TFB v.s KOL

DeletedUser

Guest
Kan någon förklara för mig hur denna förvirrade stackaren kan påstå att K¤O¤L är överlägsna och bäst om det är en ändå spelare (Canza) som krigar?

Snälla Grisly bara var tyst, du vet inte vad du snackar om och därför failar du totalt genom att säga imot dig själv. Vem är du ens? En liten tönt som hoppas på att få bli ledare i K¤O¤L genom rövslickeri? Knappast, snälla SirBrobeck nolla den jäveln.

Ibland kan sanningen svida i ögonen, du vet precis som mig att K¤O¤L tar hem detta i slutändan. Sen heter jag Grizly, inte Grisly. Sånt är också viktigt att tänka på om man ska ha en god ton mot varandra. Försök att tänka på det till nästa gång så ska jag försöka att ta dig på allvar. Lycka till !! :p
 

DeletedUser

Guest
Ibland kan sanningen svida i ögonen, du vet precis som mig att K¤O¤L tar hem detta i slutändan. Sen heter jag Grizly, inte Grisly. Sånt är också viktigt att tänka på om man ska ha en god ton mot varandra. Försök att tänka på det till nästa gång så ska jag försöka att ta dig på allvar. Lycka till !! :p

Han skrev nog fel. Tror det va meningen att skriva grislig.

men nu till pengafrågan. Varför i hela fridens dagar skulle KOL ta hem det här när det inte gått annat än kasst för dem än så länge? Vad vill du egentligen?
 

DeletedUser

Guest
Ibland kan sanningen svida i ögonen, du vet precis som mig att K¤O¤L tar hem detta i slutändan. Sen heter jag Grizly, inte Grisly. Sånt är också viktigt att tänka på om man ska ha en god ton mot varandra. Försök att tänka på det till nästa gång så ska jag försöka att ta dig på allvar. Lycka till !! :p

Det svarar inte på min fråga och spelar då inte en roll för mig, så grisly svara på frågan eller svara inte alls.

Grisly.
 

DeletedUser

Guest
Det är uppenbart att det tagits lätta byar, nu har K¤O¤L vaknat till mer och mer.
 

DeletedUser

Guest
Det är uppenbart att det tagits lätta byar, nu har K¤O¤L vaknat till mer och mer.

På vilket sätt vaknar de till? Instigeraren till hela kriget har ju gått i koma och alla de andra är de relativt tyst om. Visst så tar de lite byar men inte ens i närheten för att kunna hålla sig flytande.
 

DeletedUser

Guest
Wow, dom tar byar av ic3... Mitt i deras kluster samt att han inte ens gör motstånd. Utöver ic3 ser jag ingen speciell "uppvakning"?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Canza krigar inte...


Side 1:
Tribes: TCO
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Canza

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 0
Skillnad: 25

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 219,449
Sida 2: 0
Skillnad: 219,449

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det jag sagt hela tiden, ni möter inget motstånd i stort sett.
 

DeletedUser

Guest
Den påhoppades fel att den som Hoppade på hoppade på utan att tänka efter ;)
 

DeletedUser

Guest
Det jag sagt hela tiden, ni möter inget motstånd i stort sett.

Först är dom överlägset bättr eän sitt motstånd och skulle kunna klå dom hur enkelt som helst, sen ahr dom precis uppvaknat och nu gör dom inget motstånd? Bestäm dig.
 

DeletedUser

Guest
Alla stammar har sina "down" perioder. Det är inget kontigt med det. Jag anser fortfarande att K¤O¤L är den bästa stammen. Min personliga åsikt. Du får hålla på vilken stam du vill.
 

DeletedUser

Guest
Alla stammar har sina "down" perioder. Det är inget kontigt med det. Jag anser fortfarande att K¤O¤L är den bästa stammen. Min personliga åsikt. Du får hålla på vilken stam du vill.

Down perioder? Det har gått dåligt för K¤O¤L hela tiden så fattar inte vad du snackar om. Så nu får jag hålla på vilken stamm jag vill? innan lät det annurlunda.

Ännu en gång failar du med dina icke gneomtänkta uttalande.
 

DeletedUser

Guest
Tycker det har gått ganska 50/50 i kriget, KOL tar ju många byar av TFB medans dom kanske förlorar lite mer byar mot TCO:eek:
 

DeletedUser

Guest
Down perioder? Det har gått dåligt för K¤O¤L hela tiden så fattar inte vad du snackar om. Så nu får jag hålla på vilken stamm jag vill? innan lät det annurlunda.

Ännu en gång failar du med dina icke gneomtänkta uttalande.

Det klart som fan att du får hålla på vilken stam du vill... Ja så länge har inte kriget pågått ännu, och precis som det sades så rensas TFB bort just nu. TCO tar dom förhoppningsvis hand om på ett bättre sätt längre fram.
 

DeletedUser

Guest
Det klart som fan att du får hålla på vilken stam du vill... Ja så länge har inte kriget pågått ännu, och precis som det sades så rensas TFB bort just nu. TCO tar dom förhoppningsvis hand om på ett bättre sätt längre fram.

Innan var K¤O¤L den ända stammen? TFB rensas bort? GLHF den ända som förlorar byar där är Ic3, Jock däremot har aldrig växt så snabbt så jag vet itne om det är vad du kallar att rensa?

Jovisst, det är bara att inse, K¤O¤L ahde inte kunnat ta Bringt och TCO ensamma eftersom dom är extremt skickliga och har visat det nu genom flera månaders krigande och krigar fortfrande på med världens fart. Vad har K¤O¤L gjort? Hur länge har detta krig pågått? 2 Veckor?

Extremt starkt TCO.
 

DeletedUser

Guest
Att TFB har hoppat in i kriget har ju inget med vår insats i TCO och BRINGT att göra, vi plockar fortfarande mer byar av KOL än vad de plockar av oss och så kommer det fortsätta att vara vad du än säger grizly,det kommer det inte ändras.
 
Topp