The immortals

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
är väl mest henrik som framför ett ord och hans spartaner följer sedan strömmen :) manipulerade sen v28.
lite mysigt ändå, det håller jag med om.

de andra medlemmarna yttrar väl sig inte så speciellt mkt då de vet vad som egentligen händer.

men tyst jävla mupp.. karl bertil kommer nu mobba dig :cool:
 

Krizzlock

Member
Reaktionspoäng
0
Gillar ändå hur poke4l medlemmar köper henkes skitsnack att dom är änglarna på världen, och kbk och aop är helvetets eldar.

HAHAHAHA roligaste jag läst sedan hela världen startade XD Henke har ej övertygat Poke4L medlemmar något, han har inte sagt något, han adlar byar, han förstör byar, han spelar spelet :p

Är så roligt att det är KBK som är putta nu för att sanningen kommit fram om KBKs fulspel och vad de haft för sig, det har vi märkt av aktionerna som skett och ej utav vad en spelare har sagt.

Peace <3
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
HAHAHAHA roligaste jag läst sedan hela världen startade XD Henke har ej övertygat Poke4L medlemmar något, han har inte sagt något, han adlar byar, han förstör byar, han spelar spelet :p

Är så roligt att det är KBK som är putta nu för att sanningen kommit fram om KBKs fulspel och vad de haft för sig, det har vi märkt av aktionerna som skett och ej utav vad en spelare har sagt.

Peace <3

manipulerad ^ O_O
 

DeletedUser

Guest
KBK vad jag vet är inte ett skit putta. Faktum är att det går bättre än väntat.

Ni lyckades få ett konto i AoP genom att få in folk som låg inte bakom fronten utan faktiskt i kontot. Många i AoP går fortfarande stark och emot kbk har ni ju inte lyckats med mycket. Vad jag märker är KBK inte ett skit putta över någon situation alls. Vi ska heller inte sitta och beskylla er för något för ni är fler som förnekar det och gapar högre, därför måste ju ni ha rätt enligt någon logik jag ännu inte förstått än :)
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Ni ger mig mer credit än ja förtjänar. Jag har väl knappt gjort något i denna värld? Ja ville inte ens vars i led ingen...

Om ni ska beskylla poke för fulspel är det någon annan ni ska skylla på, men såvitt ja vet (från när ja gick med i ledningen) så har poke ej gjort något fult. Mer än och ta med aop spelarna, om de nu gå under fulspel. Just de vi kollade aops forum i 3 min också. Efter dessa saker har jag såvitt ja vet ej gjort något annat.

Grejen med att kbk blir beskyllda för de mesta är ju att ni gett bokningar till tpe på sen etc o de visat varandra. De insåg att de hade läckor som försåg kbk med info, inte poke. Sen är ni sura? Vad har poke gjort? Hade vi haft spioner så hade vi knappast behöva jobba så hårt än mindre så skulle ni ta våra byar.
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
Lägg ner bara. Allt vi gjort som ni kallar fulspel har ni gjort 2x värre. Förpesta någon annan tråd med ert skitsnack. Det är bara ni själva som bryr er.

Speciellt du Batteri, efter din uppvisning. Kunde knappt läsa utan att rysa över hur jävla patetiskt det var.

Måste vara riktigt hemskt att smaka på er egen medicin.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHA roligaste jag läst sedan hela världen startade XD Henke har ej övertygat Poke4L medlemmar något, han har inte sagt något, han adlar byar, han förstör byar, han spelar spelet :p

Är så roligt att det är KBK som är putta nu för att sanningen kommit fram om KBKs fulspel och vad de haft för sig, det har vi märkt av aktionerna som skett och ej utav vad en spelare har sagt.

Peace <3

Precis propagandan jag prata om. Men för att rätta mig, Jennys skitsnack.
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förnekar inte att vi spelat fult, men att ni sitter och kastar skit på oss och påstar att vi "fulspelar" när ni gör detsamma gör mig bara rent av upprörd. Ni har verkligen ingen rätt att göra er själva till offer just nu.

Det värsta av allt är att ni verkligen har attityd just nu, som om ni vore bäst eller något. Ni alla är sååå kaxiga, förut grät ni, då var vi hemska och "fulspelade" Nu sitter ni och tror att ni börjat vinna och då ska man självklart komma till forumet och slänga in lite kaxiga kommentarer.

Jag är glad att många som inte spelar i pokemon eller KBK är emot pokemon. Det bevisar att ni inte är bättre själva.
 
Senast ändrad:

lillan88

New Member
Reaktionspoäng
0
Och bara som en liten notis, Vi i AoP som lämnade och började anfalla AoP hade gjort det ändå, som medlemmar i Poke eller inte.

Tro inte för en sekund att det var Poke som kontaktade oss.

Rätt kul också för när vi lämnade så var det många i AoP som kontaktade oss och ville vara med....antar att fler inte ville vara KBK's marionetter :)
 

Mikedeee

GuideGud
Reaktionspoäng
0
Snälla förklara för mig, om man har en väldigt stark allians i ett krig, på vilket sätt blir då den ena stammen marionetter? :confused:
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Snälla förklara för mig, om man har en väldigt stark allians i ett krig, på vilket sätt blir då den ena stammen marionetter? :confused:

men snälla förklara för mig hur kan ni ha en sån väldigt stark allians när 10 av dem lämnade och joinade oss som är er fiende.. Hmm O_O
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55

Nu var det i och för sig inte du som sa det. Men jag vill minnas att KBK inte tyckte AoP var backstabbers när de bröt sig ur från DRH p.g.a. missnöje. Men nu är de som bryter sig ur AoP det? Backstabbarna blir backstabbade av backstabbers. Komiskt, eller hur?

Visade sig att Lowdin inte kunde leda en stam bättre än DRHs ledning trots allt :D :D
 

DeletedUser

Guest
Det beror väl på. AoP finns ju faktiskt kvar, DRH gör det inte. Lowdin själv och hans grupp gör ju rätt bra ifrån sig, de gamla ledarna ifrån DRH finns inte längre kvar, inte kontona i varje fall. 1-0 lowdin :)
 
Topp