Till alla som har snackat skit och hånat mig genom tiderna

DeletedUser

Guest
Tack alla för gratulationerna :) om 2 timmar kommer Elin hem till mig och ska ha henne i 12 dagar <3
 

DeletedUser

Guest
11 dagar på Bahamas är mindre än 12 dagar i källarn, som vi brukar säga :)
 

DeletedUser

Guest
Black I Zoonz

top-50-perfectly-timed-animal-photos06.jpg
 

DeletedUser

Guest
Men snälla, vafan pratar du om? Okej, spännande för dig att du tror att jag "bytt sida"..?

Allvarligt, vad vill du uppnå med dina inlägg?

Jag anses kanske inte som forumets mest muntra person men endå, det är en viss skillnad mellan att reagera på något som man anser är fel och att enbart vara ute efter att vara häftig och svinig.
 

DeletedUser

Guest
Har inte berörts av ditt enligt många ¨skitsnack¨ vilket innebär att jag inte är partisk.
Men blev iaf glad när jag läste om ditt barn, bara att lyfta på hatten och gratulera.

Även om du tydligen
Slängt ut dig ett o annat mot andra spelare. Borde de inte dra slutsatser om dig irl.
Regel nr 1: Blanda inte in tw med irl!

Lycka till irl!
 

DeletedUser

Guest
Ha det så bra, var länge sedan jag gick med i TTT på värd 7 O_O
Vet att du har kämpat hårt om vårdnaden, så grattis

Ha de bra irl

//Master of you
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har aldrig gillat dig som spelare för att vara ärlig, den värsta spelaren jag spelat i samma stam som, det tror jag att du vet att jag tycker. Men en trevlig kille kan du vara ibland, och du verkar sannerligen bry dig om din dotter.

Det räcker för mig att veta att du kommer ta hand om henne mer än att sitta här, så gratulerar jag dig till att du äntligen lyckats! :)
 
Topp