The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Lades kriget ner bara för en merge? Vad f-n spelar det för roll hur många stammar som mergar. Om ni har en bra stragegi så vinner ni direkt. TYT har en svaghet, ni måste bara hitta den. Då kommer ni att vinna. Lägger ni ner nu så förlorar ni bara större, bli adlade eller adla dem, inte fega ur.
 

DeletedUser

Guest
Lades kriget ner bara för en merge? Vad f-n spelar det för roll hur många stammar som mergar. Om ni har en bra stragegi så vinner ni direkt. TYT har en svaghet, ni måste bara hitta den. Då kommer ni att vinna. Lägger ni ner nu så förlorar ni bara större, bli adlade eller adla dem, inte fega ur.

Vår svaghet är jävligt bra på att gömma sig, men när de väl hittat Disturbia faller vi som ett korthus.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Japp, världen har lagts ner pga att TYT mergade till sig segern i v12.

Enligt gaffel kallas det "EPIC MERGING ERROR".

Sånt här är så kul att se :) Underbart med folk med humor!

Men seriöst, vi har sagt det flera gånger om.. Ni som åkte dit hade chansen tidigt, när vi började kriga på allvar, då hade ni haft en chans. Ta till er detta och lär er konsten av diplomati och strategi, så ska ni säkert också vinna en värld någon dag :)

Sen ska inte jag börja på någon mer värld, så det ökar ju chansen ännu mer för er andra, hehehe..

Tackar i övrigt vissa i federationen för deras kampvilja, underbart att se!
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Sånt här är så kul att se :) Underbart med folk med humor!

Men seriöst, vi har sagt det flera gånger om.. Ni som åkte dit hade chansen tidigt, när vi började kriga på allvar, då hade ni haft en chans. Ta till er detta och lär er konsten av diplomati och strategi, så ska ni säkert också vinna en värld någon dag :)

Sen ska inte jag börja på någon mer värld, så det ökar ju chansen ännu mer för er andra, hehehe..

Tackar i övrigt vissa i federationen för deras kampvilja, underbart att se!

Asså e kriget slut elr WTF ?

HAr jag missat nått under min korta frånvaro, bright lust att förklara ? :p
 

DeletedUser

Guest
Det finns tyvärr inte så mycket Federation kvar då deras ledare verkar ha försvunnit spårlöst. Däremot fortsätter kriget förmodligen mellan TYT och de stammar och spelare som har och har haft med Federationen att göra. Utom Ants, de har blivit fredade.
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Själv tkr jag att TYT vs Snövit går lite segt... :)

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: snövit

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 377
Sida 2: 39
Skillnad: 338

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 1
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,732,433
Sida 2: 140,677
Skillnad: 2,591,756

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14,111
Sida 2: 9,739
Skillnad: 4,372

chart
 

DeletedUser

Guest
För att vara ärlig har snövit börjat ta slut borta vid mig. Åtminstone de byarna som är stora nog att vara värda att adla. Plockade några byar igår av en fd snövit-spelare och fick Dagens anfallare på cupen. Man får kasta ett långt getöga om man ska hitta nåt nu.
 

DeletedUser

Guest
haha då hade du fel :), vi är kompisar och eftersom jag är så mycket bättre än honom så fick jag komma hem till honom och åt lite filmjölk med frosties :p Jag som skrev breven också :p
 

DeletedUser

Guest
Lemon. Snövit har varit en stam som innan Yawn och träd gick ihop krigade för att bli störst. Nu sitter ni där 40mille är ni uppe i o är som kungar tror ni. Men "Lugnet innan stormen" som det skrevs innan. Vem vet i morn kanske du har 100k kvar? Vad som helst kan hända som jag skriver hela tiden:)
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering?

Hej, någon som har lust att lägga upp en uppdatering på stats och kanske en karta med alla parter på? :)


*PG91*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp