TKOTRK slaktar sina egna medlemmar!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
haha vi kanske inte borde rensa goth :rolleyes: då försvinner ju alla dessa barn som förgyller forumet:D
 

DeletedUser

Guest
philip vet varför vi noblar han, att han inte klarar spela med spelets regler är inte vårat fel. ska man vara med i leken får man leken tåla.

finns en nackdel med det här spelet och det är alla små barn som inte tål att det är ett krigspel. verkligheten finns utanför fönstret gå ut o spela fotboll om du inte klarar spela...

han är nog ej sur eller läsen.
har hört att han gav upp ca 2,5 mil point på en annan värd så gåt som helt frivilit.
så jag tror ej han bryr sig om den förlusten han fåt efter som han antaligen tycker det är ganska så småt.

har hört att han kan ta förluster ganska så bra han kan bli påhopad retad dödad stort sät allt men endo så ger han ej upp sidor det tycker jag är stort av han.
 

DeletedUser

Guest
foskade lite till då fick jag fram att hans besta rank på continent ska ha varit nr 1.

otrolingt kan man sänga.

klart inget jag vet med säkerhet funderar på att kanse fråga tribal wars supporten om det dom kanse vet.

Jag kan säga dig att det bara är skitsnack. Han har aldrig varit så bra.
163, ja, men inte bättre än så.

Hans spelstil är inte så bra heller så...
Blandar off och deff trupper i samma by...
 

DeletedUser

Guest
Minus varför försvarar du philip så mkt?

Han borde väl göra det själv? :S
 

DeletedUser

Guest
men men detta krig är så fel allså hoppa på sina melemar sedan ställa till det för en iap.
och andra.

Vem har vi hoppat på?

Skulle GOTH vara vår IAP eller vadå? :S

Vi har inte haft någon diplomatisk relation med GOTH på... Ja länge.
 

DeletedUser

Guest
jag hade nestan gett upp denna tråd för jag trode att ni slutat bry er men nu ser jag mycket väl att ni har intrese av denna fortfarande.

jag hade nestan trötnat på denna haha.
...l...

suck att bara hoppa på en midre spelare som va philip1300 i ens egen stam det är likson ju ej bra och sedan ger han bort 2 byar då hoppar ni på den spelaren istälet.
sedan kom sparti och sa som det va då hoppa ni på homnom bara för att han kunde stå för sina ord.
och englit vad jag hört tar ni nu hans gammla stam goth antaligen bara för att han va ledare där.
....
 

DeletedUser

Guest
jag hade nestan gett upp denna tråd för jag trode att ni slutat bry er men nu ser jag mycket väl att ni har intrese av denna fortfarande.

jag hade nestan trötnat på denna haha.
...l...

suck att bara hoppa på en midre spelare som va philip1300 i ens egen stam det är likson ju ej bra och sedan ger han bort 2 byar då hoppar ni på den spelaren istälet.
sedan kom sparti och sa som det va då hoppa ni på homnom bara för att han kunde stå för sina ord.
och englit vad jag hört tar ni nu hans gammla stam goth antaligen bara för att han va ledare där.
....

Då får de göra det. Sluta tjata om en massa skit som inte spelar någon roll. De får sköta sin stam hur de vill utan att du ska komma och säga att de gör fel. Du verkar inte ha fakta eller ense haft ett samtal med spati eller philip.. Verkar som du bara skriver för att verka viktig och duktig.

Själv tycker jag att du är patetisk och sorglig som lägger ner så mycket tid på nått som inte angår dig det minsta. TKORT gör vad de vill med sin stam.
Sluta lägga dig i som en och annan kärring :S
 

DeletedUser

Guest
Då får de göra det. Sluta tjata om en massa skit som inte spelar någon roll. De får sköta sin stam hur de vill utan att du ska komma och säga att de gör fel. Du verkar inte ha fakta eller ense haft ett samtal med spati eller philip.. Verkar som du bara skriver för att verka viktig och duktig.

Själv tycker jag att du är patetisk och sorglig som lägger ner så mycket tid på nått som inte angår dig det minsta. TKORT gör vad de vill med sin stam.
Sluta lägga dig i som en och annan kärring :S

hehe frågan är nog hur mycket jag ingänkligen vet.
jag vet mycket och vet att det tk gorde var fel.
 

DeletedUser

Guest
philip värkar inte bry sig om dig speciellt mkt värkard et som om man pratar med dig på v4

jag frågade hur minus hadde det

inte vet jag han bjöd in mig i stamen sedan drog han.

sedan har jag ej sät han.
vet ej var han hålelr hus nu mera.
kanse på nyt konto.


sa att du var välldigt aktiv på forumet


ok.
hmmm forum har kanse varit där 1 gång samanlagt så jag vet ju inget om homnom där.
men men spela roll som om jag aldrig blivit skriven om i forum förut.




så om du som du påstår inte är philip så kan du ju sluta försvara honom när han värkar skita i dig
 

DeletedUser

Guest
verkar som att du bryr dig mycket om liten strunsak, anser du att alla ska köra simcity stil och sluta nobla folk eller?

beter man sig illa så kan man räkna med att bli noblad och det blev han, helt som det ska.
 

DeletedUser

Guest
suck skulle mel komma fram för eller senare jag sa åt homnom att låsas som han ej kände mig på tribal wars värden.

jag vet att philip1300 är bra.
han är mycket bätre än vad ni tror för ni kan ju fråga er själva hur många av er har försökt bli vän med homnom?
hur många av er har struntat i hans små olikheter och bara varit bra mot han?
hur många mjel har ni skickat till han ingänkligen?

ni sänger att han är så dålig, han ska va dum och usel men hur mycket har ni själva pratat med homnom kan man undra?
ni värkar ju käna homnom mycket bra så jag antar att ni sänt se så dä 1000 mejl till han.

eller?

jag mistänker att ni bara pratar utan att ingänkligen veta vad han är för person.
jag vet att han är en smart och snäll grab.
han är bland dom mest kuniga spelarna på tribal wars.
han kan räkna ut attaker utan nån kakulator till hjälp.
han har spelat i flera år har jag fåt reda på.
jag har fåt reda på att många av dom som börjar prata med homnom har börjat
gila homnom.
det finns personer han bätet så mycket för så deras liv har ändrat sig.


så om ni tycker han är usel dum eller vad skoton det är så har ni fel och jag tycker det är så fel att ni ska va på homnom för sina olikheter han är så mycket bätre än vad många av er är och mycket äligare.

så om ni ska gävlas med nån kan ni gott göra det med nån som ochså är gävlig.


philip värkar inte bry sig om dig speciellt mkt värkard et som om man pratar med dig på v4

jag frågade hur minus hadde det

inte vet jag han bjöd in mig i stamen sedan drog han.

sedan har jag ej sät han.
vet ej var han hålelr hus nu mera.
kanse på nyt konto.


sa att du var välldigt aktiv på forumet


ok.
hmmm forum har kanse varit där 1 gång samanlagt så jag vet ju inget om homnom där.
men men spela roll som om jag aldrig blivit skriven om i forum förut.




så om du som du påstår inte är philip så kan du ju sluta försvara honom när han värkar skita i dig
 

DeletedUser

Guest
Men ge dig nu va?

Han dör ju inte av att vi nobla honom här, eller?
Han har bettet sig som ett svin i stammen och då spelar det f-n ingen roll hur snäll ma är.
ber man en stamledare kicka spelare så att dem kan bli noblade av honom, säger till honom att avsluta allianser så han kan växa?

Låter inte en erfaren spelarei mina öron iaf...

Vet inte vad du tycker om detta beteende men han ska inte vara kvar i stammen, och vi kickar inte bara spelare, då ska dem adlas.

Men du som tycker han är så snäll å trevlig kanske borde träffa honom i verkliga livet så kan ni bli dödpolare vem vet.

Ha ett trevligt liv! //eppelcp
 

DeletedUser

Guest
Men ge dig nu va?

Han dör ju inte av att vi nobla honom här, eller?
Han har bettet sig som ett svin i stammen och då spelar det f-n ingen roll hur snäll ma är.
ber man en stamledare kicka spelare så att dem kan bli noblade av honom, säger till honom att avsluta allianser så han kan växa?

Låter inte en erfaren spelarei mina öron iaf...

Vet inte vad du tycker om detta beteende men han ska inte vara kvar i stammen, och vi kickar inte bara spelare, då ska dem adlas.

Men du som tycker han är så snäll å trevlig kanske borde träffa honom i verkliga livet så kan ni bli dödpolare vem vet.

Ha ett trevligt liv! //eppelcp




så han har allså bett er att kicka melemar var det inte så att han hotade med att hoppa av och gå sin egen väg om det ej vart bätre i stamen?
 

DeletedUser

Guest
han ville att vi skulle ta bort allierade så att han kunde adla fler och om vi inte gjorde det skulle han plocka våra medlemmar istället
 

DeletedUser

Guest
han ville att vi skulle ta bort allierade så att han kunde adla fler och om vi inte gjorde det skulle han plocka våra medlemmar istället

jag har ju fåt reda på en del.

värkar som han ej ville ha en map med 95 procent blåt och gran map med 100 procent blåt.
han bad ledaren fösöka få bort nån alians så man kunde växa det är helt förstålingt.
men det dä att han skulle adla stam melemar under tiden när han är med i stamen var har ni fåt det ifrån?
jag har sät mejlet och där finns inget om att han tänker aldla dom som är med i samma stam.
han snackade om att han borde gå tillbaka till vph och bli diplomat där ingen och köra med den mapen.

visa saker ser jag stämer medas andra stämer ju inte.
 

DeletedUser

Guest
minus. Vore du min bror skulle jag ändå adla dig. Så dryg tw-spelare är du.
 

DeletedUser

Guest
fattar inte vrf det blivit en sån jävla diskussion om det här? självklart att man som ledare ser till att dåliga spelare, även inom stammen, blir noblade, bättre det än att låta deras poäng gå till spillo, eller rentav förloras i krig:confused:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp