Till Milka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Så kriget startade eftersom Wallin styrkte er åsikt att RE suger??? Visste inte att Wallin hade sån makt i Milka, sen har det väl inte med detta kriget att göra eftersom det är Wallins personliga krig mot RE, borde vara ny tråd isf...

Hur du kom till den slutsattsen övergår mitt förstånd, tror du behöver läsa det jag skrev igen.
Dessutom undrar jag hur du kom fram till att tråden är död, vad jag vet fortsätter kriget fortfarande och isf finns det saker rörande kriget att skriva...vilket är topic.
 

DeletedUser

Guest
Kanske missade att du sa alla och inte "Det här är en milka tråd, inte en diskussion om varför någon lämnade RE."

Men jag är lite halvanalfabet och har "lite" svårt med svenskan så jag kanske missförstod dig
Så jag ber om ursäkt

Jag ska vara mer tydlig och explicit i mina uttalanden och använda enkla ord nästa gång så att du förstår, egna slutsattser verkar inte vara din starka sida. Anledningen till att jag skrev "inte en tråd om varför någon lämnade RE" va att det var vad alla inlägg handlade om, wallin va redan klar med sina rapporter då..iaf vad jag märkte. Trodde att folk skulle förstå själva att grundpoängen va att gå tillbaka til topic, men jag ska som sagt förklara varenda tolkning och undermening nästa gång jag skriver något.

Kan tom börja dela upp saker i punkter om det blir lättare att assimiliera innehållet i inläggen då.
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Jag ska vara mer tydlig och explicit i mina uttalanden och använda enkla ord nästa gång så att du förstår, egna slutsattser verkar inte vara din starka sida. Anledningen till att jag skrev "inte en tråd om varför någon lämnade RE" va att det var vad alla inlägg handlade om, wallin va redan klar med sina rapporter då..iaf vad jag märkte. Trodde att folk skulle förstå själva att grundpoängen va att gå tillbaka til topic, men jag ska som sagt förklara varenda tolkning och undermening nästa gång jag skriver något.

Kan tom börja dela upp saker i punkter om det blir lättare att assimiliera innehållet i inläggen då.

Jag kommer fortsätta skriva det som jag anser är topic dvs allt som har med kriget mellan Milka och RE att göra, tycker det är ganska många saker som har med kriget att göra, sen är det upp till en admin att varna mig om han tycker jag går offtopic och du är ingen admin så bryr mig inte riktigt om vad du säger, bara tråkigt att läsa dina inlägg med offtopic offtopic så fort någon i RE försöker skriva något här.
Känns som ni i Milka vill skriva här för att visa hur duktiga ni är men när någon inte håller med blir ni ledsna och skriver offtopic offtopic...
Det finns forumadmins av en anledning, hittills har inte jag fått någon varning för att jag ENLIGT DIG gått offtopic...
Tillbaka till vad topicen nu va, känns som denna tråden är tillräkligt förstörd över diskussionen angående topic och offtopic...
 

DeletedUser

Guest
Känns som ni i Milka vill skriva här för att visa hur duktiga ni är men när någon inte håller med blir ni ledsna och skriver offtopic offtopic...

Seriöst, läser du ens va folk skriver ? Tycker inte något av dom svar man får har att göra med det man faktiskt skrev.
Jag har inte klagat ett dugg på rätt mkt av det RE sagt, sålänge det har med kriget att göra får ni skriva vad ni vill. Å ja, tråden e rätt förstörd, men den förstördes för ungefär 20 sidor sen så spelar ingen större roll.

Grattis till att du kommit fram till att vi ska gå tillbaka till topic, det har jag sagt i 5 inlägg nu innan ni började bråka om jag menade bara RE lr alla. Kan börja ta allt å copy pasta 5 ggr på en gång nästa gång så slipper man skriva så mkt.
 

DeletedUser

Guest
Jag ska vara mer tydlig och explicit i mina uttalanden och använda enkla ord nästa gång så att du förstår, egna slutsattser verkar inte vara din starka sida. Anledningen till att jag skrev "inte en tråd om varför någon lämnade RE" va att det var vad alla inlägg handlade om, wallin va redan klar med sina rapporter då..iaf vad jag märkte. Trodde att folk skulle förstå själva att grundpoängen va att gå tillbaka til topic, men jag ska som sagt förklara varenda tolkning och undermening nästa gång jag skriver något.

Så om jag skriver att du är en av dom dummaste jag har varit med om, kommer du att dra nån helt annan slutssatts och tro att jag menar nån annan eller kommer du dra den slutsattsen att jag menar dig?

Är lite svårt att förstå undermeningar när du säger att R.E medlemmarna ska sluta vara OT. Inte lätt att förstå att du menade alla som skriver i den här tråden då.

Kan tom börja dela upp saker i punkter om det blir lättare att assimiliera innehållet i inläggen då.

Eller så kan du skriva ut vad du menar i stället för att skriva nått helt annat och hoppas att andra ska förstå dig
 

DeletedUser

Guest
Så om jag skriver att du är en av dom dummaste jag har varit med om, kommer du att dra nån helt annan slutssatts och tro att jag menar nån annan eller kommer du dra den slutsattsen att jag menar dig?

Är lite svårt att förstå undermeningar när du säger att R.E medlemmarna ska sluta vara OT. Inte lätt att förstå att du menade alla som skriver i den här tråden då.

Eller så kan du skriva ut vad du menar i stället för att skriva nått helt annat och hoppas att andra ska förstå dig

Jag kommer dra slutsattsen att du menar mig, men å andra sidan är det ömsesidigt, så det e lugnt.

Asså det e rätt kul att ni i RE alltid förutsätter att man menar er så fort man säger något negativt. Jag minns inte exakt vad jag skrev, men jag e rätt säker på att jag aldrig nämnde RE explicit, jag sa att man skulle sluta skriva om bertil..och ingen från milka, inte ens bertil själv, har blivit sura å klagat över det, bara ni i RE tog det som ett personligt angrepp. Känner ni er underlägsna på något sätt å måste försvara er hela tiden?
 
Reaktionspoäng
0
Seriöst, läser du ens va folk skriver ? Tycker inte något av dom svar man får har att göra med det man faktiskt skrev.
Jag har inte klagat ett dugg på rätt mkt av det RE sagt, sålänge det har med kriget att göra får ni skriva vad ni vill. Å ja, tråden e rätt förstörd, men den förstördes för ungefär 20 sidor sen så spelar ingen större roll.

Grattis till att du kommit fram till att vi ska gå tillbaka till topic, det har jag sagt i 5 inlägg nu innan ni började bråka om jag menade bara RE lr alla. Kan börja ta allt å copy pasta 5 ggr på en gång nästa gång så slipper man skriva så mkt.

Kan du gå tillbaka till topic eller du vill inte, för du skriver fortfarande offtopic, nu kommer jag inte skriva något mer angående detta då jag tycker detta var den tråkigaste diskussionen hittills på forumet:mad:
Tänkte bara svara på din fråga innan jag slutat skriva mer om detta.
Ja jag läser va folk skriver men dina inlägg tycker jag är ganska ointressanta och tråkiga (mkt gnäll) så jag kollar bara igenom dem snabbt eftersom jag inte vill slösa onödig tid på tråkiga, gnälliga saker:D
Du behöver inte svara på detta Memetori försök bara gå topic igen eftersom denna diskussionen är lika tråkig som ehh ja du vet vad:eek:
 

DeletedUser

Guest
ahhh lol, ja det e verkligen mitt fel att den här diskussionen startade... Men jag håller med, den har varit sjukt tråkig. Kul att den e avslutad nu iaf.
 

DeletedUser

Guest
tråd stängd

Eftersom tråden inte håller sig till ämnet (off-topic) så stängs nu denna tråd.

M.V.H Per O
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp