The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
För att försöka liva upp!

Eftersom många mergat osv så är detta ju inte den riktiga RIKTIGA statistiken för vi har nog tagit mycket mer än så men men :)


Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~, Snakes

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 104
Sida 2: 13
Skillnad: 91

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 905,161
Sida 2: 122,222
Skillnad: 782,939

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja tydligen, ~ Y ~ och Snakes existerar, mergestammar från forna stammar som var med i federationen :)
 

DeletedUser

Guest
de kommer väl snart krypande med ett fredserbjudande mellan läpparna :sneaky:, men inget ja kommer nappa på iaf !
 

DeletedUser

Guest
Varför skulle vi göra det? ^_^

Den stoooora frågan är

VArför skulle ni inte !?

Tyspiskt utspel av ormkungen när han inser att "shit......detta krig kommer inte att sluta bra för oss"

vi försöker sluta fred så vi kan återgå till att plocka gråbyar

/ S //
 

Toobo

New Member
Reaktionspoäng
0
Den stoooora frågan är

VArför skulle ni inte !?

Tyspiskt utspel av ormkungen när han inser att "shit......detta krig kommer inte att sluta bra för oss"

vi försöker sluta fred så vi kan återgå till att plocka gråbyar

/ S //

Borde dom väl ha kommit på för länge sedan, eller:confused:
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Nu kan inte jag prata för Snakes, men jag tror nog inte att fred är vad någon är ute efter. Möjligen TNW som springer efter TYT som en lydig hund.
Jajaja.... ni startade krig.... bla bla, faktum är att ni inte hade gjort det om ni inte hade haft v12s stösta kraft bakom er som backade upp.

När det gäller att Y startade krig mot TNW så fanns det flera förklaringar till det, bland annat att de redan deffade mot vår front och pratade om att vi var fiende nummer 1 i deras forum.
Ska vi vara fiende nummer 1 så får de väll starta krig då - tänkte vi... men inget hände. Vi tog saken i egna händer helt enkelt.

Tidigare hade de pratat så vackert om att de inte skulle starta krig med någon som inte gick på dem, och att de så fint skulle hålla sig neutrala tills dess.
Antar att TNW hade vissa påtryckningar från TYTs håll för att darrhänt plocka fram de mycket små kulorna och räta på den lilla krokiga ryggrad som faktiskt visat sig finnas efter många om och men.

Är helt säker på att Snakes står på sig i detta fallet, och om inte så är jag ta mig f*n den första att begå kollektivt självmord.
 

DeletedUser

Guest
Nu kan inte jag prata för Snakes, men jag tror nog inte att fred är vad någon är ute efter. Möjligen TNW som springer efter TYT som en lydig hund.
Jajaja.... ni startade krig.... bla bla, faktum är att ni inte hade gjort det om ni inte hade haft v12s stösta kraft bakom er som backade upp.

När det gäller att Y startade krig mot TNW så fanns det flera förklaringar till det, bland annat att de redan deffade mot vår front och pratade om att vi var fiende nummer 1 i deras forum.
Ska vi vara fiende nummer 1 så får de väll starta krig då - tänkte vi... men inget hände. Vi tog saken i egna händer helt enkelt.

Tidigare hade de pratat så vackert om att de inte skulle starta krig med någon som inte gick på dem, och att de så fint skulle hålla sig neutrala tills dess.
Antar att TNW hade vissa påtryckningar från TYTs håll för att darrhänt plocka fram de mycket små kulorna och räta på den lilla krokiga ryggrad som faktiskt visat sig finnas efter många om och men.

Är helt säker på att Snakes står på sig i detta fallet, och om inte så är jag ta mig f*n den första att begå kollektivt självmord.
nejsnarare att medlemmarna var utråkade och klagade. vi ville ha krig eftersom vi alla var sura på er och för att ni låg geografiskt rätt till så blev det krig(tror jag då jag ej sitter i ledningen men vet att nästan alla medlemmar klagade på er.
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
nejsnarare att medlemmarna var utråkade och klagade. vi ville ha krig eftersom vi alla var sura på er och för att ni låg geografiskt rätt till så blev det krig(tror jag då jag ej sitter i ledningen men vet att nästan alla medlemmar klagade på er.

Klagade på oss? Vadan detta?
Vi hade väll inte gjort er ett skit innan ni började snacka om att "information har kommit oss till handa som gör Y till fiende Nr 1" och att ni skulle deffa front Y.

Klagan måste med andra ord varit mycket ogrundad eller också hade er ledning blivit tilldelad falsk information som tydligen eggade upp dem.
 

DeletedUser

Guest
förlåt menade snakes vi låtsades förklarade krigmot er för att snakes skulle överasskas.
 

SalamiKungen

Member
Reaktionspoäng
0
Förlåt... men jag måste bara skriva att jag inte kan sluta skratta :D
Det var faktiskt något av det roligaste jag har hört
 

DeletedUser

Guest
Är helt säker på att Snakes står på sig i detta fallet, och om inte så är jag ta mig f*n den första att begå kollektivt självmord.

Ledsen att göra dej besviken där salami men du vet redan hur de kommer att gå med snakes, bara att kolla statsen egentligen.
Hur er stats ser ut har ja ingen aning om men när Snakes lagt sej ner o blir som ett torkat ormskinn i solen kommer vi andra åt ert håll (om ni finns kvar)

Lovar att komma på din begravning........
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~
Players: NorN

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 117
Sida 2: 51
Skillnad: 66

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 47
Sida 2: 6
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 950,288
Sida 2: 315,054
Skillnad: 635,234

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 418,633
Sida 2: 45,915
Skillnad: 372,718

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja, man ska vara ärlig iaf. Tror inte att Y klarar sig längre än TYT vill och vilar innan de bestämmer sig för att det bara får finnas en sorts träd på kartan i v12.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~
Players: NorN

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 199
Sida 2: 60
Skillnad: 139

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,775,500
Sida 2: 516,401
Skillnad: 1,259,099

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: Snakes

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52
Sida 2: 1
Skillnad: 51

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 454,509
Sida 2: 2,977
Skillnad: 451,532

chart

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: Snakes

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 154
Sida 2: 10
Skillnad: 144

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,368,375
Sida 2: 81,875
Skillnad: 1,286,500

chart

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~, Snakes
Players: NorN

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 69
Sida 2: 6
Skillnad: 63

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 623,431
Sida 2: 45,915
Skillnad: 577,516

chart

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~, Snakes
Players: NorN

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 131
Sida 2: 13
Skillnad: 118

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,169,676
Sida 2: 98,049
Skillnad: 1,071,627

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: ~ Y ~, Snakes
Players: NorN

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 353
Sida 2: 70
Skillnad: 283

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,143,875
Sida 2: 598,276
Skillnad: 2,545,599
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp