The immortals

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Det finns bra många spelare i både -AoP- och KBK som vet bra mycket bättre hur man spelar än du.
Dessutom finns det bra många spelare i både -AoP- och KBK som har gjort bra mycket mer än vad jag gjort hittills.

Med det sagt tycker jag att du kan skippa skitsnacket och sopa efter egen matta först.

Jadå, hämta de spelarna? ja tyvvär har hampus konton tappat rank.. Men inte lätt komma in ett konto där den har väggat trupper.
Menmen allt handlar inte om rank. Pöta testa då? ta ett jävla kö konto så ska du få se många spelare som är bättre än mig.
Upp till ändå bevis? trots all ni som gangbangar oss? Ni som vill få fler stammar mot oss?

Vad är ni rädd för? teh gow? rosafan?
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Jadå, hämta de spelarna? ja tyvvär har hampus konton tappat rank.. Men inte lätt komma in ett konto där den har väggat trupper.
Menmen allt handlar inte om rank. Pöta testa då? ta ett jävla kö konto så ska du få se många spelare som är bättre än mig.
Upp till ändå bevis? trots all ni som gangbangar oss? Ni som vill få fler stammar mot oss?

Vad är ni rädd för? teh gow? rosafan?

Att ni tror att vi är rädda för något/någon bara för att vi just nu sköter vår diplomati bättre än er visar för mig att ni inte har förstått spelet.
 

visitorsz

Member
Reaktionspoäng
0
Det finns bra många spelare i både -AoP- och KBK som vet bra mycket bättre hur man spelar än du.
Dessutom finns det bra många spelare i både -AoP- och KBK som har gjort bra mycket mer än vad jag gjort hittills.

Med det sagt tycker jag att du kan skippa skitsnacket och sopa efter egen matta först.

Snälla merga inte :thinking:
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jadå, hämta de spelarna? ja tyvvär har hampus konton tappat rank.. Men inte lätt komma in ett konto där den har väggat trupper.
Menmen allt handlar inte om rank. Pöta testa då? ta ett jävla kö konto så ska du få se många spelare som är bättre än mig.
Upp till ändå bevis? trots all ni som gangbangar oss? Ni som vill få fler stammar mot oss?

Vad är ni rädd för? teh gow? rosafan?

Jag är då absolut inte bättre än dig karl bertil O.O
vi är rädda för en värld fylld med pokemons så team rocket är här för och fånga in alla i burar O.O Henke och rosafan är ju jättegulliga. Dom kanske man tilloch med vill göra tama och behålla O.O
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Jag är då absolut inte bättre än dig karl bertil O.O
vi är rädda för en värld fylld med pokemons så team rocket är här för och fånga in alla i burar O.O Henke och rosafan är ju jättegulliga. Dom kanske man tilloch med vill göra tama och behålla O.O

käften ingen vill du skriver, karl bertil ska forsätta mobba dig.
slut mad daj.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag är då absolut inte bättre än dig karl bertil O.O
vi är rädda för en värld fylld med pokemons så team rocket är här för och fånga in alla i burar O.O Henke och rosafan är ju jättegulliga. Dom kanske man tilloch med vill göra tama och behålla O.O

Ja är inte omöjlig <3
 
Reaktionspoäng
18
att se mesut va så kaxig på forumet hahaha du är och kommer alltid va en knähund plats, snälla plats vet ju inte om man ska skratta eller gråta sämst e du fan hahaha
 
Reaktionspoäng
0
Bara en oviktig off-topic kommentar som passerar. Bara jag som tycker att det blir lite hetsigt? Jag menar ni diskuterar väldigt många mot en och han ställs mot en vägg och börjar hoppa på andra. Visst det är roligt och man lägger ner mycket tid på TW, men tycker ni inte att det kan ta ifrån någons spelglädje om man håller på och hetsar i forumen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: -AoP-
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 7
Skillnad: 5

chart


Vart en bra helg för grabbarna i -AoP- verkar det som. Kul att följa ifall detta är en ny trend eller om Poke4L drar in en extra växel.
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: -AoP-
Sida 2:
Stammar: Poke4L

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 7
Skillnad: 5

chart


Vart en bra helg för grabbarna i -AoP- verkar det som. Kul att följa ifall detta är en ny trend eller om Poke4L drar in en extra växel.

Äsch vi vet ju alla varför dem tog in dem som låg i Aop. för att dra ut på tiden, så dem skulle hinna få ordning på sin riktiga front, på sina riktiga medlemmars front, för poke bryr sig inte ett skit om deras nya rekryteringar...
 

DeletedUser

Guest
Äsch vi vet ju alla varför dem tog in dem som låg i Aop. för att dra ut på tiden, så dem skulle hinna få ordning på sin riktiga front, på sina riktiga medlemmars front, för poke bryr sig inte ett skit om deras nya rekryteringar...

Indeed^^

Börjar se bättre ut för oss i -Aop-, spartanerna fortsätter ösa på i centrum och plockar byar medan imortals har lagt i en ny växel och plockat mycket i söder, väggas mycket trupper på båda sidorna, främst vi som deffar ut anfalla osv men det växlas trupper överallt. Vi får se om detta håller i sig nu eller om Pokes riktiga spelare fått iordning på fronten igen och kör en ny våg
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Äsch vi vet ju alla varför dem tog in dem som låg i Aop. för att dra ut på tiden, så dem skulle hinna få ordning på sin riktiga front, på sina riktiga medlemmars front, för poke bryr sig inte ett skit om deras nya rekryteringar...

Herregud, när du säger de på de sättet så låter det inte speciellt bra.

Men vad vill du att vi ska göra? Vi blir gangbangade av 2 stammar

Kbk 579 byar
AoP 421 byar

Poke 646 byar

Som du ser har ni ett övertag i byar. Att vi sen blöder konton som slutat medans vi själva som är aktiva krigar på, de är väl bara bra?
 

DeletedUser

Guest
Herregud, när du säger de på de sättet så låter det inte speciellt bra.

Men vad vill du att vi ska göra? Vi blir gangbangade av 2 stammar

Kbk 579 byar
AoP 421 byar

Poke 646 byar

Som du ser har ni ett övertag i byar. Att vi sen blöder konton som slutat medans vi själva som är aktiva krigar på, de är väl bara bra?

Vi har ju knappt kört i gång ens. ;)

Snygg IA av de nya medlemmarna iaf, Henke :)
 
Topp