The immortals

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Upp som en sol och ner som en pannkaka:D Men som man bäddar brukar man få ligga heter det!
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Det har hänt mycket på världen och man börjar se att KBKs plan att få -AOP- att göra ett till front krig mot Pokemon är väldigt skör och Pokemon trycker sig fint förbi, senaste 48 timmarna ser det ut så här:

Ser ut som rättvisan håller på att skipas och att det ej går så bra för de som utnyttjar spioner.

Sida 1:
Stammar: Poke4L
Sida 2:
Stammar: -AoP-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 8
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 257,253
Sida 2: 61,778
Skillnad: 195,475

chart
 
Senast ändrad:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det har hänt mycket på världen och man börjar se att KBKs plan att få -AOP- att göra ett till front krig mot Pokemon är väldigt skör och Pokemon trycker sig fint förbi, senaste 48 timmarna ser det ut så här:

Ser ut som rättvisan håller på att skipas och att det ej går så bra för de som utnyttjar spioner.

Sida 1:
Stammar: Poke4L
Sida 2:
Stammar: -AoP-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 8
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 257,253
Sida 2: 61,778
Skillnad: 195,475

chart

Detta är en tråd mellan KBK och poke :D
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
vad kallar ni i KBK då lööve/mehmet dårå??

Ja som jag vet i alla fall så var det KBK som ville ha Mehmet till sin stam, då vi visste att KBK hade spioner inom våran stam redan :)

Men sedan att KBK Tar kö direkt det går dåligt för -AOP- är ju inte roligt :( Spelarna på det kontot kan ju aldrig förbättra sig om någon tar kö jämnt :/
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Ja som jag vet i alla fall så var det KBK som ville ha Mehmet till sin stam, då vi visste att KBK hade spioner inom våran stam redan :)

Men sedan att KBK Tar kö direkt det går dåligt för -AOP- är ju inte roligt :( Spelarna på det kontot kan ju aldrig förbättra sig om någon tar kö jämnt :/

sant håller med de tar ju kö hela tiden men vi vill ju inte heller vinna för snabbt eller hur? annars tråkigt utan något motstånd :D
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Grabbar, låt mig ha min moment här.. ni vet ju inte vad ni pratar om.
Endast Poke och KBK stats tack! D:

Skål på er!
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Ja som jag vet i alla fall så var det KBK som ville ha Mehmet till sin stam, då vi visste att KBK hade spioner inom våran stam redan :)

Men sedan att KBK Tar kö direkt det går dåligt för -AOP- är ju inte roligt :( Spelarna på det kontot kan ju aldrig förbättra sig om någon tar kö jämnt :/

Vad jag menade med sista är ju att jag vill ha en fair and square fight, men nu sysslade KBK med spioneri och -AOP- har försökt med det ena och det andra.

Varför kunde inte bara Abel respekterat en Fair and Square fight mot Teh Gow? Hade ju varit så mycket roligare då, sedan Batterikungen eller Lowdin som jag tror han kallas höjer jag inte direkt i skyarna.

Men spelare lämnade -AOP- då de var missnöjda, VI tog ej kontakt med dem först, det kan jag garantera.
 

DeletedUser

Guest
Det har hänt mycket på världen och man börjar se att KBKs plan att få -AOP- att göra ett till front krig mot Pokemon är väldigt skör och Pokemon trycker sig fint förbi, senaste 48 timmarna ser det ut så här:

Ser ut som rättvisan håller på att skipas och att det ej går så bra för de som utnyttjar spioner.

Sida 1:
Stammar: Poke4L
Sida 2:
Stammar: -AoP-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 8
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 257,253
Sida 2: 61,778
Skillnad: 195,475

chart

Dock hade ju ni spioner hos oss också så :*

Fråga söta lilla Tobbe18 tex, som visste exakt när och vart nukes kom och såg vad som skrevs i vårat forum mm :)
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Dock hade ju ni spioner hos oss också så :*

Fråga söta lilla Tobbe18 tex, som visste exakt när och vart nukes kom och såg vad som skrevs i vårat forum mm :)

Om han nu haft en spion eller liknande så är det inget som varit sanktionerat hos oss, vi har tackat nej till sådant och kommer ALDRIG att använda oss av spioner. Som Henke Teh Gow skrev, vi kommer ge ut personer med nick och bevis om vi finner att någon spionerar för vi vill ha det fair and square.
 

DeletedUser

Guest
Om han nu haft en spion eller liknande så är det inget som varit sanktionerat hos oss, vi har tackat nej till sådant och kommer ALDRIG att använda oss av spioner. Som Henke Teh Gow skrev, vi kommer ge ut personer med nick och bevis om vi finner att någon spionerar för vi vill ha det fair and square.

Säger bara att Poke4L hade spioner i -Aop- så varför får inte vi ha det i Poke då liksom?

Är dock faktiskt också emot spioneri men om någon kör så mot mig kör jag det tillbaka :)
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Säger bara att Poke4L hade spioner i -Aop- så varför får inte vi ha det i Poke då liksom?

Är dock faktiskt också emot spioneri men om någon kör så mot mig kör jag det tillbaka :)

Haha bra att ni började med det <3 Visar bara varför jag ej ska vara rädd för dig <3 :) Om du kom ihåg lilla konversationen vi hade då du var oerhört kaxxig :)

Men aja

Låt oss köra över -AOP- så vi kan kötta ordentligt på KBK :)
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ledsen babe men har skickat modsen på dig

Aop går rätt så dåligt just nu ^^

Lugnt jag är van o_O tror jag tillochmed blir bannad snart utan anledning.
Tråden heter ju the immortals och jag är ju odödlig O_O Inget OT här inte..

är ju ni som går OT och skriver om AoP och POKE när tråden handlar om ngt helt annat om man läser inläggen. (spioneri,kbk etc etc)

Smeeek! (L) jag förlåter dig, kan inte vara sur på min bulbasaur fan. så söt ju!
/ur babe
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Gillar ändå hur poke4l medlemmar köper henkes skitsnack att dom är änglarna på världen, och kbk och aop är helvetets eldar.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Henke fulspelar. Ni som säger att han aldrig gör det vet uppenbarligen inte allt.


Jag är odödlig. - Topic.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Gillar ändå hur poke4l medlemmar köper henkes skitsnack att dom är änglarna på världen, och kbk och aop är helvetets eldar.

är väl mest henrik som framför ett ord och hans spartaner följer sedan strömmen :) manipulerade sen v28.
lite mysigt ändå, det håller jag med om.

de andra medlemmarna yttrar väl sig inte så speciellt mkt då de vet vad som egentligen händer.
 
Topp