TersiasII

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Allt kan man ljuga om, kusiner, börder, vänner, byar, stammar.

Vad man litar på och vill tro på får man bedöma själv.

Och nej Farbror Joakim är inte min broder, det är en av alla "lögner" jag har spridit, sucks to be you om ni har trott detta.

Som sagt nu kommer slägan och jag har bestämt mig att sluta.
Sist var det några som ville ha kvar mig, som senare blev minna bittra fiender.

Nog om detta.

Bye v5 samt v5:s forum för ett tag.
 

DeletedUser

Guest
jävligt dålig stil att hota någon tills dom slutar

då hör man till bottenskrapet på iaf några punkter.

jaja....får battla med dig på skype då teri:)
 

DeletedUser

Guest
jävligt dålig stil att hota någon tills dom slutar

då hör man till bottenskrapet på iaf några punkter.

jaja....får battla med dig på skype då teri:)

Antar de med hot bara är en dålig anledning om jag ska tro vad som sägs...dessutom kom väligt lägligt efter interna konflikter men men bara jag som ser de så kanske....
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att man ska vara man (eller kvinna) att kunna hålla en ton som inte är så pass kränkande att man får den andra att sluta.

Annars så kommer man inte långt i livet om man skriker Jävla !"¤!"¤ till alla som inte gör som man vill
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att man ska vara man (eller kvinna) att kunna hålla en ton som inte är så pass kränkande att man får den andra att sluta.

Annars så kommer man inte långt i livet om man skriker Jävla !"¤!"¤ till alla som inte gör som man vill

kan hålla med dig till viss del men kan även säga som så här att han är inte mycket bättre själv och jag om någon borde veta.
 

DeletedUser

Guest
När någon i spelet slutar så kan man i vilket fall visa lite respekt för denne. Det är ju trots allt på grund av dem som du kan spela spelet överhuvudtaget...

Edit: Ett snällt sista adjö post klarar alla av =D
 

DeletedUser

Guest
Ha d bäst irl Tersiah och hoppas gymnasiet går bra för dig och det tror jag säkert det gör =)

irl e så klart alltid viktigare och alltid den smartaste saken o satsa på om man känner att tw tar för mycket... så lycka till ♥
 

DeletedUser

Guest
Me 2 önskar dig lycka till själv klart i IRL livet och det är alltid viktigast ;)

Önskar dig även dig lycka till med studierna :)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
jag tycker att man ska vara man (eller kvinna) att kunna hålla en ton som inte är så pass kränkande att man får den andra att sluta.

Annars så kommer man inte långt i livet om man skriker Jävla !"¤!"¤ till alla som inte gör som man vill

säg det till alla som är emot mig! men det är synd
 

DeletedUser

Guest
Hej då ters! Har aldrig personligen haft något emot dig :)
 

DeletedUser

Guest
SYND!
Jag hoppas vi håller kontakten iaf!
Du vet att jag var tvungen (du vet vad jag menar)
Jag älskar dig trots allt iaf.
Sköt om dig.

PREKO
 

DeletedUser

Guest
SYND!
Jag hoppas vi håller kontakten iaf!
Du vet att jag var tvungen (du vet vad jag menar)
Jag älskar dig trots allt iaf.
Sköt om dig.

PREKO

Jag vet att du var tvungen, men skulle inte orkat med länge till heller, du vet hur det stog till.

Kommer hålla kontakten med dig, får prata mera på msn sedan :)

Slänger inte kontakterna ivägen i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Vadå? Tänk om Kjell Bergkvist skulle se detta. Veklingar..

(Lycka till IRL)
 

DeletedUser

Guest
jävligt dålig stil att hota någon tills dom slutar

då hör man till bottenskrapet på iaf några punkter.

jaja....får battla med dig på skype då teri:)

Håller med! Jag och TersiasII har haft våra duster i forumet men om man går vidare till verklig ilska och hot är man sannerligen en patetisk liten skit.

Lycka till med gymnasiet TersiasII!
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Håller med! Jag och TersiasII har haft våra duster i forumet men om man går vidare till verklig ilska och hot är man sannerligen en patetisk liten skit.

Lycka till med gymnasiet TersiasII!

Håller med här, man är inte mycket till medmännsika om man börja hota någon och desutom via ett spel...

Jag har inte bildat mig någon egen uppfattning om dig Tersias.

Lycka till med studierna :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med! Jag och TersiasII har haft våra duster i forumet men om man går vidare till verklig ilska och hot är man sannerligen en patetisk liten skit.

Lycka till med gymnasiet TersiasII!

Visst vi har haft våra stunder, även ing men inget som gått till hot mot varandra.
Det är andra spelare som börjat hotat ING och msn, har fått ett par sms som inte behöver komma upp.

Tycker det är onödigt att man skall byta hotmail och mobil nummer för ett internet spel.

Finns på v1 om det är några som har lust att slås mot mig där sedan.

http://www.youtube.com/watch?v=VfxnR-3vptg till detta på allt.

Ha en bra spel tid, jobbigt med detta avslut men dock så nödvändigt.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag förstår är han inte den första att att få hot osv.
Vad jag förstår så har även wonderbarken fått dessa hot o slutat.
Jag har själv fått tillgång till visa av hoten o dom är inte trevliga.
Sen är det ju så att jag som sitter som 3:e hand med dessa hot ej kan göra något för att få dessa idioter avstängda.
Sen hot på sms/mail/skype gäller väl inte för att få dom avstängda här.
Sen skulle ni bli väldigt förvånade om jag avslöjade ett par av dessa som hotar. Högt uppsatta personer.

Jag säger bara fy fan va låga ni är!
 

DeletedUser

Guest
Det är andra spelare som börjat hotat ING och msn, har fått ett par sms som inte behöver komma upp.
Tycker det är onödigt att man skall byta hotmail och mobil nummer för ett internet spel.
Ha en bra spel tid, jobbigt med detta avslut men dock så nödvändigt.

Vet precis hur du har haft det, har haft/har det likadant.
Detta är den "riktiga" wonderbarken, inte den som tagit över mitt konto på v5.
Jag har slutat delvis pga dessa hot. Tycker att det inte har med spelet att göra när man får mordhot samt skadegörelse på personliga ägodelar.

Jag önskar Ters all lycka, vi syns endå IRL samt skype/msn.

Tackar för mig på v5, det är inte mig ni möter om wonderbarken attackerar.
 

DeletedUser

Guest
Vet precis hur du har haft det, har haft/har det likadant.
Detta är den "riktiga" wonderbarken, inte den som tagit över mitt konto på v5.
Jag har slutat delvis pga dessa hot. Tycker att det inte har med spelet att göra när man får mordhot samt skadegörelse på personliga ägodelar.

Jag önskar Ters all lycka, vi syns endå IRL samt skype/msn.

Tackar för mig på v5, det är inte mig ni möter om wonderbarken attackerar.

Bara en fråga wonder, har inte dina mordhot och skaderörelse med just IRL-livet att göra??

Tycker bara de är lågt om de stämmer som tersiasII utsatt för hot inom TW, att du drar upp ngt som inte har med spelat att göra utan verkligen har med irl att göra...bara min åsikt!

Däremot tycker jag de är bra att dra upp att hot inom TW om att göra upp irl inte accepterat, tyvärr är de många som ändå hotar med IRL. Visst viss hot är accepterat inom spelet, men de ska tillhöra spelets värld... Tyvärr även några av dem som skricker högt här på denna trådet, som tyvärr hotat andra spelare så dem fundera på att sluta, tråkigt men sant....
 

DeletedUser

Guest
Nästan så att man börjar undra om IRL hoten någonsin kommer få sitt slut.

Dock så kan man ju låta bli att ge ut sitt telefonnummer och hotmail (msn) om man inte känner att det är absolut nödvändigt.
På så sätt kan man ju hålla det inom TW-världen.

Fast det är ju bara min åsikt, även om jag själv gett ut både nummer, skype och msn till folk. Så lite av en hycklare är jag väl, hehe. Men jag har även valt de människor som jag velat dela dessa "personligare" kommunikations sätten med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp