGEN om minus. Han ljuger. Han heter inte minus på riktigt!. Egentligen heter han Bertil Fjordarsson. Han är 57 år gammal, ensamstående lokförare och har länge, länge haft ett horn i sidan till TKOTRT. Det började som en hobby. Ja, Bertil tänkte att något måste man väl göra. Så han bestämmde sig för att börja hata. Han hatade frukostflingor och utsmyckade bussar. Han hatade fiskmåsar, Für Elise, torsdagar som infaller på varannan ojämn månad. Han hatade mahogny, tonårskärlek, blindskrift, halta pensionerer och till sist... Han bestämmde sig för att hata TKOTRT.

"Hur, hur, hur ska man hata TKOTRT på bästa sätt?", funderade Bertil. På avstånd eller på Konsums anslagstavla? Nej! Det bästa är där det får mest uppmärksammhet. Varför göra något om ingen annan vet att man har gjort ? Så han samlade fakta, kontrollerade källor och intervjuade sin morbrors tama leguan. Sedan lade han ut dessa oöverkommliga, oöverträffliga, ovedersägeliga och otroliga fakta på forumet och nu ler han där i mjugg. Nu, när han ser hur hela TKOTRT rasar under tyngden av hans rättvisa hat, nu ler han.





tro vad du vill jag sänger inget.
.......

Bertil
Moderator
......

ni får ej reda på vad jag är från mig jag kan va vem som hälst jag kanse är den du anger eller nån annan.
men du kan lika gärna gå på det dä som nåt annat.
om du nu tror jag är bertil så vist spela roll haha.
jag kan lika gärna va han som jag inte är är han elelr vad jag nu är.
 

DeletedUser

Guest
är ganska vanligt att stammar likvaderar jobbiga stam medlämar händer mer eller mindre i alla stammar ; ) men dom flästa stammar som är något har alltid en bra anledning till det ; )

ps: en perfeckt stam kommer ingen stans för kan värken växsa backåt eller fram.
i en bra stam rör sig alla i alla fall både backot och s fram bli större med tiden och koromperat i tiden och smuts kastat av av dom som är avis på dom alltid och ibland

ps ps: i den perfekcta stammen är det bara en spelare som äger alla byar på spelet ; )
 

DeletedUser

Guest
jösses!!!!

Brukar inte posta överhuvudtaget men allvarligt, hur orkar ni???(ingen nämnd ingen glömd)....

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är sommar!!!!

Smutskastning är människan värsta dygd men de straffar sig oftast i längden......hur då???....man mår inte bra.....att på detta vis försöka svärta ner några små ibland huvudlösa gubbar ibland fullrustade e ........ja vad jösses e de.....datakrasch???

Att sen tro att de skulle ge nån mer effekt än att dessa små gubbar som springer omkring lämnar e ännu nåt jag inte hittar ord för...:confused:

Jag är en stolt medlem i TKOTRT och mina gubbar har kul i grafiken dom, sen har dom förövrigt blivit stendöva av alla mursmällar dom ställer till.......hör inte nåt av vad som sägs...........hoppas nu bara att dom blir blinda snart me så dom inte kan läsa heller......:rolleyes:

Ja som jag sa, jösses!! Men visst håller med, är ett utmärkt sätt att få uppmärksamhet på i brist på annat.

För TKOTRT räkning säger jag bara, så länge nån pratar om en så är man intressant, det är när snacket slutar som man bli nobody....;)


//gumsetramsan
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp