Synpunkter Top 10

DeletedUser

Guest
Dags och liva upp en tråd för detta igen.


1 Ecalos
2 -=AT=-
3 =Ä=
4 NAV
5 KRIM
6 Chaos
7 ÖL
8 WAR
9 NAR
10 NAD


Synpunkter?
 

ice-t

Member
Reaktionspoäng
0
:)Ecalos: Duktiga spelare, börjat ta in från AT nu med whadup???
AT: Överlevar stam, vet dock inte jätte mycket om dem
=Ä=: Goa gubbar dem flesta, visar skill när det krävs
NAV: Vi är Awesome :D
KRIM: Utbrytare från VVV
Chaos: Vet inte så mycket om dem, slaktar dock sina fiender i sitt "krig":rolleyes:
ÖL: Goa krigar gubbar hela bunten, kan åstakomma mycket med lite folk :)
WAR: Merg med Ecalos?
NAR: Henrik säger allt :D goa krigare
NAD: Kungken <3 En riktig krigar stamm som inte räds något
 

DeletedUser

Guest
7 Öl - alla säger att de är bra, en del säger att de är bättre än ecalos - hur kommer det sig då att de ligger sjua och har ett snitt som är hälften så högt som Ecalos?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Wow, tycker nån spammar detta ganska ofta. Så då...spammar ja mina kommentarer ja vet att svensktafro älskar.

Eller så gör ja nå nytt :)

1:
255469_f520.jpg

2:
Old%20Bulls%20-%20Legends%20Never%20Die.png

3:
losers.jpg

4/Familjen:
748px-Band_of_Brothers,_101st_in_Iraq.jpg

5:
ecalosflyktingar.jpg


Hoppas ni inte hänger mig för detta...Försök se de roliga i det ;-)
/Gick ej ta fler bilder så nöjer mig såhär ^.^
p.s bilderna blev stora, tyvärr.
 

lill lacken

New Member
Reaktionspoäng
0
7 Öl - alla säger att de är bra, en del säger att de är bättre än ecalos - hur kommer det sig då att de ligger sjua och har ett snitt som är hälften så högt som Ecalos?


Kanske för ni tar in spelare med hög poäng å slår ihop med YY ?
Om tex vi slagit ihop med ÖL så hade vi legat 1a men men mkt bra jobb av Ecalos verkar vara en väldigt aktiv stam :p ^^ Å otrolig kämpar vilja ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanske för ni tar in spelare med hög poäng å slår ihop med YY ?
Om tex vi slagit ihop med ÖL så hade vi legat 1a men men mkt bra jobb av Ecalos verkar vara en väldigt aktiv stam :p ^^ Å otrolig kämpar vilja ;)

Vi är 5 färre än vad ni i Ä är. Sen hade Ecalos inte varit samma Ecalos som det är nu om inte alla spelare hade spelat i stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Kanske för ni tar in spelare med hög poäng å slår ihop med YY ?
Om tex vi slagit ihop med ÖL så hade vi legat 1a men men mkt bra jobb av Ecalos verkar vara en väldigt aktiv stam :p ^^ Å otrolig kämpar vilja ;)

Kan ju bara säga till dig att 8 spelare från det Ecalos som var innan YY togs in ligger på top 20...

förresten skulle Ä + ÖL ~91 mille och ligga rank 2 efter Ecalos, och dessutom så skulle ni bli tvungna att kicka flera spelare pga max 60 per stam
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ju bara säga till dig att 8 spelare från det Ecalos som var innan YY togs in ligger på top 20...

Jo, men ostis. Du borde veta att det är helt fel om Ecalos får lov att rekrytera eller merga med andra stammar. Vilken annan stam får det, men inte Ecalos. Om nu Ecalos skulle göra det, då får alla andra stammar komma med en massa "om". "Om vi skulle mergat med *** så hade vi legat etta."
 

DeletedUser

Guest
Jo, men ostis. Du borde veta att det är helt fel om Ecalos får lov att rekrytera eller merga med andra stammar. Vilken annan stam får det, men inte Ecalos. Om nu Ecalos skulle göra det, då får alla andra stammar komma med en massa "om". "Om vi skulle mergat med *** så hade vi legat etta."

dessutom felaktiga om, ohms lag är ju U=R*I och det är ju knappast det vi snackar om här. hur som helst. min lista:

1 Ecalos - bra
2 -=AT=-
3 =Ä=
4 NAV
5 KRIM
6 Chaos
7 ÖL
8 WAR
9 NAR
10 NAD
 

DeletedUser

Guest
dessutom felaktiga om, ohms lag är ju U=R*I och det är ju knappast det vi snackar om här. hur som helst. min lista:

1 Ecalos - bra
2 -=AT=-
3 =Ä=
4 NAV
5 KRIM
6 Chaos
7 ÖL
8 WAR
9 NAR
10 NAD

haha, helt klart den mest detaljerade listan här :D
 

DeletedUser

Guest
7 Öl - alla säger att de är bra, en del säger att de är bättre än ecalos - hur kommer det sig då att de ligger sjua och har ett snitt som är hälften så högt som Ecalos?

Eeeh.. Har någon sagt det? Är ju, i all ödmjukhet, skillnad på plats ett och sex. Inte för att förringa oss (ÖL) men poängen talar väl för sig själv, åtminstone i detta fallet...




Personliga småkommentarer (efter uppdaterad ranking):

1. Ecalos - Imponerande naturkraft. Kanske mergar för fort/mycket? Någonting de aktat sig för i evigheter, men nu..?

2. -=AT=- - Har tidigare legat för långt bort för mig att kommentera, valde nu att pocka upp V.V.V-flyktingar och etablerade ett litet kluster i öster. Plockar Ecalos bort dem därifrån snart?
Krigar på många fronter, kanske lite trötta?

3. =Ä= - Vet för lite om.

4. NAV - Stora. Plockade upp mycket av skräpet som blev kvar av OF-POL, om det är så de bygger poäng tvivlar jag på deras egentliga styrka. Men de verkar ännu så länge stabila, det får jag säga. Bästa nordmanna-stammen.

5. KRIM - V.V.V-rester som kanske fick en liten nytändning när de fick Ecalos välsignelse att bilda stam.
Bra spelare och ett sug för spelet är alltid en fin kombo.
Kan gå lite hur som helst. Jag tror de är en kraft att räkna med om några månader.

6. ÖL - Min stam, som sagt. Fortfarande ett litet antal mycket tighta spelare med lust för stora utmaningar.
Värld fyras högsta medelålder? Vi är usla föräldrar hela högen, lovar. Vi ska nog ha ett finger med i spelet på v.4... O ja.

7. Chaos - Har tappat nyckelspelare och adlar inte Borg i samma tempo. Jag gissar att det internt är ett getingbo just nu.
Mycket svårt att förutse vad som händer med Chaos. Lite som Tyskland tidigt 30-tal.

8. NAR - Njaaao.. Vet inte. Men jag tror iaf inte på "familjestammar". Ser de hellre som allierade med NAV/NAD.
Svårt att säga någonting långsiktigt om..

9. WAR - Mergar med Ecalos. Blir det några kvar? Blir WAR kvar?

10. NAD - Ingen aning.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Chaos - Har tappat nyckelspelare och adlar inte Borg i samma tempo. Jag gissar att det internt är ett getingbo just nu.
Mycket svårt att förutse vad som händer med Chaos. Lite som Tyskland tidigt 30-tal.

Det är klart att ett chaos är oförutsägbart :rolleyes:
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
1 Ecalos - Aktiva spelare,compact och vet vad dem gör men har väll inte fått en riktig motstånd än eller på länge för att kunna ge en riktigt bedömning om.
2 -=AT=- - Krigar stam va jag vet, bra spelare som vet vad dem gör. Aktiviteten har jag ingen aning om
3 =Ä= . Goa grabbar, kör hårt när det väll gäller.
4 NAV . Min egen så jag lägger ingen kommentar.
5 KRIM . Ingen aning men generellt gillar jag inte stammar som bildas ut av flyktingar ifrån andra stammar.
6 Chaos . Ingen aning
7 ÖL . En ut av dem som har imponerat mycket. Visade att dem kan kriga och för min del hamnar dem bland top 3 stammar i V4.
8 WAR . Verkar dött.
9 NAR. Vår syster stam så jag lägger ingen kommentar här heller.
10 NAD- Lika så här.
 

DeletedUser

Guest
5 KRIM . Ingen aning men generellt gillar jag inte stammar som bildas ut av flyktingar ifrån andra stammar.

haha då lär du inte gilla -[L]- vi bröt oss ur -TRE- . P.G.A. dålig diplomati...


hur jag tror top 10 kommer att sluta

1. ÖL ( riktigt grymma i krig)
2.Ecalos ( hur ska man säga. en adlingsmaskin, men har inte fått riktigt motstånd för dom vet vem dom ska plocka för att växa utan problem. bra strategi i krig
3. -=AT=- (Bra krigare)
4.=Ä= (bra strategi i krig)
5.KRIM (ett frågetecken än så länge)
6.Chaos (visar upp skill mot borgerna)
7.nordmänennen (osäker på hur jag ska bedöma så jag e tyst)
8.WAR ( vet inte riktigt, dom kan tappa mer om dom inte märgar med maskinen.)
9.CA ( bra krigar stam antar jag)
10. en ny stam kanske kommer in i smeten
 

DeletedUser

Guest
1. Ecalos - Alla som säger att vi inte har mött på något motstånd under våran resa i v4 kan skita ner sig. Solace, Ninjas, AXE och WAR medlemmar i en och samma stam, hyffsad rutin?

2. -=AT=- - Remember the Titans, någon som har sett den filmen? Det är en amerikansk fotbollsrulle. Hur som helst så går dom igenom serien obesegrade och tar hem guldet. Tror ni AT klarar av det? Kommer dom gå segrande ur alla sina krig och om några år när vi snackar gamla v4 minnen med våra tw polare kommer vi då säga... "Kommer ni ihåg Titanerna?". Den som överlever få veta!

3. =Ä= - Tappade mina gamla AXE bröder Kalle Sandhult och Wennerblom. Krigarna som slutade med tribalwars på grund av ädlingarnas sim city lirande.

4. NAV - Ingen kommentar.

5. KRIM - Backstabbers och flyktingar, hade jag legat i närheten och inte haft en plats i Ecalos hade ni kunnat räkna med en ansökan!

6. ÖL - Enligt rykten så ska dom vara duktiga och aktiva.

7. Chaos - Ingen kommentar.

8. NAR - Henkan kommer leda dom till världsherravälde! Lita på han och då jävlar får ni byar, resurser, trupper och makt!

9. WAR - Only the dead has seen the end of WAR!

10. NAD - Ingen kommentar.
 

DeletedUser

Guest
Update

1 Ecalos
- goa gubbar dom flesta av dom, har visat vad dom är gjort av för virke i denna värld och i tidigare världar. blir svåra att knocka av tronen, och nu har dom även tagit in dom aktiva WAR spelarna, vilket jag tror va ett väldigt bra drag.

2 =Ä= - Består till vissa delar av stammen -ST2- från V3, och dom spelarna vet hur man krigar iallafall.

3 -=AT=- - Dom hade några riktiga krigare förut, och dom fortsätter plocka byar mot NoD och några andra små stammar, tog även in Dom aktiva V.V.V spelarna.

4 NAV - Familjestam, jag är bara allmänt emot familjestammar, gillar det inte alls, men dom ligger väl på sin placering av någon anledning?

5 KRIM - Några forna V.V.V spelare, Några från chaos och vips så har vi en ny top stam, som jag tror är här för att stanna, även då dom inte gjort mycket väsen av sig ännu,

6 ÖL - Min stam, ren glädje att spela med dess medlemmar.

7 Chaos - Vissa delar av ledningen försvann till KRIM, men dom verkar klara sig relativt bra än så länge, men dom tar in en del forna borgare så den som lever får se vart detta slutar.

8 NAR - familjestam, dom har Henrik, vad mer behöver dom ?:rolleyes:

9 NAD
- familjestam.

10 KOTG - ....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Update :p



7 Chaos - Vissa delar av ledningen försvann till KRIM, men dom verkar klara sig relativt bra än så länge, men dom tar in en del forna borgare så den som lever får se vart detta slutar.

....




OOH inte vi !
utan akademierna o gissa om det är liv på oss nu !
 
Topp