TFB v.s KOL

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
En gång i tiden fanns det två spelare som dominerade v2 på olika håll, men tiderna förändras och det är nu dags
för dessa spelare att sluta. Vi slutar som de spelarna vi är, med yxan i högsta hugg ska vi för sista gången
gå emot krig. Många krig har vunnits men nu är det dags för vår första förlust.
V2, förbered er för krig, för oss är det inget annat än, The last battle!
 

DeletedUser

Guest
Haha wtf??? Menar ni allvar nu? Eller är det här bara ett sätt för er att bli internadlade av K¤O¤L istället för 20 när ni lägger ner? =P
 

DeletedUser

Guest
snyft, ic3 går emot sista kriget på v2:/ visa att du är tribalwars.se klart bästa spelare nu. även då du ligger mitt i dem så ha roligt sista tiden!
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
Haha wtf??? Menar ni allvar nu? Eller är det här bara ett sätt för er att bli internadlade av K¤O¤L istället för 20 när ni lägger ner? =P

vi e helt allvarliga =) och vi kommer att ge allt nu!! detta e den sista striden för oss sen e de över för oss =)
 

DeletedUser

Guest
Det ser ut som att tco behöver hjälp mot kol och tco har fått lite förstärkning av TFB och Bring it om jag inte har fel.aja lycka till alla stammar men gillar inte tco och det vet några där om.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det ser ut som att tco behöver hjälp mot kol och tco har fått lite förstärkning av TFB och Bring it om jag inte har fel.aja lycka till alla stammar men gillar inte tco och det vet några där om.

Hahahaha, TCO krigade ju mot RoS-R i 2 månader och innan det mot Hades. K¤O¤L har kunnat förbereda sig i flera månader.
 

DeletedUser

Guest
Hades var väl knappast mycket till motstånd om ni gav dem samma salva som ni ger KOL;)

Synd att Jock ska sluta, han kunde ju ha tatt över 1000 byar satt sitt namn i TW.se historia:)

Men vem vet, det kanske han gör mot KOL:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Borde inte han ha något mycket lagrade resurser efter typ 2-3 månaders by strejk^^?
 

DeletedUser

Guest
Jaha men du får väl leta under stenar eller nått;)

Ska bli kul och se hur lång tid det tar innan TFB är nollade:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha, TCO krigade ju mot RoS-R i 2 månader och innan det mot Hades. K¤O¤L har kunnat förbereda sig i flera månader.

Du menar hades och mori = Moriha.Men sry för att jag skriver nåt som inte handlar om tråden men var tvungen att skriva detta.
 
Topp