Till alla som har snackat skit och hånat mig genom tiderna

DeletedUser

Guest

Danne,
jag kommer ihåg att detta var uppe på tapeten redan under våran tid tillsammans i V4. Jag är uppriktigt glad för din skull och stolt över dig som orkat kämpa så länge.

I övrigt håller jag med Lemonlime i mycket av vad han skrev i ett inlägg som är bland de bästa som skrivits på det här forumet.
 

DeletedUser

Guest
har aldrig känt dig men vet att dom flesta alltid ska hålla på och kränka dig. grattis till barnets vårdnad:)
 

DeletedUser

Guest
Danne,
jag kommer ihåg att detta var uppe på tapeten redan under våran tid tillsammans i V4. Jag är uppriktigt glad för din skull och stolt över dig som orkat kämpa så länge.

I övrigt håller jag med Lemonlime i mycket av vad han skrev i ett inlägg som är bland de bästa som skrivits på det här forumet.

Håller med ovanstående talare ^^ Önskar dig ett bra liv framöver och säger grattis till vårdnaden!
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Har inte haft någonting med dig att göra så jag tror du är en skön människa!

Lycka till med allt och framförallt spendera tid med ditt barn nu!
 

DeletedUser

Guest
Oavsett vad man tycker om dig så är en sak säker - varje värld du spelat på har blivit knasig på ett eller annat sätt med dig dragandes i trådarna!

Du vet säkert inte vem jag är, men det har varit ett nöje att följa dig och dina härliga upptåg på tw.

Lycka till irl & grattis til vårdnaden, måste vara en lättnad. :)

// Emil
 

DeletedUser

Guest
Känner dig inte, har nog inte varit berörd av vad du har gjort och sagt, men det du skrev gladde mig ändå. Jag blir glad när jag läser om någon som har fått det bättre ställt, när du helt enkelt har tagit ett steg längre mot att vinna IRL. ;)
Grattis till vårdnaden :)
 

DeletedUser

Guest
Danne,
jag kommer ihåg att detta var uppe på tapeten redan under våran tid tillsammans i V4. Jag är uppriktigt glad för din skull och stolt över dig som orkat kämpa så länge.

I övrigt håller jag med Lemonlime i mycket av vad han skrev i ett inlägg som är bland de bästa som skrivits på det här forumet.

Man gör allt för sina barn.. man går så långt det krävs.... och det känns härligt att det finns vänner kvar ifrån v4 som fortfarande vet vad jag har gått igenom och vad jag har kämpat för
 

DeletedUser

Guest
Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?

Kan ge mig fan på att du aldrig kommer få något barn.

Grattis come on.
 

DeletedUser

Guest
Attention whore. Vem fan bryr sig om dig och vem som har vårdnad om ditt barn?

Kanske skulle skriva en tråd om att jag kom i 1a i skolans melodifestival idag, för jag är ju ingen bög?!?

asså? har du något imot alla? du hackar ju fan på varenda liten spelare nästan. Instämmer som Sofia tror inte du kommer få några barn.


Lycka till med barnet Come on? :D
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Frågan jag ställer mig är varför du skulle bry dig om att massa kids på nätet eventuellt tycker illa om dig.
 

DeletedUser

Guest
alla bryr sig. visligen olika mycket men att änns säga att man "inte bryr sig" är att bry sig. skulle man inte bry sig så skulle man bara sitta där du felorade all hop och all tro och göra ingenting. inte äta,inte sova, inte svara eller änns titta på folk som försöker få kontakt med dig i RL. ALLA bryr sig. frågan är om du ska ta åt dig eller inte vad folk säger om en.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nämen tjenare Danne, trevligt att du tittade in.
Jag kommer förmodligen fortsätta att ogilla dig starkt. Kan dock be om ursäkt för de slutord jag yttrade iom v13 (jag förutsätter att du vet vad jag menar). Resten kommer jag dock inte ta tillbaka då jag anser att det stämmer.
Pusshej.

asså? har du något imot alla? du hackar ju fan på varenda liten spelare nästan. Instämmer som Sofia tror inte du kommer få några barn.

Vänj dig vid internet, människa.
 

DeletedUser

Guest
Hejsan gott TW folk....

I 4 år har jag spelat TW... Och har alltid sagt vad jag har tänkt och tyckt... Har även blivit j*kligt hatad för detta av många spelare... men det senaste året har jag mer vänner än det är folk som hatar mig.... Likasinnade spelare.... Visst jag har skrytit en hel del... men det har nog alla gjort...

Jag har mina vänner och ni har era.... Men att få höra då och då att man är en psykopat och en bög j*vel.... Är det normalt? Neej, skulle inte tro det... Och sedan till er alla som har klankat ner på mitt irl liv.... Så har ni alla haft fel....

Idag vann jag nämligen ensam vårdnad om mitt äldsta barn.. Som jag har kämpat att ens få vara med i nästan 4 år... Bara för att mamman har varit elak och inte tänkt på barnets bästa.....

Så en fråga till er som har klankat ner på mitt irl liv nu... Hur kan en psykopat och en bög vinna ensam vårdnad om sin dotter? Era lögner om mig går inte hem nå mera....

Jag kämpar för det jag vill ha... och har lyckats... Och om jag nu vore bög.. så är det inge fel med det.. normalt idag ju... Och jaa, jag gillar att ta den i 2an men att få den i 2an måste jag fan testa.. kanske är jätteskönt

Så snälla... har lagt ner TW och skriver detta nu för jag vill ha en ursäkt om alla som har skrivit skit om mig.... Inte för att få uppmärksamhet... Men att för att jag är en person som alla andra.. Min spel filosofi kanske inte är som etran men jag är fortfarande en människa.... och dom som nu hatar mig mest.. Det är ju er jag har rensat en gång i tiden och troligtvis adlat!

Ha en bra helg alla <3

Känner igen mig i första stycket. Ja, detta är väl det som gör att de flesta på Tw slutar.
 

DeletedUser

Guest
alla bryr sig. visligen olika mycket men att änns säga att man "inte bryr sig" är att bry sig. skulle man inte bry sig så skulle man bara sitta där du felorade all hop och all tro och göra ingenting. inte äta,inte sova, inte svara eller änns titta på folk som försöker få kontakt med dig i RL. ALLA bryr sig. frågan är om du ska ta åt dig eller inte vad folk säger om en.

Klockren analys!
 
Topp