TersiasII

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det sägs att DEMONS fd diplomat har bestämt sig för att lägga ner tribalwars spelandet här på v5.

Och jag själv tycker det låter som en jävligt bra idée utav honom/henne. Då den spelaren bara får ta emot en massa skit här på v5 sen mergen mellan ER och SSG, som ledde till grundandet utav SB.

Så om nu detta är sant eller inte får väll bara tiden avgöra, eller ledningen i DEMONS som kan ha fått denna info innan jag kom åt den via mina källor:rolleyes:

Så om nu detta sker så blir halva v5 glada medans resterande delen inte vet vem han/ hon är eller är med i den spelaren vänskapsomkrets.

Så väll kämpat TersiasII och R.I.P, dock vet du adressen hit igen ifall om du ändrar dig igen sen efter detta.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att min inside man säger att Ters slutar med :D

*smyghurra*
 

DeletedUser

Guest
Skall vi starta en folder på varje spelare oxå?
Om det nu är så,så tycker jag inte vi skall börja skriva om varje spelare som ev slutar. Jag säger inget om detta är som ni skriver men hur som helst tycker jag inte det är något vi bör ta upp här.
Eller?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Måste ju döpa om mina byar nu igen:( fd namn: "Tersias Gose Very Mad"
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Skall vi starta en folder på varje spelare oxå?
Om det nu är så,så tycker jag inte vi skall börja skriva om varje spelare som ev slutar. Jag säger inget om detta är som ni skriver men hur som helst tycker jag inte det är något vi bör ta upp här.
Eller?

Men Tersias har ju skrivit as mkt på forumet, dessutom hatad av halva twv5 :)
 

DeletedUser

Guest
Fan vad demons lär suga... ER+SSG+UTE+R.R :eek:

Alla stammarna suger utom möjligtvis SSG som var bra ända tills Mergen då alla bra i SSG slutade och nu gått med KILT ;O

EDIT: RIP Ters(vill inte få mer straffpoäng :O)
 

DeletedUser

Guest
klart...tur att jag är på den s.kl. good list of ters :p men rip ifall du nu slutar på denna världen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Är inte farbror Joakim tersiahs bror irl?....

kanske därför han gjorde tråden? Im just saying :p

jag kommer nog inte känna av en skillnad med eller utan tersiah i spelet... han gjorde inte speciellt mycket...

Väntar på tömningen av hans byar på mig nu snart då =p
 

DeletedUser

Guest
Har hört andra rykten om att ters har fått ett annat konto. Men har ingen aning om namnet på de kontot eller så
Och jag kan inte säga om de ryktet är sant eller inte.
Men de får tiden utvisa.

Men annars får jag väl säga ha de bra ters och lycka till med IRL om de nu stämmer.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fan vad demons lär suga... ER+SSG+UTE+R.R :eek:

Alla stammarna suger utom möjligtvis SSG som var bra ända tills Mergen då alla bra i SSG slutade och nu gått med KILT ;O

EDIT: RIP Ters(vill inte få mer straffpoäng :O)

Jag håller med dig
 

DeletedUser

Guest
heeej

Okej, då får man väl gissa lite.

Det sägs att det väntar en vändning i kriget mellan UC & TR. Inget vi märkt av men kanske kommer. ;)

Men tjaaa, det sägs ju också att tersII bara ska få ett annat konto. Vilket? Ja om det nu är så att wonder har slutat och har tillfällig KÖ tror jag på att det kan vara han som blir den nya wonderbarken.

Och ja varför tror jag nu det? Vi alla vet ju hur han är ....II så kanske han ska "röra om i grytan"? Vem vet men det återstår och se!

Ser också gärna lite mer attacker mot mig från TRs håll! Har fått 7 skarpa mot mig idag men vad kan dom göra om man inte har attacker mer än på dessa byar?!

Kommigen nu TR visa vad ni kan om ni kan.

Älska denna situation, nästan gratis 'OB!! ihihih

Det vart allt för <3Sugröret<3 :D
 

DeletedUser

Guest
Det blir nog inte större skillnad var han än börjar på kartan eller under vilket konto han nu börjar på..

OBS: detta e inte OT eftersom denna tråden handlar ju just om tersiah .. sorgligt nog :)
 

DeletedUser

Guest
Att röra om i grytan lite så stämmer detta rykte som Farbror Joakim säger.
Jag lägger av, får dagliga hot och ser ingen utväg i detta än att lägga ner och köra på andra världar under fejkat nick då hot även kommer till andra världar.

Och svar på Drlovehs fråga om att Farbror Joakim är min broder eller inte har jag svårt att uttala mig i då jag inte vet om jag har en broder eller inte, så svårt att ha en sådan då.

Annat konto, vet jag inget om, det får tiden vissa om spelare vill ha mig tillbaks.

Kommer hålla mig uppdaterad inom v5 så jag kan skälla på er och sprida "Falska rykten" som så många vill påstå.

Så efter att ha sänt iväg alla byar man haft till deff och rensning på RAV spelare och låtit andra spelare ta byar samt vissat aktivitit på andra konton via KÖ och slaktat RAV, även KILT för all dels adlar så kör jag på IRL och gymnasiet fult ut nu.

Så vi kanske ses på en annan värld?

Med detta säger jag hejdå, hade inte tänkt gå ut med detta i någon form av ny tråd eller inte, räcker med att stammen vet vad som händer.

Bye v5.
 

DeletedUser

Guest
Tja, om inte Tersias och farbror joakim tycker om att ljuga (eller sprida "falska rykten" som det så fint heter) så ska dessa två vara bröder. Enligt dessa själva under tiden som man hade samröre med dom.
Om de nu är bröder så förstår man varför farbror joakim gör en hel tråd till tersias ära.

Och om jag inte misstar mig så har tersias sagt att han skulle sluta i, väldigt runda slänga, ett halvår.
Nu, äntligen, gör du slag i saken.

Good for you!

Hoppas gymnasiet går bra för dig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp