Synpunkter Top 10

DeletedUser

Guest
1 Ecalos = Visar upp bra strategiskt tänkande och kan kriga. Har nog ingen svag länk.
2 Chaos = Vet inte riktigt. det känns som dom inte kommer klara sig hela vägen. Dom har ju krigat innan men jag tippar på att dom tröttnar och blir inaktiva.
3 =Ä= vet inte så mycket men det ryktas finns ST2 spelare i stammen och ST2 är riktigt bra.
4 ÖL Samspelta
5 -=AT=- Bra föredetta krigar stam. nu lite mer dött
6 NA Familje stam , säger nog det mästa
7 ~NoD~ Fick mycket luft för att dom hållit ut mot titanerna som inte gjort motstånd....
8 KOTG Familje stam , säger nog det mästa
9 D3D Mergequeens?
10 DF Osäker vet inte mycket.
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos Äger
2 Chaos Suger
3 =Ä= Suger
4 ÖL Duger
5 -=AT=- Suger
6 NA Suger mest
7 ~NoD~ Suger
8 KOTG Suger
9 D3D Suger
10 DF Suger
 

DeletedUser

Guest
jag låg faktiskt i plus med 2-0 tills jag var off flera dagar i streck då jag hade trötnnat och sa att jag ville bli intern adlad, men ångrade mig och nu ska ni få pisk ska du veta:p

om du inte tror mig kan du kolla det på twstats, och när jag gic off hade jag inga inkommande än :)

förresten, ta lite kritik med en nypa salt och kämpa vidare, särskilt när den är så grymt seriöss^^:rolleyes:
elr som käre ARS-CAR skriver, WHY SO SERIOUS? :)

Lol, såg nyss idag att en AT lirare också har det som bynamn. Får väl byta då ^^
Regenska gillade också det namnet såg jag :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Top 10

Det finns många i =Ä= som visar positiv statistik sen kriget började, tyvärr långt till fronten för många. Bästa deffspelare: Stinger, grym OBF efter kriget börjat!!!

1 Ecalos = Många bra spelare på västfronten, avancerar i kriget och ger tufft motstånd. Får se hur långt det räcker, hela vägen fram eller inte?
2 Chaos = Vet inte riktigt, för långt borta.
3 =Ä= GRYM stam, sammanhållning 100%, måste deffa mycket, men har även tagit byar i kriget. Kan ge Ecalos en match. Många -ST2-, så erfarenhet finns.
4 ÖL = Vet inte riktigt, men verkar vara den roligaste stammen efter =Ä=
5 -=AT=- = Krigarstam från början, bra sammanhållning i kärnan av stammen, riktigt duktiga.
6 NA = Familjestam som är mer samspelta än man tror, kan ge Ecalos en fight om man får en klar ledargestalt bland familjemedlemmarna.
7 ~NoD~ = Kommer att dö bort, förr eller senare...
8 KOTG = För splittrade
9 D3D = Vet ej
10 DF = Måste börja göra något för att växa
 

DeletedUser

Guest
Ecalos: :cool:
Chaos: :cool:
=Ä=: vilka är ST2??
ÖL: :cool:
-=AT=-: dom har ju krigat sen starten= dåliga diplomater
NA: fail, lär er använda flikar när ni skickar adelståg 1min är fan patetiskt!
resten är ointressanta

//balibali
 

DeletedUser

Guest
Min syn på det:

-=AT=-: dom har ju krigat sen starten = jävligt bra diplomater

Alltså det är ju en myt att AT krigat så jävla mkt, de har hoppat på en drös med småstammar, vilket alla stammar på top 10 gjort hela tiden.

Äras de som äras bör
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos - Egen stam! :)
2 Chaos - Går väll hyfsat för dem mot AT. Man hoppas bara att de fortsätter norrut efter AT ;)
3 =Ä= - Den stam som gör mest motstånd, även om vi inte anfaller dem så värst mycket.
4 ÖL - Roliga jäklar. För få som gör fylle rundor a la NalleKalle tyvärr...
5 -=AT=- - Bra spelare, bra stam. För många motståndare. Kommer att vara tvungna att merga med en stam för att hålla sig kvar i toppen, och stammen kommer att bli =Ä=.
6 NAV - Har lidit stora förluster i såväl byar som spelare som slutar (ledare oxå).
7 NAD - Har lidit stora förluster i såväl byar som spelare som slutar (ledare oxå).
8 NAR - Den stam som fått känna mest av Ecalos lilla slägga. Har, precis som övriga NA, lidit stora förluster i såväl byar som spelare som slutar (ledare oxå).
9 ~NoD~ - Nej.
10 KOTG - Nej.
 

DeletedUser

Guest
Alltså det är ju en myt att AT krigat så jävla mkt, de har hoppat på en drös med småstammar, vilket alla stammar på top 10 gjort hela tiden.

Äras de som äras bör

Absolut krigar alla topp10 relativt ofta, kan inte svara för andra. Men känns som att vi varit mer aktiva sen början med krig?

När vi iprincip inte varit krig lösa någon gång.
Men jag kan ju ha fel i det.


Balibali: Detta kan jag inte riktigt svara på när det är jag som skött det hela ;)
Har gjort så gott jag kunnat när detta var första världen jag skött diplomatin i.

Nu i efterhand ser man rätt tydligt att jag gjort mina misstag, men en del går inte att skylla på mig heller. När vi blivit påhoppade av de vi haft diplomatiska relationer med (inget försök till smutskast)

Och att världen ändrade sig kraftigt där ett tag, VVV krigades snabbt bort av Ecalos, aktiviteten just för tillfället kan jag inte svara på.

Ecalos merg med WAR.

Där försvann de ursprungliga allianserna för oss.
Men jag skulle ha garderat mig för sådana saker redan innan känns det som.

Men vi ångrar inte för en enda sekund att vi hoppade in i stridens hetta för att skydda våra allierade, även fast det gått rejält tungt för oss sen det hände!



C
 

DeletedUser

Guest
Alltså det är ju en myt att AT krigat så jävla mkt, de har hoppat på en drös med småstammar, vilket alla stammar på top 10 gjort hela tiden.

Äras de som äras bör

Hur det är med det vet jag inte, och bryr mig inte särskilt mycket. Dock ser jag det som en princip sak. Krigar mycket = bra diplomater :)
 

DeletedUser

Guest
4 ÖL - Roliga jäklar. För få som gör fylle rundor a la NalleKalle tyvärr...

va? vad har jag gjort nu då?:p


Hur det är med det vet jag inte, och bryr mig inte särskilt mycket. Dock ser jag det som en princip sak. Krigar mycket = bra diplomater :)

mm visst, ett bra sätt att trötta ut stammen och säkra dess undergång, är väl inte riktigt en diplomats jobb va? ;)
 

DeletedUser

Guest
Alltså det är ju en myt att AT krigat så jävla mkt, de har hoppat på en drös med småstammar, vilket alla stammar på top 10 gjort hela tiden.

Äras de som äras bör

Vi kanske har olika syn på vad småstammar är för något men Enter, TDA, R-Goth, ~NoD~, KGB, Krim, Chaos, Ecalos, KOTG är/var alla topp10-stammar

har kanske missat ytterliggare någon stam?
 
Topp