Swing vs. ELight & SLight

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tar vi lite morgon statestik då.

Sida 1:
Stammar: ELight, SLight
Sida 2:
Stammar: Swing, VS

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17,093
Sida 2: 0
Skillnad: 17,093

chart



Ryktas att min deffensiva sida grovt underskattas just nu.
Visa bilaga 1723

Tja, efter att Digby la adlarna på henne så gav ytterligare 2 upp. Makes it 6-0 right? :)

Massinvite familjestammen Elight Spöar Swing o dess allierade? Holy sht, vart är världen påväg? :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Blodig helg :)

Sida 1:
Stammar: ELight
Sida 2:
Stammar: VS, Swing

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 0
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21,239
Sida 2: 0
Skillnad: 21,239

chart


+ de 2 som startade om, makes it hela 8-0. Swings mini offensiv har ju dessutom stoppats av Elight.

Helt tyst i externa nu när familjen kör över rank ettan :awsm:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Håller bara med dig emmoth :) helt sjukt :p vart har hänt med de här elite spelarna? ;)
 

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
kan bara svara för mig själv.
Det som hänt mig är att jag har ont i arschlet av allt sittande vid datorn o tw.
Så det har faktiskt hämmat mitt spelande en hel del,men jag kommer igen,dont worry
 

DeletedUser

Guest
Henke... ropa inte hej förrän du är över backen, har inte skolan lärt dig det? Men det är dock bara bra att du drabbas av hybris ;) Fortsätt!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henke... ropa inte hej förrän du är över backen, har inte skolan lärt dig det? Men det är dock bara bra att du drabbas av hybris ;) Fortsätt!

Jadå, nog har Sir Hero nog mer för oss. Fungerar inte 2v2 så kanske 4v2 fungerar & om inte de fungerar så.... ;)

Har inte förväntat mig en ärlig strid från Swing, så vi står beredda för de överraskningar som smyger runt i skydd av mörkret :)
 

DeletedUser

Guest
Jadå, nog har Sir Hero nog mer för oss. Fungerar inte 2v2 så kanske 4v2 fungerar & om inte de fungerar så.... ;)

Har inte förväntat mig en ärlig strid från Swing, så vi står beredda för de överraskningar som smyger runt i skydd av mörkret :)

TW är inget solo-spel så ditt argument failar stenhårt ;) Vill du lira 1v1 eller 2v2 kan jag rekommendera typ warcraftspel osv ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
TW är inget solo-spel så ditt argument failar stenhårt ;) Vill du lira 1v1 eller 2v2 kan jag rekommendera typ warcraftspel osv ;)

;) Ja finner de intressant hur de mäktiga swing behöver så enormt med stöd för och ta ner en familjestam. (chuckle) Few stand against many.
 

Algofobi

Member
Reaktionspoäng
0
Vilket enormt stöd? vad jag vet har vi inget sånt :) men grymt jobbat att ni adlade ut byarna i ert kluster!
 

DeletedUser

Guest
+ de 2 som startade om, makes it hela 8-0. Swings mini offensiv har ju dessutom stoppats av Elight.

Helt tyst i externa nu när familjen kör över rank ettan :awsm:

Om du tittar på kartan och tittar vilka ni adlat, är detta fortfarande en lika stor bragd? :thinking:
Men grattis iaf till ledningen, skönt att världen inte står helt stilla :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sida 1:
Stammar: ELight, SLight
Sida 2:
Stammar: VS, Swing

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,469
Sida 2: 0
Skillnad: 24,469

chart


+ de 2 som barbarade sig, så 9-0 :)

Såg att Sneeky sneeky adlade en f.d Slightare på 1300 p, starkt jobbat. Nästan så du får poäng om han inte redan avslutat sin karriär 3 dar innan ;)
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Låt grabben få vara nöjd!



Suck?

Det finns två alternativ egentligen när det var NI i Swing som startade kriget.

1: Ni sålde ut era byar/medlemmar som låg närmast..
2: Ni klarar/vill inte hjälpa era medlemmar.

Vet inte riktigt vilket av alternativen som är sämst ;)
Dock så finns det en del missnöje från ett par jag pratat med från Swing. Det finns tydligen en stor egoism i stammen.

PS: Bra jobbat Light, vad någon annan än säger är det bra att leda med 7-0 i ett krig man ej startat. Byarnas position spelar mindre roll.

Mvh C
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Suck?

Det finns två alternativ egentligen när det var NI i Swing som startade kriget.

1: Ni sålde ut era byar/medlemmar som låg närmast..
2: Ni klarar/vill inte hjälpa era medlemmar.

Vet inte riktigt vilket av alternativen som är sämst ;)
Dock så finns det en del missnöje från ett par jag pratat med från Swing. Det finns tydligen en stor egoism i stammen.

PS: Bra jobbat Light, vad någon annan än säger är det bra att leda med 7-0 i ett krig man ej startat. Byarnas position spelar mindre roll.

Mvh C

Jasså är du lite sur för att du blev adlad eller att hela din stam försvann på några få timmar? Sen när sålde vi ut medlemmarna? De är fortfarande i stammen och är glada ändå:) Du kan göra som dem och starta om i rimmen kalsongmannen
 

wilohl

New Member
Reaktionspoäng
0
Jasså är du lite sur för att du blev adlad eller att hela din stam försvann på några få timmar? Sen när sålde vi ut medlemmarna? De är fortfarande i stammen och är glada ändå:) Du kan göra som dem och starta om i rimmen kalsongmannen

lol.........
 

DeletedUser

Guest
Gillar att folk har så mycket luft... ;) För att Elight/Slight har tagit byar betyder det väl inte att de har vunnit? Vad vet ni? Tänk om vi i SWING har en evuuul plan!
 
Topp