Till alla som har snackat skit och hånat mig genom tiderna

DeletedUser

Guest
Hejsan gott TW folk....

I 4 år har jag spelat TW... Och har alltid sagt vad jag har tänkt och tyckt... Har även blivit j*kligt hatad för detta av många spelare... men det senaste året har jag mer vänner än det är folk som hatar mig.... Likasinnade spelare.... Visst jag har skrytit en hel del... men det har nog alla gjort...

Jag har mina vänner och ni har era.... Men att få höra då och då att man är en psykopat och en bög j*vel.... Är det normalt? Neej, skulle inte tro det... Och sedan till er alla som har klankat ner på mitt irl liv.... Så har ni alla haft fel....

Idag vann jag nämligen ensam vårdnad om mitt äldsta barn.. Som jag har kämpat att ens få vara med i nästan 4 år... Bara för att mamman har varit elak och inte tänkt på barnets bästa.....

Så en fråga till er som har klankat ner på mitt irl liv nu... Hur kan en psykopat och en bög vinna ensam vårdnad om sin dotter? Era lögner om mig går inte hem nå mera....

Jag kämpar för det jag vill ha... och har lyckats... Och om jag nu vore bög.. så är det inge fel med det.. normalt idag ju... Och jaa, jag gillar att ta den i 2an men att få den i 2an måste jag fan testa.. kanske är jätteskönt

Så snälla... har lagt ner TW och skriver detta nu för jag vill ha en ursäkt om alla som har skrivit skit om mig.... Inte för att få uppmärksamhet... Men att för att jag är en person som alla andra.. Min spel filosofi kanske inte är som etran men jag är fortfarande en människa.... och dom som nu hatar mig mest.. Det är ju er jag har rensat en gång i tiden och troligtvis adlat!

Ha en bra helg alla <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
grattis danne till ensam vådnaden:)

jag vet inte vilken sida jag ligger på då jag både har varit din fiende och din vänn. Men jag antar väll vänn då jag aldrig har slängt ut ett ont ord till dig.

hälsa dannegirl också. MvH Blood Angel
 

DeletedUser

Guest
Grattis mannen! :)

Ta och fira detta genom att släppa tw ett tag :) (om du inte redan har gjort det vill säga)
 

DeletedUser

Guest
Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?
 

DeletedUser

Guest
som man säger på ren svenska avon: dra åt helvete. (ursäkta) Det är en OT tråd så snälla... gå och hitta någon annan att störa. jag vet inte om du är en 10 årig liten pojke som försöker spela cool och kaxig eller om du nu har ett så tråkit liv att du måste titta ner på andra och kasta skit på andra folk du inte änns känner. men för guds skull gå och stör någon annan.
 
Senast redigerad av en moderator:

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?

Då Danne varit en spelare som väldigt många spelare varit och hackat på så kan helt och håller förstå när han skriver en tråd som denna enbart för att bevisa att det folk sagt om honom har varit fel och åter fel. Att han skulle vara psykopat osv har ju enbart varit lögner grundade på avundsjuka och andra oförklarliga saker.

Att du sen jämför skolans melodifestival med ensam vårdnad om ett barn är ju lagom udda, men är det din åsikt så.

Som avslutning så vill jag bara svara på din första fråga, jag bryr mig.
 

DeletedUser

Guest
Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?

Jag bryr mig ;)

Ja skapa du en tråd om hur du vann skolans melodifestival, det är fine för mig eftersom om man inte bryr sig så måste man inte läsa då kan man helt enkelt bara strunta i den tråden. Eller? :confused:

Iaf ett stort grattis till dig danne, är glad för din skull och det är bra att du kämpar för sådana här saker och inte ger upp utan fullföljer det tills du lyckas med det du vill! Du får ha det så bra och kommer sakna dig på kartan nu när du inte spelar längre :)
 

DeletedUser

Guest
Hejsan gott TW folk....

I 4 år har jag spelat TW... Och har alltid sagt vad jag har tänkt och tyckt... Har även blivit j*kligt hatad för detta av många spelare... men det senaste året har jag mer vänner än det är folk som hatar mig.... Likasinnade spelare.... Visst jag har skrytit en hel del... men det har nog alla gjort...

Jag har mina vänner och ni har era.... Men att få höra då och då att man är en psykopat och en bög j*vel.... Är det normalt? Neej, skulle inte tro det... Och sedan till er alla som har klankat ner på mitt irl liv.... Så har ni alla haft fel....

Idag vann jag nämligen ensam vårdnad om mitt äldsta barn.. Som jag har kämpat att ens få vara med i nästan 4 år... Bara för att mamman har varit elak och inte tänkt på barnets bästa.....

Så en fråga till er som har klankat ner på mitt irl liv nu... Hur kan en psykopat och en bög vinna ensam vårdnad om sin dotter? Era lögner om mig går inte hem nå mera....

Jag kämpar för det jag vill ha... och har lyckats... Och om jag nu vore bög.. så är det inge fel med det.. normalt idag ju...

Så snälla... har lagt ner TW och skriver detta nu för jag vill ha en ursäkt om alla som har skrivit skit om mig.... Inte för att få uppmärksamhet... Men att för att jag är en person som alla andra.. Min spel filosofi kanske inte är som ni men jag är fortfarande en människa....

Ha en bra helg alla <3


Alltid tyckt du varit schysst inte för jag spelat med dig eller nånting men vid början av v12 så såg jag dig lite i forumet och du verkar som sagt schysst och mogen samt go männsika till skillnad från andra .. Grattis till ensam vårdnad också och Lycka till IRL ;) Synd att vissa är såpass omogna här att de säger bög över internet.... Jäkligt fegt

Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?

Gör du det gärna ;) Fast jag lär iaf inte bry mig ..
 

DeletedUser

Guest
Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?

Det är gay, ialla fall om du sjöng justins biebers låt baby baby (eller vad fan låten heter)
 

DeletedUser

Guest
som man säger på ren svenska avon: dra åt helvete. (ursäkta) Det är en OT tråd så snälla... gå och hitta någon annan att störa. jag vet inte om du är en 10 årig liten pojke som försöker spela cool och kaxig eller om du nu har ett så tråkit liv att du måste titta ner på andra och kasta skit på andra folk du inte änns känner. men för guds skull gå och stör någon annan.

Han stör ju dig inte om du inte går in på denna tråd.

Föresten ett stort grattis till till ensam vårdnad Come on?, Danne!!!
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig hatat dig, även om du vid flertal tillfällen nämnt mig bland "de som hatar dig mest av alla". Den jag är på tribalwars stämmer sällan överens med vem jag är irl och detsamma gäller vad jag tycker och tänker. Jag kan ärligt erkänna att du är en av de sista jag skulle spela tribalwars med. Men irl är du en annan person, precis som jag. Från v10 och framåt har du varit en starkt bidragande faktor till att jag gillat tribalwars så mycket. Det är förbannat kul att ha en rival att kämpa mot. Du har triggat mig till att bli en hyffsad starter och utan dig skulle jag förmodligen slutat spela redan för ett år sedan.

Vad är det jag brukar säga?
"Om du vill bli omtyckt är internet den sista platsen du ska söka dig till."

Att du blivit "hatad" här på tw beror enligt mig på att du har en förmåga att slänga ur dig mindre väl valda ord på ett väldigt impulsivt manér innan du hunnit tänka genom det ordentligt och sedan har svårt för att svälja din stolthet och be om ursäkt. Säg nån som aldrig gjor nåt fel. Med tanke på vad du fått utstå irl under dessa tw-år, inte minst på grund av just denna vårdnadstvist så är det fullt förståeligt att du inte kunnat fokusera på det du skriver och hur du bemöter människor alla gånger. Jag vet bättre än de flesta andra här att du kan vara en riktigt schysst kille med humor som helst aldrig skulle sluta skratta. Och med detta, ditt livs förmodligen tyngsta last, bakom dig tror jag nog att den glada Danneboy vi känner från tidigare kommer att visa sig allt oftare. Stort grattis till vårdnaden. Hon har det bättre hos dig än hos sin mor, det har du alltid vetat. Och nu vet även rättssystemet det.

Och till alla som bara är här för att kasta glåpord; den här tråden är inte till för er. Här har ni en stolt far, lättad från en tyngd de flesta av er inte ens kan drömma om. Era ord biter inte på honom längre. Ni har förlorat.




Var egentligen meningen att det bara skulle bli ett litet "grattis och lycka till", men jag råkade ha mer att säga än jag trodde från början.

//Dani LemonLime
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig hatat dig, även om du vid flertal tillfällen nämnt mig bland "de som hatar dig mest av alla". Den jag är på tribalwars stämmer sällan överens med vem jag är irl och detsamma gäller vad jag tycker och tänker. Jag kan ärligt erkänna att du är en av de sista jag skulle spela tribalwars med. Men irl är du en annan person, precis som jag. Från v10 och framåt har du varit en starkt bidragande faktor till att jag gillat tribalwars så mycket. Det är förbannat kul att ha en rival att kämpa mot. Du har triggat mig till att bli en hyffsad starter och utan dig skulle jag förmodligen slutat spela redan för ett år sedan.

Vad är det jag brukar säga?
"Om du vill bli omtyckt är internet den sista platsen du ska söka dig till."

Att du blivit "hatad" här på tw beror enligt mig på att du har en förmåga att slänga ur dig mindre väl valda ord på ett väldigt impulsivt manér innan du hunnit tänka genom det ordentligt och sedan har svårt för att svälja din stolthet och be om ursäkt. Säg nån som aldrig gjor nåt fel. Med tanke på vad du fått utstå irl under dessa tw-år, inte minst på grund av just denna vårdnadstvist så är det fullt förståeligt att du inte kunnat fokusera på det du skriver och hur du bemöter människor alla gånger. Jag vet bättre än de flesta andra här att du kan vara en riktigt schysst kille med humor som helst aldrig skulle sluta skratta. Och med detta, ditt livs förmodligen tyngsta last, bakom dig tror jag nog att den glada Danneboy vi känner från tidigare kommer att visa sig allt oftare. Stort grattis till vårdnaden. Hon har det bättre hos dig än hos sin mor, det har du alltid vetat. Och nu vet även rättssystemet det.

Och till alla som bara är här för att kasta glåpord; den här tråden är inte till för er. Här har ni en stolt far, lättad från en tyngd de flesta av er inte ens kan drömma om. Era ord biter inte på honom längre. Ni har förlorat.




Var egentligen meningen att det bara skulle bli ett litet "grattis och lycka till", men jag råkade ha mer att säga än jag trodde från början.

//Dani LemonLime

Hej Lemonlime... Jag kan faktiskt svälja min stolthet.. Och måste även säga att att du har en hel del rätt i det du skriver... i alla dessa år har jag faktiskt sagt en hel del på TW... mkt som inte stämmer för er andra.. Men för mig gör det d... Visst en del av vad jag har sagt har inte stämt alls.. Och jag erkänner att jag har haft en del gånger... Men jag är bara en spelare.. En spelare som är väldigt bra på starter... Men min tid på TW är förbi... Tråkigt nog men jag känner en lättnad idag. Jag kan alltid förbli och vara mig själv... Mkt som har varit irl har gått ut på TW... Men det är för att få ut aggresionen på något.. Jag har lyckats med mitt mål hur som helst.. har fått härliga minnen och även förlorat bra vänner på TW... pga irl... Dani jag ber dig här om ursäkt för allt... Men jag är stolt över det oxå... Ja, jag lyckades ju med mitt mål.. Så Dani förlåter du mig? Skriv till mig privat i sånnafall.. skulle vilja prata ut med dig om mkt.. vill be dig verkligen om ursäkt...

Och till er alla andra så ber jag oxå om ursäkt över hur jag har bettet mig... Men en sak ska ni veta... Jag har alltid sagt vad jag har tyckt och tänkt... kommer nog förmodligen fortsätta göra det.. men kommer inte bli lika ofta.. eftersom jag ej spelar längre.. kommer nog ej heller ha så mkt tid... Sedan så går det mkt rykten om mig om att jag spelar på v15.. det stämmer inte.. kan dock säga det som stämmer och det är att jag skapad stammen... har som sagt mkt vänner. och ville skapa ett härligt gäng.. är med i chatten.. kommer med tips osv.. men jag spelar ej själv...

j*klar vad mkt detta blev... men tror jag har sagt det jag ville... lite onykter nu.. är ju barnledig så dricker lite. enda eögen jag e barnledig denna månad.... vill någon snacka så skriv bara... svarar nog ikväll...
 
Topp