TersiasII

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Till sexikittie:
Ang wonderbarken så var dom hoten jag läste att göra med tw.
Man kan undra när man läser dom att det är mycket sjuka personer.
Det är oxå den personen jag läste som har hotat ter....
Sen vet jag inte om dom är osams irl. o känner varandra där.
Men att folk tar detta spel på den nivån är gaska sjukt.
Måste oxå säga till wonderbarken grattis i förskott (du vet vad)
O hoppas du oxå får det bra irl.
Vi har haft våra duster men aldrig mer hot än krig osv där.
Jag kommer sakna båda för det är såna som er som gör det roligt att spela.
 

DeletedUser

Guest
Till sexikittie:
Ang wonderbarken så var dom hoten jag läste att göra med tw.
Man kan undra när man läser dom att det är mycket sjuka personer.
Det är oxå den personen jag läste som har hotat ter....
Sen vet jag inte om dom är osams irl. o känner varandra där.
Men att folk tar detta spel på den nivån är gaska sjukt.
Måste oxå säga till wonderbarken grattis i förskott (du vet vad)
O hoppas du oxå får det bra irl.
Vi har haft våra duster men aldrig mer hot än krig osv där.
Jag kommer sakna båda för det är såna som er som gör det roligt att spela.

Bara de jag råkar vet att hoten Wonder själv tar upp är IRL relaterat....tänker inte gå in i detaljer för de är hans privatliv...därför tycker jag inte att HAN bör tar upp dem här heller...sen att spelet påverkas av dem är en sak, men bakgrunden är irl...

Så i wonders fall är IRL bakgrunden till bråket IRL o i spelet...sen får man tycka vad man vill om hotet och så vidare, men tycker bara de är långt att jämföra de med hot som kommer från spelet och enbart spelet...Där folk tar de spelet för seriöst....

Sen kan inte alla tycka om alla, de går inte...
 

DeletedUser

Guest
Bara de jag råkar vet att hoten Wonder själv tar upp är IRL relaterat....tänker inte gå in i detaljer för de är hans privatliv...därför tycker jag inte att HAN bör tar upp dem här heller...sen att spelet påverkas av dem är en sak, men bakgrunden är irl...

Så i wonders fall är IRL bakgrunden till bråket IRL o i spelet...sen får man tycka vad man vill om hotet och så vidare, men tycker bara de är långt att jämföra de med hot som kommer från spelet och enbart spelet...Där folk tar de spelet för seriöst....

Sen kan inte alla tycka om alla, de går inte...

Hur vet du att det är IRL relaterat?
Hoten har ju kommit pga TW.
 

DeletedUser

Guest
Till sexikittie:
Ang wonderbarken så var dom hoten jag läste att göra med tw.
Man kan undra när man läser dom att det är mycket sjuka personer.
Det är oxå den personen jag läste som har hotat ter....
Sen vet jag inte om dom är osams irl. o känner varandra där.
Men att folk tar detta spel på den nivån är gaska sjukt.
Måste oxå säga till wonderbarken grattis i förskott (du vet vad)
O hoppas du oxå får det bra irl.
Vi har haft våra duster men aldrig mer hot än krig osv där.
Jag kommer sakna båda för det är såna som er som gör det roligt att spela.

Tack för grattiset :D
Kommer sakna dig med!
Vi hörs på msn.
 

DeletedUser

Guest
Till wonder:

Vill bara säga att du kan sluta johan, du trackar mig och flera andra på msn/skype dagligen. Varför? För att vi gjorde det rätta enligt oss själva. Sluta tycka så ynd om dig själv hela tiden. Visst d har haft det tufft irl och fått hot etc etc. Men det innebär inte att du har rätt att trycka ner andra och hota oss.

Fimpa din dåliga attityd och bli den wondersom jag spelare tillsammans med i 5 månader!?

Tack för mig!
___________________________________________________________________

V5 UC

v9 UDS
 

DeletedUser

Guest
Till wonder:

Vill bara säga att du kan sluta johan, du trackar mig och flera andra på msn/skype dagligen. Varför? För att vi gjorde det rätta enligt oss själva. Sluta tycka så ynd om dig själv hela tiden. Visst d har haft det tufft irl och fått hot etc etc. Men det innebär inte att du har rätt att trycka ner andra och hota oss.

Fimpa din dåliga attityd och bli den wondersom jag spelare tillsammans med i 5 månader!?

Tack för mig!

Hot har kommit in i bilden IRL samt TW allt vara TW, oavsett vilken av dessa som gjort att man hoppar av är inte relaterat i nu läget.
Kan man inte spela utan att hota andra så skall man inte köra alls.

Se till att skärpa tonen mot andra spelare.
Vilka som sänder hot breven tas inte upp på grund av varnings risken som finns, även om detta skulle vara positivt.

Till Wonder, Vi har bråkat stora delar av våran spel tid, men inget har gott till hot IRL osv, det har lett till lite bråk stam mot stam men inget stort, och det har löst sig.

Till Sugröret, du har alltid varit en bra diplomat men nu börjar du också gå överstyr med ditt daltande, det handlar om dig som person och inte Tw riktat, skärp din ton och ta saker som kommer svart och vitt och inte förvränga allting, du har också vart bra att handskas med tills man ffick reda på för mycket för ens eget bästa.

Till Sexikitte, så vet jag inte vad du pratar om att wonders hot är IRL och dem har kommit upp för att wonder dragit in IRL, wonder är en av dem sista man skall nämna som drar in IRL, ja jag har träffat båda parterna, Ja jag står inte på någons sida eller vill bli indragen i detta likväll andra vill.
Alla har ett IRL, det är tufft ibland, ibland måste man slänga ut en del skit, detta kan komma upp på (skype, msn eller vart som helst,) se till att blockera spelaren som slänger ut detta om du vill slippa det. (till sugrörets inlägg)
Så innan man vet för mycket så är det bättre att hålla tyst.


EDIT:

Till Preko, Det har varit en underbar tid med dig genom spelet, visst vissa tvister men det har alltid slutat bra, kommer alltid vara lojal mot dig.
Finns på skype/msn om du behöver hjälp med något eller behöver information om någonting inom detta spel, sitter ju som sagt p ådet mesta redan. "In love and memorie"
Om det inte kommer upp något vettigt så vill jag att denna tråd stängs, då den faktiskt handlar om mig, så länge inte trådskaparen har andra åsikter.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest


TresII:

Du har också varit trevlig fram tills du ballade ur i forumet. Och jag förvränger saker? Det är nog dina öron som gör det. Allt man skriver till dig lyckas du misstolka.

Mycke mer har jag inte och säga.

Lycka till IRL om du nu ska sluta-.
 

DeletedUser

Guest

Jag tar ingen sidas partie där, de är deras eget problem....Men att skylla de på TW att han blir mordhotat och att hans bil blir ristad på TW är för mig bara löjligt, då de handlar om hans flickvän och hennes ex...mer detaljer behöver vi inte gå in på...Tjafset om att han drog in IRL i kriget mot svkaos har oxå med henne o hennes ex att göra....dvs IRL! sen vem av dem som tar in de eller inte de vet jag inte vem som började, och du vet lite av vad jag vet, till o med du som gett mig en del info, så du vet oxå att de är IRL...

IRL tjafs tycker jag inte har hemma här, därför blir jag irriterad...

Dessutom så stämmer de som sugrör säger, wonder har varit en av dem som gång på gång hotar folk och nästan fått folk att sluta spela TW, vilket gör mig ännu mer irriterad på honom att han skriver här för man ska tycka synd om honom! O nej de rör inte sig om mig, men en vän till mig!
 

DeletedUser

Guest
Hot har kommit in i bilden IRL samt TW allt vara TW, oavsett vilken av dessa som gjort att man hoppar av är inte relaterat i nu läget.
Kan man inte spela utan att hota andra så skall man inte köra alls.

Se till att skärpa tonen mot andra spelare.
Vilka som sänder hot breven tas inte upp på grund av varnings risken som finns, även om detta skulle vara positivt.

Till Wonder, Vi har bråkat stora delar av våran spel tid, men inget har gott till hot IRL osv, det har lett till lite bråk stam mot stam men inget stort, och det har löst sig.

Till Sugröret, du har alltid varit en bra diplomat men nu börjar du också gå överstyr med ditt daltande, det handlar om dig som person och inte Tw riktat, skärp din ton och ta saker som kommer svart och vitt och inte förvränga allting, du har också vart bra att handskas med tills man ffick reda på för mycket för ens eget bästa.

Till Sexikitte, så vet jag inte vad du pratar om att wonders hot är IRL och dem har kommit upp för att wonder dragit in IRL, wonder är en av dem sista man skall nämna som drar in IRL, ja jag har träffat båda parterna, Ja jag står inte på någons sida eller vill bli indragen i detta likväll andra vill.
Alla har ett IRL, det är tufft ibland, ibland måste man slänga ut en del skit, detta kan komma upp på (skype, msn eller vart som helst,) se till att blockera spelaren som slänger ut detta om du vill slippa det. (till sugrörets inlägg)
Så innan man vet för mycket så är det bättre att hålla tyst.


EDIT:

Till Preko, Det har varit en underbar tid med dig genom spelet, visst vissa tvister men det har alltid slutat bra, kommer alltid vara lojal mot dig.
Finns på skype/msn om du behöver hjälp med något eller behöver information om någonting inom detta spel, sitter ju som sagt p ådet mesta redan. "In love and memorie"
Om det inte kommer upp något vettigt så vill jag att denna tråd stängs, då den faktiskt handlar om mig, så länge inte trådskaparen har andra åsikter.

Kan bara instämma med sugröret, wonder ska inte komma och helgonförklara sig då han själv inte varit så dålig på att trakassera via msn och sms.

Att han heller inte kan ta att man slutade TR pga saker som man inte tycker är rätt för än själv som spelare tycker jag också är tråkigt.

Att han och några till har fått för sig samt sagt till resten av TR att min stam och UC som sugröret skapade skulle ha planerat detta när jag lämnade är heller inte sant.

Att skriva PM till andra och be dom slå sig ihop för att sätta en spelare på plats för att man fortfarande inte vill förstå varför man lämnat TR är heller inte snällt samt att smutskasta mig här på stora kan jag heller inte kalla rent spel el vad nu ska säga.

Men trots allt detta hoppas jag verkligen er lycka till.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju säga att jag själv blivit mordhotad många ggn. Ta inte så allvarligt på de:)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Denna tråden har spårat ur helt fruktansvärt!

blir en låsning av denna snart, då det bara pajkastning
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Som sagt så var detta en tråd om att tersiasII skulle sluta spela här på v5...
Men nu handlar den om... ja det vete fåglarna...

Lås tråden Twilight...
 

DeletedUser

Guest
Twille lås denna tråden. Jag och Tersias har försökt att säga att vi slutar pga att en spelare i TW som inte klarar av att vinna över ett krig i spelet, det tar han ut IRL, genom att mordhota, samt stå med en kniv mot en spelares hals och repa en bil bara för att han inte kunde klara av att ta ner mig i spelet. Då måste han gå och ta det via IRL.

Hur moget är det på en skala?

Om jag får ännu mer skit nu, så tar jag det för jag är less på alla lögner och vill bara få fram sanningen. Om nån nu vill diskutera det hela så skriv meddelande här istället så tar vi det priv.

Som sagt less på pajkastningen.

Man spelar väl TW för att komma bort ifrån IRL lite och kunna koppla av men det går ju inte när en spelare hotar hela tiden...

Ters vi ses som sagt IRL.

Tycker det är synd att ingen kan inse att man slutar för att man blir hotad av en spelare som drar in IRL i spelet. Hade ni alla bevis jag har så skulle ni nog kanske förstå mig och inte kasta paj på mig/TR när jag spelade där. Jag la ju upp konkreta bevis till bl.a amber om hur det låg till min hon vägrade lyssna och tro på sanningen.

Till amber: Jag har inget emot dig, bara besviken på dig att du inte kan tro på det man säger.

Till sugröret: Du ska inte ljuga så mkt som du gör, vi har ju trots allt bevis på det.

Och kriget mellan UC vs TR är personligt ifrån sugröret och amber. Även det finns det bevis på om jag sett rätt..Men eftersom jag slutat så bryr jag mig inte så mkt om det... Men en sak är faktiskt skoj, dagen innan sugröret lämnade TR för UC så skrev han fri adling på ambers stam TGOA och det tror inte amber på, trots hon fick se precis det han skrev i forumet.


Lycka till ännu en gång Ters IRL.

Vi ses snart!
 

DeletedUser

Guest
Måste bara säga att jag tycker de är synd att ni smutskastar TW genom skylla hotet på TW, då de är IRL anledningar, både när de gäller wonder och tersiasII ....sen är jag mycket medveten om att hotet även kommit via tw, men som sagt ursprunget handlar om IRL-tjafs....

Jag säger inte att de inte är dålig stil, men de är INGET TW kunnat förhindrar....

Håller dock med stäng denna tråden, då de som behövs har framkommit!
 

DeletedUser

Guest
Måste bara säga att jag tycker de är synd att ni smutskastar TW genom skylla hotet på TW, då de är IRL anledningar, både när de gäller wonder och tersiasII ....sen är jag mycket medveten om att hotet även kommit via tw, men som sagt ursprunget handlar om IRL-tjafs....

Jag säger inte att de inte är dålig stil, men de är INGET TW kunnat förhindrar....

Håller dock med stäng denna tråden, då de som behövs har framkommit!

Jag säger att jag inte smutskastar tw. Jag säger bara att det är en spelare där som hotat flera andra IRL. Dock vet jag inte riktigt vad ters har fått för hot.

Men Sexie vi har ju haft våra små dunster men det har ju inte slutat med hot IRL som nu denna spelare gör. Det var ju trots allt han som började med att dra in IRL i det hela.

EN fråga till dig sexie. Försök sätt dig in i min sits. Om du får reda på att en person har skurit sönder dina däck på din bil och den spelaren vet att du spelar TW och att ni krigar mot varandra. Hur skulle du då reagera? Sen av samma spelare som repar hela din bil och skriver "fi**a" på motorhuven.

Hur moget är det?

Jag vill som sagt bara få fram sanningen. Sen att denna spelare som hotar, ljuger för typ alla....
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Jag säger att jag inte smutskastar tw. Jag säger bara att det är en spelare där som hotat flera andra IRL. Dock vet jag inte riktigt vad ters har fått för hot.

Men Sexie vi har ju haft våra små dunster men det har ju inte slutat med hot IRL som nu denna spelare gör. Det var ju trots allt han som började med att dra in IRL i det hela.

EN fråga till dig sexie. Försök sätt dig in i min sits. Om du får reda på att en person har skurit sönder dina däck på din bil och den spelaren vet att du spelar TW och att ni krigar mot varandra. Hur skulle du då reagera? Sen av samma spelare som repar hela din bil och skriver "fi**a" på motorhuven.

Hur moget är det?

Jag vill som sagt bara få fram sanningen. Sen att denna spelare som hotar, ljuger för typ alla....


vad heter denna spelare som har hotat och gjort så där med din bil , bara ren nyfikenhet
 

DeletedUser

Guest
vad heter denna spelare som har hotat och gjort så där med din bil , bara ren nyfikenhet

Inga namn framhävs, vi har försökt lägga upp både det ena och det andra, men inte varit värt det.

Har fått IRL hot men inte av samma spelare, men det är inte pga dem jag slutar, går av efter allt för mycket hot från spelare ING som klivit över och blivit brutalare när man blockerat dem via msn/IRL då information om en spelare tyvärr inte kan stanna från en till en annan spelare.

Som sagt lås denna tråd, det blir för mycket skit bara.

Trådskaparen vill ha den stängd.
 

DeletedUser

Guest
Jag säger att jag inte smutskastar tw. Jag säger bara att det är en spelare där som hotat flera andra IRL. Dock vet jag inte riktigt vad ters har fått för hot.

Men Sexie vi har ju haft våra små dunster men det har ju inte slutat med hot IRL som nu denna spelare gör. Det var ju trots allt han som började med att dra in IRL i det hela.

EN fråga till dig sexie. Försök sätt dig in i min sits. Om du får reda på att en person har skurit sönder dina däck på din bil och den spelaren vet att du spelar TW och att ni krigar mot varandra. Hur skulle du då reagera? Sen av samma spelare som repar hela din bil och skriver "fi**a" på motorhuven.

Hur moget är det?

Jag vill som sagt bara få fram sanningen. Sen att denna spelare som hotar, ljuger för typ alla....

Har inte sagt att jag inte förstår dig.
Men om du är ärlig så vet du att dina sönderskurna däck inte har med att du spelar TW, utan IRL relaterade problem...
Du får de att låta som att konflikter er i mellan enbart handlar om TW, och att denns ursprung handlar om TW, vilket de ju inte gör. Sen förstår jag att de på verka ert TW spelandet oxå....just därför de känns som ni sputskastar TW....

Jag menar absolut inte att de är ett accepterat betende för de!! Som jag sa till E, så är jag glad ni polisanmält de.

Och ja du och jag har haft våra duster, de ska gudarna veta....o nej jag skulle aldrig får för mig att hota någon för de...
 

DeletedUser

Guest
Har inte sagt att jag inte förstår dig.
Men om du är ärlig så vet du att dina sönderskurna däck inte har med att du spelar TW, utan IRL relaterade problem...
Du får de att låta som att konflikter er i mellan enbart handlar om TW, och att denns ursprung handlar om TW, vilket de ju inte gör. Sen förstår jag att de på verka ert TW spelandet oxå....just därför de känns som ni sputskastar TW....

Jag menar absolut inte att de är ett accepterat betende för de!! Som jag sa till E, så är jag glad ni polisanmält de.

Och ja du och jag har haft våra duster, de ska gudarna veta....o nej jag skulle aldrig får för mig att hota någon för de...

Vi tar allt mellan E då får du reda på sanningen ifrån mig och E.

Bra att du inte skulle hota nån för det, men allt började ju med TW tyvärr. Jag hoppas du får det bra här i v5. Kommer aldrig mer tillbaka till TW tyvärr. IRL är viktigare...

Vi kan lägga våra dunster åt sidan nu då du ska få veta hela sanningen av E hur det ligger till!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp