Swing vs. ELight & SLight

DeletedUser

Guest
Vi kan nog lägga till A-Team till detta krig nu med ^^

Eller vad säger du Henke?

Inte ens 60 spelare klarar nåt mot våra 5 stackars spelare där uppe ^^

Ni måste dra in en annan stam :D hahahaha

Och sluta kicka spelare nu som blir påpucklade ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi kan nog lägga till A-Team till detta krig nu med ^^

Eller vad säger du Henke?

Inte ens 60 spelare klarar nåt mot våra 5 stackars spelare där uppe ^^

Ni måste dra in en annan stam :D hahahaha

Och sluta kicka spelare nu som blir påpucklade ^^

Vilka? *Skapar en karta för o sätta ut A-Team*

Hmm, så de är på er? :rolleyes: okej, mer än ja visste.
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Jasså är du lite sur för att du blev adlad eller att hela din stam försvann på några få timmar? Sen när sålde vi ut medlemmarna? De är fortfarande i stammen och är glada ändå:) Du kan göra som dem och starta om i rimmen kalsongmannen



Haha absolut inte, spelet går ut på att kriga.. Dock för min del så var inte aktiviteten tillräckligt hög för att jag skulle anses köra seriöst denna värld. Skulle chansa att det var så med resten av stammen också när det var en rätt låg % som var aktiva.

Jag har aldrig sagt att ni sålde ut era medlemmar. Det var ett av de två alternativen jag gav. Pga att ni startade kriget så anser jag ärligt talat att ni har gjort bort er när ni förlorat "mycket" och inte tagit någon by.

Säger inte att ni inte kommer att vinna i slutändan, det har jag ingen som helst uppfattning av.. Dock så verkar det vara en enorm planeringsmiss.

Mvh C
 

DeletedUser

Guest
Haha absolut inte, spelet går ut på att kriga.. Dock för min del så var inte aktiviteten tillräckligt hög för att jag skulle anses köra seriöst denna värld. Skulle chansa att det var så med resten av stammen också när det var en rätt låg % som var aktiva.

Jag har aldrig sagt att ni sålde ut era medlemmar. Det var ett av de två alternativen jag gav. Pga att ni startade kriget så anser jag ärligt talat att ni har gjort bort er när ni förlorat "mycket" och inte tagit någon by.

Säger inte att ni inte kommer att vinna i slutändan, det har jag ingen som helst uppfattning av.. Dock så verkar det vara en enorm planeringsmiss.

Mvh C

Han är bara sur för dom torskar :)
 

DeletedUser

Guest
Haha absolut inte, spelet går ut på att kriga.. Dock för min del så var inte aktiviteten tillräckligt hög för att jag skulle anses köra seriöst denna värld. Skulle chansa att det var så med resten av stammen också när det var en rätt låg % som var aktiva.

Jag har aldrig sagt att ni sålde ut era medlemmar. Det var ett av de två alternativen jag gav. Pga att ni startade kriget så anser jag ärligt talat att ni har gjort bort er när ni förlorat "mycket" och inte tagit någon by.

Säger inte att ni inte kommer att vinna i slutändan, det har jag ingen som helst uppfattning av.. Dock så verkar det vara en enorm planeringsmiss.

Mvh C

Jag anser såhär:

Varför ska vi hymla med att ni kommer vara röda prickar på kartan när jag aldrig, över min döda kropp, skulle ingå nån form av vänlig relation med er :) Jag är helt enkelt ärlig mot mina stamkrigare och jag har aldrig sagt till mina medlemmar att vi skulle vinna fort... Kriget kommer hålla på tills ni är borta ^^ lång eller kort tid får vi se... Är ju lite upp till er, men om jag var er skulle jag nog inte slå mig för mycket för bröstet för det kommer snart hoppa upp och bita er där solen inte skiner :D Kalsongmannen...

Och Nico verkar inte ha lärt sig vad som händer när man trotsar Swing :D hahaha
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Pampers, kan tillägga att jag inte lirar i Light :)

Ska försöka att ta mig tid att följa utvecklingen och se om ni vänder på detta.

Mvh C
 

DeletedUser

Guest
Jag anser såhär:

Varför ska vi hymla med att ni kommer vara röda prickar på kartan när jag aldrig, över min döda kropp, skulle ingå nån form av vänlig relation med er :) Jag är helt enkelt ärlig mot mina stamkrigare och jag har aldrig sagt till mina medlemmar att vi skulle vinna fort... Kriget kommer hålla på tills ni är borta ^^ lång eller kort tid får vi se... Är ju lite upp till er, men om jag var er skulle jag nog inte slå mig för mycket för bröstet för det kommer snart hoppa upp och bita er där solen inte skiner :D Kalsongmannen...

Och Nico verkar inte ha lärt sig vad som händer när man trotsar Swing :D hahaha

Ja du menar då Lakozzäckelt stabbar folk hit och dit? Trots både skriftlig och muntlig överrenskommelse?

Men händer väl inte så mycket utöver det, man får en stabb typ. No more, no less :)
 

DeletedUser

Guest
Lika sur som dig när du fick gråa och börja om då antar jag?^^

Nja har ju gått om de flesta i Swing trots att jag gråade. så är rätt nöjd, än bättre blir de när jag ser alla rapporter på när ni väggar :)
Bäst är de under nattläget <3 ren kärlek
 

DeletedUser

Guest
Då det kändes som att det var Teh Gow emot Swing och Swing emot A-team så verkar det så ja..
 

DeletedUser

Guest
Asch!

Vi dricker mjöd och offrar till Tor & Oden just nu bara :sneaky:
Krigs-säsongen är över i några veckor för att blodlusten skall återvända till våra kära kamrater...
Sen kan det ju vara så att -undecieded- *oops* ursäkta, ELight & SLight har svårt att anfalla nu när de bara har spjut & svärd i byarna :D
 

DeletedUser

Guest
Roligt att få scrolla ner och ta bort off topic inlägg.
Håll er till trådens ämne dvs kriget mellan ljuset och svänget ;)
 
Topp