Synpunkter Top 10

DeletedUser

Guest
Nämen har ni ingen koll på era akademier. Vad är ni för stam egentligen.
 

DeletedUser

Guest
Idag börjar världen skakas om

Ny top 10, lite omplacering där.


1 Ecalos

2 =Ä=

3 -=AT=-

4 KRIM

5 ÖL

6 Chaos

7 NAR

8 NAV

9 NAD

10 KOTG
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lite ny update


1 Ecalos Ligger i krig med halva världen och sköter sig som förväntat väldigt bra,

2 =Ä= min syn på dom är samma som alltid, dom har några -ST2- killar som vet vad dom gör, men tydligen kan resterande också prestera

3 -=AT=- Finns ett antal bra spelare där. ligger tydligen i krig med KRIM ( och några små stammar på andra sidan världen.)

4 ÖL - _ -

5 Chaos ZG och ett par andra spelare stack till KRIM när det bildades, men Chaos försöker iallafall fylla luckorna och spela vidare, vi får se hur det går?

6 KRIM forna medlemar av Chaos/V.V.V, dom ligger i krig med AT sägs det,

7 NAV Familjestam - ser ut som förväntat nu när dom vart anfallna,

8 NAR Familjestam - ser ut som förväntat nu när dom vart anfallna, dom har ju gaphalsen henrik så något måste dom ju kunna åstadkomma.

9 NAD Familjestam - Familjestam - ser ut som förväntat nu när dom vart anfallna,

10 ~NoD~ say what?
 

DeletedUser

Guest
Ecalos: THE REAL KÖTTERS

Chaos: Lyckad merg med KRIM kör på bra mot AT

=Ä=: Inte så jätte aktiva i kriget med ecalos verkar det som...

ÖL: Tuffar på borta på kanten, kanske kriga mot D3D

-=AT=-: GANGBANGADE! skulle dock tro att de satte sig själva i det

NAV: ett par Nordmän som blir ganska utsatta av ecalos, som fick ledaren att sluta ^^ Vad kommer att hända här näst? Ny ledare nya ideér?

NAD: Ecalos bombar ledaren(kungken) kommer det att spricka där ? om Kungken slutar.

~NoD~: Ingen aning

NAR: Tappat 10 millé av ecalos... no more to say

KOTG: ?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
NAD: Ecalos bombar ledaren(kungken) kommer det att spricka där ? om Kungken slutar.
]


NAD kommer aldrig ge upp, om kungken försvinner kommer vi fortsätta kämpa, vi är inte NAR som går och lägger sig när inkommande syns uppe i hörnet.

Angående =Ä= så har jag för mig att dom har haft ganska mycket emot sig på sistone, eller i alla fall Stinger.
 

DeletedUser

Guest
NAD kommer aldrig ge upp, om kungken försvinner kommer vi fortsätta kämpa, vi är inte NAR som går och lägger sig när inkommande syns uppe i hörnet.

Angående =Ä= så har jag för mig att dom har haft ganska mycket emot sig på sistone, eller i alla fall Stinger.

Du kritiserar alltså din egen familjestam för att de bara ger upp?
Spännande läge ni verkar ha i NA-familjen, väldigt spännande.

Får man fråga när ni ska ge upp hela kriget, och börja adla av varandra istället?
 

DeletedUser

Guest
NAD kommer aldrig ge upp, om kungken försvinner kommer vi fortsätta kämpa, vi är inte NAR som går och lägger sig när inkommande syns uppe i hörnet.

Dra inte alla över en kam, bara för att GoL inte klarar av att få ink så behöver inte det betyda att hela NAR lägger sig? Tycker resterande spelare skött sig ganska bra, iaf de jag mött.

Så skyll inte på alla bara för att GoL "inte hade tid längre".
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Inte lätt att hålla reda på vem som e NA ledare numera när alla kastar in handuken. Henrik, Fon Viken och nu senast Kungken. Bäst att uppdatera era profiler så man vet vem man kan prata med ifall en ansökan kommer
 

DeletedUser

Guest
Fel där Hell, GoL kastade inte in handuken... Han kallar det för "brist på tid", you know, det där när man bara kan lira v8 och 2 speeds i veckan. Tror han kallade det IRL, jag kallar det byta server.
 

DeletedUser

Guest
Orkar GOL det?

det är ju frågan :p

isåfall kan jag göra de åt han ;)

behöver ju lite träning
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos Grovt överskatade, egentligen skit kassa. VVV verkar ha varit ännu kassare, fast troligen skulle de bara göra spelet lite kul för ecalos...
NA-familjen låtsas bara va sämre och ger de lite övertag för att det ska bli mer spännande sen;).
2 Chaos Ecalos är deras bitches, bara ecalos är sämre^^ =D
3 =Ä= Fega kämpar, står sida vid sida med NA familjen bara för att det är självklart att NA kommer regera världen inom kort^^ =D
4 ÖL Borde tänka om, överdriven alkohol konsumtion och att besegra ett par urgamla titaner går bara inte ihop:rolleyes:
5 -=AT=- Äger alla sina motståndare egentligen, leker lite med de, som katter med mössen^^ =D
6 NAV Grymt bra, leker med alla bara NAR är bättre :rolleyes:
7 NAD Nästan lika bra, bara NAV och NAR är bättre^^
8 NAR a helt enkelt bäst har ju mig :eek:
9 ~NoD~ typ vana be NAD, syns ju på namnet :eek:
10 KOTG underskatade, om inte NA fanns skulle de regerat världen redan idag, ~ underskatade som Ecalos är översktade^^

58 NAS NA-familjens nya stjärnskott, regerar snart världen =P

EDIT:jag är inte helt seriösst med detta inlägg och hoppas att alla förutan tigern förstår detta=D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
underskatade som Ecalos är översktade^^

Hur tänkte du när du skrev ditt inlägg?
Jag tror inte någon kommer ta dig seriöst då vi vet att du själv spelar i NA-familjen, förövrigt så förstår man det genom att bara läsa vad du skriver.

Det finns inte en stam som har gått plus mot Ecalos sen kriget har börjat, inte ens om man räknar med all denna sido-adling som hela NA verkar göra för att kunna överleva.

Finns det någon spelare i NA, Ä eller AT som har gått plus sen kriget började?

Hojta till om du hittar någon, så kan vi nog ändra på det.
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Ta det inte så allvarligt Tiger, det är ju ett skämt :) (eller en dödsryckning beroende på hur man ser på det)
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos
Äger NA familjen. Vilket kanske inte är så svårt. Men de har ju visat vad de kan tidigare och diplomati är de ju mästare på.
2 =Ä=
Jag har inte märkt att de gjort så mycket sen världen började
3 -=AT=-
Var en bra stam. Däremot har fler och fler spelare blivit inaktiva ju längre världen har gått. Trion och världsdominanterna WAR, V.V.V och -=AT=- har dött och Ecalos tog ju över deras plats.
4 KRIM
dött kött
5 ÖL
vill de ha några byar så tar de dem. Vet inte ifall det finns en enda spelare på servern som kan stoppa dem ifall de försöker adla dess byar. bättre samspelade än Ecalos men mindre vilket gör att Ecalos är bättre.
6 Chaos
Lyckad merge med KRIM. Däremot är de inte lika bra som ÖL och Ecalos.
7 NAR
Jag har inte haft någon respekt för Nordmännen sen världen startade, och de har inte blivit bättre.
8 NAV
Jag har inte haft någon respekt för Nordmännen sen världen startade, och de har inte blivit bättre.
9 NAD
Jag har inte haft någon respekt för Nordmännen sen världen startade, och de har inte blivit bättre.
10 KOTG
Fail
 

DeletedUser

Guest
Hur tänkte du när du skrev ditt inlägg?
Jag tror inte någon kommer ta dig seriöst då vi vet att du själv spelar i NA-familjen, förövrigt så förstår man det genom att bara läsa vad du skriver.

Det finns inte en stam som har gått plus mot Ecalos sen kriget har börjat, inte ens om man räknar med all denna sido-adling som hela NA verkar göra för att kunna överleva.

Finns det någon spelare i NA, Ä eller AT som har gått plus sen kriget började?

Hojta till om du hittar någon, så kan vi nog ändra på det.


jag låg faktiskt i plus med 2-0 tills jag var off flera dagar i streck då jag hade trötnnat och sa att jag ville bli intern adlad, men ångrade mig och nu ska ni få pisk ska du veta:p

om du inte tror mig kan du kolla det på twstats, och när jag gic off hade jag inga inkommande än :)

förresten, ta lite kritik med en nypa salt och kämpa vidare, särskilt när den är så grymt seriöss^^:rolleyes:
elr som käre ARS-CAR skriver, WHY SO SERIOUS? :)
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos
Äger NA familjen. Vilket kanske inte är så svårt. Men de har ju visat vad de kan tidigare och diplomati är de ju mästare på.
2 =Ä=
Jag har inte märkt att de gjort så mycket sen världen började
3 -=AT=-
Var en bra stam. Däremot har fler och fler spelare blivit inaktiva ju längre världen har gått. Trion och världsdominanterna WAR, V.V.V och -=AT=- har dött och Ecalos tog ju över deras plats.
4 KRIM
dött kött
5 ÖL
vill de ha några byar så tar de dem. Vet inte ifall det finns en enda spelare på servern som kan stoppa dem ifall de försöker adla dess byar. bättre samspelade än Ecalos men mindre vilket gör att Ecalos är bättre.
6 Chaos
Lyckad merge med KRIM. Däremot är de inte lika bra som ÖL och Ecalos.
7 NAR
Jag har inte haft någon respekt för Nordmännen sen världen startade, och de har inte blivit bättre.
8 NAV
Jag har inte haft någon respekt för Nordmännen sen världen startade, och de har inte blivit bättre.
9 NAD
Jag har inte haft någon respekt för Nordmännen sen världen startade, och de har inte blivit bättre.
10 KOTG
Fail

vafan är det här för lista? :confused:
 
Topp