TKOTRK slaktar sina egna medlemmar!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
det är rätt, adla dem små, all makt till dem stora xD
 

DeletedUser

Guest
Hej

Vill bara ge en eloge till minus :):):)som vågat framträda här med mer fakta kring TKOTRT

Till alla i TKOTRT som inte vågar säga och lägga fram fakta här, för att Ni är rädda för repisalier.

Ni kan maila mig om Ni vill så kan jag framföra Era åsikter och fakta utan att Ni själva behöver bli utsatta. Ni blir helt anonyma!

Till Minus Modigt gjort, maila mig vid problem Mvh Ann
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skämtar du?
Minus är inte modig, han har falskt namn här så vi inte ska adla honom :)
 

DeletedUser

Guest
Det är säkert philip1300 :p
De skriver iaf jäkligt lika varandra :)
 

DeletedUser

Guest
och det va även ledaren som startade ett stam kaos.

vadå det råder inget kaos!



Hej

Vill bara ge en eloge till minus som vågat framträda här med mer fakta kring TKOTRT

Till alla i TKOTRT som inte vågar säga och lägga fram fakta här, för att Ni är rädda för repisalier.

Ni kan maila mig om Ni vill så kan jag framföra Era åsikter och fakta utan att Ni själva behöver bli utsatta. Ni blir helt anonyma!

Till Minus Modigt gjort, maila mig vid problem Mvh Ann


ser inte det modiga i att smutskasta en stam men det är väll jag som är trög

englingt vad jag hört så var en av philip1300 bästa väner stam ledaren från tk6 som startade det hela som han la sin tillit till.

det är skit samma villka man är vänner till om man förråder stammen


det va den ledaren som saktade med homnom från en annan stam och som fick homnom med senare i tk.

ja och?
 

DeletedUser

Guest
och om du nu är så modig så kan du säga villket andra konto du har eller om du just har raderat det gammla och startat detta så kan du säga vad du hette

för du "vet" (tror dig veta) inte så här mkt om tribalwars om du har startat för några dagar till som det står
 

DeletedUser

Guest
hur som hälst bara denna tråd är ju bevis på att nåt är galet i tkort
 

DeletedUser

Guest
den bevisat att nått är fel på dig imho.
berätta bara ditt riktiga namn mr.modig?
 

DeletedUser

Guest
Skärp dig, vi adlar inte våra egna och dina lögner går inte hem, tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Skärp dig, vi adlar inte våra egna och dina lögner går inte hem, tyvärr.

undra hur mycket du vet med tanke på att du låg 8 stamar under philip1300 när det hände.

och om det nu stämer då kan man fråga sig varför ej ledarna i tk 1 är mer aktiva i denna tråd då.
det är ju typ nästan bara såna som ej haft inblading i det hela som du som talar såna som ej vet.
englit min vän är det så i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
undra hur mycket du vet med tanke på att du låg 8 stamar under philip1300 när det hände.

och om det nu stämer då kan man fråga sig varför ej ledarna i tk 1 är mer aktiva i denna tråd då.
det är ju typ nästan bara såna som ej haft inblading i det hela som du som talar såna som ej vet.
englit min vän är det så i alla fall.

Din "vän" verkar vara sorgligt felinformerad ;)

Alla våra stammar är jämnlika i åsikter. Därför delar alla stammar samma hemligheter och forum. På så sätt så vet varenda en i våra stammar de största detaljerna kring philip1300.

En av orsakerna till att våra ledare ej går in och svarar kan vara att denna tråd är helt meningslös och kommer att fortsätta vara så.
 

DeletedUser

Guest
menings lösa trådar får ej 4 315 visingar.

detta är ej en dålig tråd utan det som står i första inläget är saningens ord.

men englit min vän så är nestan ingen av dom som sate igång det hela och va med i attakerna och så och en masa annat dom englingt min vän så skriver dom ej här säsklit mycket.

kan det va så att dom ej vill bli sata mot en väg eller vad det nu heter?

utan ni som ingänkligen bara hört ord det är ni som skriver englit min vän här.
 

DeletedUser

Guest
menings lösa trådar får ej 4 315 visingar.
Seriöst, folk går in i dessa trådar för att kolla hur meningslös trådarna blir för varje sekund. Och dessutom behöver ni som inte gillar TKOTRT skapa tusentals trådar som handlar om samma sak, det är bara onödigt och irriterande.
 

DeletedUser

Guest
undra hur mycket du vet med tanke på att du låg 8 stamar under philip1300 när det hände.
Jag vet iallafall att mina ledare talar sanning vilket räcker för mig.


och om det nu stämer då kan man fråga sig varför ej ledarna i tk 1 är mer aktiva i denna tråd då.
och varför skulle dom? Bara massa skitsnack från er sida.

det är ju typ nästan bara såna som ej haft inblading i det hela som du som talar såna som ej vet.
englit min vän är det så i alla fall.

Som dom flesta föreslagit, spela Simcity eller dylikt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
.....
haha jo ja kan va kul att läsa.
modarna kanse ochså tycker det är kul.
och dom kanse har ej låsit denna tråd för det är en speciel person det handlar om.
han har stora rykten på andra sidor.
och på något sät lyckades han bli kändis här ochså som han va i visa andra tw servar.
och andra sidor.
englit vad jag hört var han den störste moden på impulse.nu en gång i tiden ochså tygligen stanade han där och va en slags kontrolant mod i vad kan det ha varit i över ett halv år.
i alla fall vad jag hört.
vet ej exat har ju ej frågat philip1300 men det kan mycket väl stäma.
men har hört att sama period som han gav upp med den andra tw serven så slutade han ävän som mod på den andre sidan.
det är vad jag hört.
.....

han är en ovanlig och mycket talang full person.
englingt vad jag tycker borde ni va snälla och hjälpa homnom istället för att gävlas.
vem vet hjälper ni han kanse han lär er bra saker om tw eller hjälper er i strider i senare skede.
......


men men hur som hälst jag tycker tkortk är idioter som gör på detta sät.
tar sina egna och håller på.
som om dom kan göra hur som hälst.


......
Brukar normalt inte orka tugga mig igenom alla tråååkiga trådar med små tråååkiga svar på nördsvenska. Men här har vi en tråd med lite känslor, engagemang och smutskastning! Härligt osvensk skulle Fredrik Lindström ha kallat den.

Här ser vi ett par småspelare aktivera halva TW och lyckas få dom i känslomässig gungning dessutom. Även om jag är helt ointresserad av själva sakfrågan så roas jag av dialogen. Så lås inte tråden för hundra gubbar utan fortsätt med spektaklet är min uppmaning!





Inser samtidigt att även moderatorerna måste ha ett utvecklat sinne för humor som inte bommade igen tråden för länge sedan.
 

DeletedUser

Guest
slit sama

skit i om dom dödar nån spelet e så jag slos hela tiden oberoende av ofrets point jag försökte döda en med 10000 p men jag dog men skit samma bli med i vår stam om du håller med det här.......... slås döda vår stam dödar alla spelar ingen roll om points. om nån attackerar nån av oss ställer alla upp till 100 procent. nån attackerar nån i stamen :ready for fighit: ta en av oss ta alla:cool:

PS:suger på stavning anmäl dig till stamen ready for fighit obs om ni vill vara med var bered på bli attackerad alla stamar är fiender med oss tips ha hög point kontakta de3dampbarnen kill dem all!!!!!!!!!!!!!!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
skit i om dom dödar nån spelet e så jag slos hela tiden oberoende av ofrets point jag försökte döda en med 10000 p men jag dog men skit samma bli med i vår stam om du håller med det här.......... slås döda vår stam dödar alla spelar ingen roll om points. om nån attackerar nån av oss ställer alla upp till 100 procent. nån attackerar nån i stamen :ready for fighit: ta en av oss ta alla:cool:

PS:suger på stavning......... anmäl dig till stamen ......(ready for fighit ) obs om ni vill vara med var bered på bli attackerad alla stamar är fiender med oss tips ha hög point kontakta de3dampbarnen kill dem all!!!!!!!!!!!!!!
e det nån som inte tycker så så sig nåt om ni vågar
 

DeletedUser

Guest
philip vet varför vi noblar han, att han inte klarar spela med spelets regler är inte vårat fel. ska man vara med i leken får man leken tåla.

finns en nackdel med det här spelet och det är alla små barn som inte tål att det är ett krigspel. verkligheten finns utanför fönstret gå ut o spela fotboll om du inte klarar spela...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp