The Federation vs TYT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Väldigt mycket som är fel på den kartan. Tråden handlar om kriget mellan TYT och Federationen, så varken LimeEd, LEAGUE, TNW, Ants eller BMF ska vara med vad jag vet.

du förstår inte... det e så dom VILL att kartan ska se ut..... alla dom mot TYT och det e det dom kämpar för med alla deras PM till olika stammar för o försöka ragga upp ännu mer gangbang :) Jag snackar inte skit om det utan jag uppmuntrar det och fattar inte varför det försöker döljas... There is nothing to be ashamed of my friends :)
 

DeletedUser

Guest
Håller på "The Federation"! TYT måste utrotas, annars är ju världen redan avgjord... :(
 

DeletedUser

Guest
Ge upp Federationen va står ni och håller på i denna skitvärlden för.

Yawn & Träd vann världen i samma stund som vi i TTT/Cmon! föll.
 

DeletedUser

Guest
Vi? Du anser alltså att ni var bättre än TYT? Det tror jag inte, iaf inte i byar och poäng men kanske andra saker.

Kan väl säga att denna diskussion har ältats i evigheter så dra inte upp det igen :) Ingen i TYT anser sig bättre än dem i Cmon! det var helt enkelt ett bra samspel som gjorde att "vi" vann världen när cmon/TTT försvann.. O det håller jag med om, även som så många säger är - att lojaliteten i stammen är vårat största hot till att avsluta denna värld.
 

Svinpäls

Member
Reaktionspoäng
0
DSA hade vunnit om inga merchs hade blivit av, och aktiviteten varit som den var i början! No doubt!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Detta kan nog bli jämt :D Men som sagt håller på "The F"... TYT har ju redan vunnit, men alltid kul med krig :) Men gillar inte att El Cid lämnade -s-! Han kunde ju ha fullt upp där men nu kommer han ju adla mig! :D
 

DeletedUser

Guest
Detta kan nog bli jämt :D Men som sagt håller på "The F"... TYT har ju redan vunnit, men alltid kul med krig :) Men gillar inte att El Cid lämnade -s-! Han kunde ju ha fullt upp där men nu kommer han ju adla mig! :D

han kanske insåg att alla nätter att spendera för att ducka och snajpa adlar , är förgäves.

han börja ju få en front emot 4-5 spelare... alla över 1 miljon poäng. visst det går, men till vilken nytta?
rädda sin granne som har 5 byar?..
 

DeletedUser

Guest
Det påstod jag inte, men jag anser att vi var helt klart bättre än de som ger motstånd nuförtiden.

Då jag varit med i princip alla krig som utspelats så kan jag säga att det är bara TTT/Cmon! som jag har respekt för som spelare och stam.
 

DeletedUser

Guest
Dissa TYT då</3

you BASTARD!:crybaby:

Kan ju inte säga att min stam o spelarna där är den ända jag respektera. Menade utav dem vi har haft som krigat emot oss. så är det TTT/Cmon! som ingav mest respekt o bra spelare rakt igenom, det kan man inte säga om alla andra stammar på v12 som vi mött?
 

DeletedUser

Guest
En fråga... Existerar samarbetet i "Federationen" fortfarande? Eftersom federationsspelare adlar andra federationsspelare, krig har startats mellan federationsstammar osv osv. You see my point?

Och då är det en allmän fråga till er i (fd?) "Federationen", är ni en federation fortfarande?

Det e dom fortfarande... fast dom e bara jävligt förvirrade =)
 

DeletedUser

Guest
En fråga... Existerar samarbetet i "Federationen" fortfarande? Eftersom federationsspelare adlar andra federationsspelare, krig har startats mellan federationsstammar osv osv. You see my point?

Och då är det en allmän fråga till er i (fd?) "Federationen", är ni en federation fortfarande?

Hm, vilka federations stammar har startat krig mot varandra ?!
 

DeletedUser

Guest
snövit finns inte längre utan dom bytte namn och tog in lite spelare från fiende sidan... det e allt jag vet så jag tror dom slutat kriga mot varandra och kommit närmare istället :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp