Synpunkter Top 10

DeletedUser

Guest
ÖL har ju varit på dom också, så inte ett helt enkelt fält att ta hand om ;)
 

DeletedUser

Guest
För att folk gnäller annars ^^ Fast det spelar ingen roll vad man gör. Är man utsatt så är man =)

varför är dom så utsatta? o gnäller gör ja inte, det här är väl en tråd där man ska få lägga en kommentar om stammarna?

Chrisaa: Världen ändras ;)
 

DeletedUser

Guest
Absolut gör den det ;) men denna värld ändras lite snabbare än de andra.

Plus att i samma veva tappade vi min ledarkollega som skötte diplomatin till största del.
 

DeletedUser

Guest
okej, då vet ja ;) kan ju varit dina krigare som blivit lite inaktiva också, eller har ja fel?
 

DeletedUser

Guest
Vi kanske har olika syn på vad småstammar är för något men Enter, TDA, R-Goth, ~NoD~, KGB, Krim, Chaos, Ecalos, KOTG är/var alla topp10-stammar

har kanske missat ytterliggare någon stam?

Jappd et har vi verkligen.
Enter låg kanske top 20, max. R-goth är ett skämt till stam, NOD vet jag inget om, KGB var väl aldrig top 10 och ni krigade med dom efter att Ä och war hållt på ett tag, Krim och chaos är absolut stora stammar, Ecalos kan man väl knappt säga att det är krig med? Men visst vi är stora.

KOTG är väl inte en top 10 stam?

Hursomhelst så är min poäng att det är först i slutet som ni fått ngt motstånd värt namnet. Jag är mest trött på att höra snacket om att ni krigat så mkt, finns väl knappast en stam som inte krigat sen start om man räknar alla småstammar.

Angående diplomatin tycker jag chrisaa skött den bra, ett stort misstag gjordes dock och det var att inte ta emot war när vi ville merga. Då hade världen sett totalt annorlunda ut idag.
 

DeletedUser

Guest
Alltså det är ju en myt att AT krigat så jävla mkt, de har hoppat på en drös med småstammar, vilket alla stammar på top 10 gjort hela tiden.

Äras de som äras bör

Hej min gamla vän du är stor i V4 men så länge jag har varit i AT så har jag kriga och det är inte lite :D

MVH Brippe

Du ska inte vara så arg av dig min vän
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej min gamla vän du är stor i V4 men så länge jag har varit i AT så har jag kriga och det är inte lite :D

MVH Brippe

Du ska inte vara så arg av dig min vän

Hej du oxå,
ja jag är stor i v4 men kommer ihåg när jag var en tiondel av dig i v3 om ens det.
Ja ni har krigat sen dess, men vilken stam har inte det? Av toppstammarna vill säga?
Är inte så arg, berömde tom chrisaa trots att han är så ödmjuk själv.
 

DeletedUser

Guest
Hej du oxå,
ja jag är stor i v4 men kommer ihåg när jag var en tiondel av dig i v3 om ens det.
Ja ni har krigat sen dess, men vilken stam har inte det? Av toppstammarna vill säga?
Är inte så arg, berömde tom chrisaa trots att han är så ödmjuk själv.

Jo då jag kommer ihåg du var ny då såg redan från början i V4 att du skulle bli stor. Du har blivit en mycke bra spelare men det kände jag på mig att du skulle bli jävligt envis är du min vän :)

Vill bara säga att det spelar väll ingen roll om vem som har krigat mycke eller lite tycker att alla stora stammar har gjort det bra vi får väll se om vi i AT kommer igen ;)

Jag har inte varit så aktiv ett tag tyckte att TW var tråkigt men nu är det kul igen när man har lite stammar att kriga i mot ;)

Vi är inte uträknade än
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jappd et har vi verkligen.
Enter låg kanske top 20, max. R-goth är ett skämt till stam, NOD vet jag inget om, KGB var väl aldrig top 10 och ni krigade med dom efter att Ä och war hållt på ett tag, Krim och chaos är absolut stora stammar, Ecalos kan man väl knappt säga att det är krig med? Men visst vi är stora.

KOTG är väl inte en top 10 stam?

Enter låg top 5, R-goth har du rätt om, NoD låg rank 9-8, KGB hade två stammar på top rank 8-10 när vi hamnade i krig med dom, detta innan Ä var speciellt stora, men vet inget om dom låg i krig med dom då, men tvivlar på det, då KGB frivilligt gav sig på oss i allians med WASP...

KOTG är la rank 10 (må vara att jag kanske e blind;))?
10 KOTG 17,423,159

Så visst motstånd har vi haft, speciellt då vi för det mesta krigat med ett par samtidigt så att alla skulle få sitt lilla roliga:)
 

DeletedUser

Guest
Jappd et har vi verkligen.
Enter låg kanske top 20, max. R-goth är ett skämt till stam, NOD vet jag inget om, KGB var väl aldrig top 10 och ni krigade med dom efter att Ä och war hållt på ett tag, Krim och chaos är absolut stora stammar, Ecalos kan man väl knappt säga att det är krig med? Men visst vi är stora.

KOTG är väl inte en top 10 stam?

Hursomhelst så är min poäng att det är först i slutet som ni fått ngt motstånd värt namnet. Jag är mest trött på att höra snacket om att ni krigat så mkt, finns väl knappast en stam som inte krigat sen start om man räknar alla småstammar.

Angående diplomatin tycker jag chrisaa skött den bra, ett stort misstag gjordes dock och det var att inte ta emot war när vi ville merga. Då hade världen sett totalt annorlunda ut idag.

Absolut tillkom det misstag , mestadels för min ovana ställning som diplomat.
Så det tar jag på mig, jag är inte en person som förklarar bort sakerna som skett utan har jag gjort något fel tar jag på mig det också.

Under tiden War ville merge så var jag ej diplomat , utan jag vart det efter våran diplomat vart inaktiv.

Men världen skulle absolut se annorlunda som du säger om War mergat med oss, men så var ej fallet nu.



Mina kära vänner och stamfränder däremot har gjort ett underbart jobb och alltid stöttat mig.

Som min kära vänn Brippe säger så är ej titanerna borträknade än, när det är en enorm kunskap jag ser hos mina stamfränder.
Och en enorm kämpaglöd av de som är kvar.


PS: Ursäkta eventuella stavfel osv när jag är enormt full just nu och det tog en lång tid att skriva detta och ändra det jag själv såg ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Ecalos
Grymt underbart folk. Syns att vi klarar oss bra själva, samt är vi ordentligt bra på att deffa upp andra.
Vissa är helt sjuka när man räknar offensivt, samt har vi dem bästa defensiva spelarna på värld fyra, kolla bara på Hellraiser.


2 Chaos
Grymt gäng, mergen med KRIM verkade funka bra!

3 =Ä=
Deadmeat? Gör inte mycket motstånd offensivt, men deffensivt.

4 ÖL
Verkar funka bra ihop, roligt gäng, roliga folk. Dem spelar för vad spelet går ut på, att ha skoj.

5 -=AT=-
Verkar falla isär, men vad vet jag? Funkar inte med så pass många inaktiva som dem har.

6 NAV
Slutat räkna med hur många som har slutat ur NA-Familjen nu, ändå verkar dem beslutsamma med att vinna mot Ecalos.

7 NAD
De enda som gör motstånd. KungKen förlorade 1'000'000 poäng förra veckan, vilken effekt har det haft på stammen i sig?

8 ~NoD~
Roliga snubbar, men hur bra är dem på själva spelet?

9 NAR
Ger er en månad till, efter det tror jag ni inte finns mer.

10 KOTG
Vilka?

EDIT: Glömde ett mellanslag
 
Topp