TersiasII

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Försökt hålla god ton i denna tråden men nu överdriver vissa...

bara stick och ta ert drama med er :p
 

DeletedUser

Guest
Twille lås denna tråden. Jag och Tersias har försökt att säga att vi slutar pga att en spelare i TW som inte klarar av att vinna över ett krig i spelet, det tar han ut IRL, genom att mordhota, samt stå med en kniv mot en spelares hals och repa en bil bara för att han inte kunde klara av att ta ner mig i spelet. Då måste han gå och ta det via IRL.

Hur moget är det på en skala?

Om jag får ännu mer skit nu, så tar jag det för jag är less på alla lögner och vill bara få fram sanningen. Om nån nu vill diskutera det hela så skriv meddelande här istället så tar vi det priv.

Som sagt less på pajkastningen.

Man spelar väl TW för att komma bort ifrån IRL lite och kunna koppla av men det går ju inte när en spelare hotar hela tiden...

Ters vi ses som sagt IRL.

Tycker det är synd att ingen kan inse att man slutar för att man blir hotad av en spelare som drar in IRL i spelet. Hade ni alla bevis jag har så skulle ni nog kanske förstå mig och inte kasta paj på mig/TR när jag spelade där. Jag la ju upp konkreta bevis till bl.a amber om hur det låg till min hon vägrade lyssna och tro på sanningen.

Till amber: Jag har inget emot dig, bara besviken på dig att du inte kan tro på det man säger.

Till sugröret: Du ska inte ljuga så mkt som du gör, vi har ju trots allt bevis på det.

Och kriget mellan UC vs TR är personligt ifrån sugröret och amber. Även det finns det bevis på om jag sett rätt..Men eftersom jag slutat så bryr jag mig inte så mkt om det... Men en sak är faktiskt skoj, dagen innan sugröret lämnade TR för UC så skrev han fri adling på ambers stam TGOA och det tror inte amber på, trots hon fick se precis det han skrev i forumet.


Lycka till ännu en gång Ters IRL.

Vi ses snart!

Jag har inte ens yttrat mig om att jag tror på den andra personen mer el mindre?

Kriget mot TR har inget med personligt att göra utan från min sida är det helt strategiskt sett och någon av stammarna skulle ändå ha åkt förr el senare så jag tycker du ska sluta och tala om att det är personligt i från mitt håll.
 

DeletedUser

Guest
Okej, låser nu tråden, dels på trådskaparens begäran och dels för att den spårade rätt snabbt.

Anledningen att jag trots allt lät denna vara uppe ett bra tag var att jag känner att det kan vara viktigt att få ut just detta, med det så ville jag även att ni skulle få diskutera av er lite. Tyvärr så spårade det...

Jag vill avsluta detta med att säga att hot och sånt som sker IRL bör polisanmälas, det är tyvärr inget vi här på TW kan göra något åt och sånt kommer tyvärr alltid att finnas då vissa inte kan skilja på spel och irl.

Kommer bland annat ihåg en spelare på ett MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) som dödade en annan spelare i spelet och fick då vissa delar av dennes spelares utrustning. Spelaren som blev dödad letade då rätt på honom och misshandlade honom IRL och tvingade honom att lämna tillbaka det han tagit...

Så mitt råd till er är som sagt att polisanmäla alla IRL hot och liknande, samt att rapportera/skicka in tickets om hoten som rör TW, det är tyvärr de enda vi kan göra något åt.

Hoppas ni får en bra fortsättning nu och att allt löser sig, det är tråkigt att se sånt här.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp